Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Naddźwiękowy samolot nazwany „Syn Zgody” porusza się z prędkością 1300 mil na godzinę i dąży do dotarcia do dowolnego miejsca w ciągu czterech godzin.

Koniec jet lagu? Naddźwiękowy samolot nazwany „Syn Zgody” porusza się z prędkością 1300 mil na godzinę i ma na celu dotarcie do dowolnego miejsca na świecie w ciągu czterech godzin.

  • Prędkości czołowe wykonane przez Boom Supersonic mogą osiągnąć 1300 mil na godzinę
  • Czas lotu między Miami a Londynem można skrócić do zaledwie pięciu godzin
  • Lot z Nowego Jorku i Londynu może trwać od sześciu i pół do trzech i pół godziny
  • Concorde, zwodowany w 1976 roku, był ostatnim naddźwiękowym samolotem, ukończonym pod koniec 2003 roku

Podróż naddźwiękowa jest w drodze powrotnej, a szef linii lotniczej stojący za „Synem Concorde” mówi, że jego ostatecznym celem jest dotarcie do każdego miejsca na świecie w ciągu czterech godzin.

Prędkości czołowe zapewniane przez Boom Supersonic mogą osiągnąć 1300 mil na godzinę – ponad dwukrotnie więcej niż szybszy samolot komercyjny.

Oznaczałoby to, że czas lotu między Miami a Londynem mógłby zostać skrócony z ośmiu godzin i 45 minut do pięciu godzin, a między Nowym Jorkiem a Londynem z sześciu i pół godziny do trzech i pół godziny.

Jak twierdził Blake Scholl, dyrektor generalny Boom Supersonic, oznaczałoby to, że jet lag jest ograniczony do historii — ponieważ pasażerowie mogą pokonać każdą różnicę czasu.

Powiedział: „Jeśli lot z San Francisco do Tokio zostanie skrócony z 12 do 6 godzin, możesz wyjechać po całym dniu.

Jeśli wyjedziesz w niedzielę rano, dotrzesz tam w niedzielne popołudnie, czyli w poniedziałek rano JST, zrobisz dzień spotkań i wrócisz do domu 24 godziny po wyjściu bez jet lagu.

We wtorek American Airlines zgodziły się kupić do 20 zgłoszonych samolotów (powyżej) od producenta samolotów Boom Supersonic, zobowiązując się prawie o połowę skrócić czas lotów długodystansowych nad wodą.

We wtorek American Airlines zgodziły się kupić do 20 zgłoszonych samolotów (powyżej) od producenta samolotów Boom Supersonic, zobowiązując się prawie o połowę skrócić czas lotów długodystansowych nad wodą.

American Airlines uzgodniły w zeszłym tygodniu zakup do 20 dostarczonych samolotów i zawieszenie kolejnych 40 samolotów.

Boom Supersonic twierdzi, że ma 6 miliardów dolarów w przedsprzedaży, przy czym Virgin Atlantic zamówiła do dziesięciu samolotów w 2016 roku, a United Airlines 15 w zeszłym roku.

Concorde był ostatnim samolotem naddźwiękowym, zwodowanym w 1976 roku i zakończył służbę pod koniec 2003 roku.

Oczekuje się, że przód ma pomieścić od 65 do 80 pasażerów, a wszystkie siedzenia są ułożone w stylu klasy biznesowej, co oznacza, że ​​środkowe rzędy odejdą w przeszłość.

Pojedynczy bilet do Nowego Jorku kosztuje około 1750 funtów.

Kluczowe specyfikacje Boom Overture

prędkość rejsu: Mach 1,7 naddźwiękowy, Mach 0,94 poddźwiękowy

Domena: 4250 mil przy pełnym obciążeniu

Pasażerowie: 65-80

Wymiary zewnętrzne: Długość – 201 stóp, rozpiętość skrzydeł – 106 stóp, wysokość – 36 stóp

skrzydło: Mewa z cyfrowym sterowaniem przednią i tylną krawędzią

Kontrola lotów: 4x redundantny cyfrowy fly-by-wire na 2 LRU

Elektrownia: 4x średni turbowentylator z bypassem w 100% zgodny z SAF

Zrównoważony rozwój: Zero węgla netto, lataj na 100% SAF