Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Naucz się wspaniałych umiejętności prezentacji od TikTok

Naucz się wspaniałych umiejętności prezentacji od TikTok

Słuchać

Nowa! Posłuchaj artykułu

Gdybyś miał porównać bazę użytkowników, wspólne założenia i przeznaczenie PowerPoint i TikTok, trudno byłoby znaleźć dwie platformy oprogramowania o mniejszym nakładaniu się.

PowerPoint to stare narzędzie straży. TikTok jest punktem przegięcia nowej generacji treści. Jest dynamiczny, interaktywny i oryginalny.

Ale są cztery rzeczy, których każdy może się nauczyć, stojąc przed pokojem i przemawiając do publiczności z TikTok, a żadna z tych rzeczy nie obejmuje wewnętrznej Lady Gagi.

1. Świetna treść, która rozpoczyna rozmowy

trendy taneczne. klipy reakcji. Szycie i pliki binarne. Najlepsze treści w TikTok nie kończą się, gdy powtarzasz filmy. wejść w większa rozmowagdzie jest udostępniany, edytowany, ponownie łączony i kierowany do innych celów.

Wspólnym mianownikiem jest to, że oryginalni twórcy oferują coś odpowiedniego i atrakcyjnego dla ich konkretnych odbiorców. Nie chodzi tylko o to, co chcą powiedzieć lub zrobić, ale także o to, jak mogą być kreatywni w rozmowie, w szerszym kontekście kulturowym.

2. Autentyczność jest ważniejsza niż polskość

Jeśli chcesz, aby Twoi odbiorcy zwracali uwagę i pamiętali Twój przekaz, musisz umieścić swoją osobowość w swojej pracy. Zbyt często prezenterzy tak bardzo skupiają się na tym, aby każdy piksel był doskonały, że o tym zapominają że oni Na tym skupia się publiczność.

W praktyce oznacza to, że wielu prezenterów uważa, że ​​publiczność nie chce widzieć jego postaci – a on chce tylko zobaczyć zawartość śrub i nakrętek na slajdach.

TikTok nauczył nas, że to nieprawda.

To, na co publiczność reaguje bardziej niż wyrafinowanie i praktyka, to charakter: twoja pasja, twój entuzjazm, twoja charyzma.

Bądź prawdziwy dla siebie i mówi prosto z sercazamiast starać się być w pełni dopracowaną wersją tego, co Twoim zdaniem chcą zobaczyć Twoi odbiorcy.

READ  Nadzwyczajny prezent w wysokości 100 milionów dolarów od Wendy Whiteley dla Nowej Południowej Walii

3. Zabawa znów jest fajna

Cieszenie się swoim programem nie oznacza, że ​​nie jesteś poważną osobą. Oznacza to, że jesteś osobą.

Ludzie często myślą, że „praca to praca, wypoczynek to rozrywka”. Ale tam jest Nie ma powodu, aby były oddzielne. A to, co liczy się jako „rozrywka”, wszystko zależy od odbiorców. To, co jest odpowiednie dla startupu, może nie być w zarządzie banku inwestycyjnego.

Jeśli pasjonujesz się swoimi treściami i możesz być zabawny, możesz Spraw, aby każdy temat był atrakcyjny. A jeśli Twoje treści są zabawne i trafne, ten humor naprawdę może pomóc publiczności Zapamiętaj podane przez Ciebie informacje.

4. Ciekawość tytułów prac

Niezależnie od tego, czy jest to wymowny tytuł, czy podpisy współpracujące z narracją, TikToks łączy tekst na wiele sposobów, tworząc krótkie, mocne wiadomości.

Efektem końcowym wszystkich z nich jest po prostu zaprzestanie pisania nudnych nagłówków. Twoja prezentacja nie jest okazją do konkurowania o „najczęściej odwiedzany przedsiębiorca na świecie”. Jest to sposób na wytworzenie uczucia wśród odbiorców. Przestań więc pisać proste, nudne, nie dające się zapomnieć nagłówki i pisz coś, co ludzie poradzą sobie.

W narracji w prezentacji mówimy o zmianie prezentacji historii w czasie. Innymi słowy, jak zmieni się sytuacja w wyniku wyboru Twojej marki. Takie podejście jest potężnym sposobem wpisywania nagłówków, a niektóre typowe tytuły TikTok pokazują dokładnie, co mamy na myśli:

  • „Kiedy X dowie się…”
  • „Ja, kiedy X się dzieje…”
  • „X wchodzi w interakcję z…”

W każdym z nich powstała historia tylko kilka słów. Jeden sposób, w jaki człowiek się czuje, wykonuje czynność i rzeczy się zmieniają. Ale co najważniejsze, widz od samego początku jest gotowy na oczekiwanie na wynik.

Przekonujący, oparty na fabule tytuł zwiększa napięcie narracyjne od momentu rozpoczęcia slajdu i utrzymuje zaangażowanie odbiorców do samego końca.

Opuść pętlę uczenia się

TikTok nauczył nas, że istnieje wiele sposobów na opowiedzenie historii. Jedna z najsłynniejszych gwiazd TikTok znana jest z opowiadania potężnych historii Bez słowa.

Ale najważniejszą rzeczą, której TikTok może nas nauczyć o prezentacjach, jest to, że najlepszym sposobem na bycie świetnym prezenterem jest nieustanne uczenie się.

Znajdź inspirację w nietypowych miejscach. Postaw się w swojej pracy. nie martw się tradycyjne wyzwanie myślenia.

Każdy program opowiada historię. Jak ona ci powie?

Więcej zasobów o świetnych prezentacjach

4 największe błędy, które popełniasz w prezentacjach i prezentacjach PowerPoint

Pięć wskazówek, jak zmienić swoje prezentacje marketingowe z wystarczająco dobrych na świetne

Jak nie dać wielkiego show