Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Netflix znów na szczycie

Netflix znów na szczycie

Netflix chciał wykonać robotę i udało im się to w ostatnim tygodniu maja, kiedy pierwszy odcinek „Fubar” zajął pierwsze miejsce, a następnie trzy kolejne odcinki w pierwszej dziesiątce, zgodnie z najnowszym raportem Wrap, który zapewnia ekskluzywne pierwsze spojrzenie na najczęściej oglądane filmy, a także pojedyncze programy telewizyjne z ostatniego tygodnia, zarówno w telewizji na żywo, jak i linearnej, na podstawie danych przeanalizowanych z panelu Samba TV obejmującego ponad 3 miliony gospodarstw domowych, pobranego z ponad 25 milionów podłączonych telewizorów zrównoważonych przez Stany Zjednoczone Spis ludności.

Serial akcji to pierwsza prawdziwa wyprawa Arnolda Schwarzeneggera do świata telewizji. Nowy dyrektor ds. pracy Netflix, jak go nazwano w nowej kampanii reklamowej, gra agenta CIA, który próbuje przejść na emeryturę, ale zostaje wciągnięty w ostatnie zadanie, tylko po to, by dowiedzieć się, że jego córka, z którą był w separacji, również jest agentem i muszą teraz współpracować.

Najpopularniejsze programy przesyłane strumieniowo, 24-30 maja 2023 r., Stany Zjednoczone (Samba TV)

Chociaż tytuł serialu jest kolorowym skrótem, gdy coś pójdzie nie tak, wszystko poszło tak dobrze dla Netflix, że 1,9 miliona amerykańskich gospodarstw domowych dostroiło się do premierowego odcinka w ciągu pierwszych czterech dni dostępnych do transmisji strumieniowej. Co zaskakujące, to nie starsi fani, którzy oglądali Schwarzeneggera przez dziesięciolecia, przyczynili się do wielkich liczb, ale młodsi widzowie pokolenia Z, którzy zwiększyli oglądalność na premierze. Te gospodarstwa domowe są przeindeksowane o 11%, co jest najwyższym marginesem ze wszystkich grup wiekowych dla pierwszego pierścienia w porównaniu z przeciętnym amerykańskim gospodarstwem domowym.

Thriller „Missing” został wydany na początku tego roku i jest teraz przesyłany strumieniowo w serwisie Netflix, spadając na drugie miejsce w tygodniu od 24 do 30 maja, a następnie odcinki 2 i 3 „Fubar”, udowadniając, że widzowie nadal pochłaniają serial, który prowadzi Arnolda. po premierze. Pierwsza piątka dopełniła przedostatni odcinek „Ted Lasso”, który był jak dotąd jednym z największych hitów streamingowych dla Apple TV+.

READ  Wewnątrz obchodów urodzin syna Arika Arjuna Rampala

Przeczytaj także:
Apple TV+ przedstawia problem z marką — a sam „Ted Lasso” nie wygra wojen strumieniowych | analiza

Netflix odpowiada za kolejne trzy miejsca w tabeli liderów. Po dwóch tygodniach na pierwszym miejscu, „Matka” Jennifer Lopez spadła do nieodwzajemnionej. 6 w tym tygodniu. Kolejne dwa filmy na listach przebojów to rekomendacje Netflix dotyczące podobnych treści, co wskazuje, że widzowie, którzy oglądali „Matkę”, nadal szukali nowych lub starych wydań, które zostały wybrane przez operatora dla tych, którzy obejrzeli film szpiegowski. Siódme miejsce zajął film „Syn” z 2022 roku z Hugh Jackmanem i Laurą Dern, a ósme miejsce zajął polski film „Dzień matki”.

„Air” na Amazon Prime Video poszedł w jego ślady na 10. miejscu. Kolejna premiera, która trafi do kin i strumieniowych list przebojów w tym tygodniu, film Bena Afflecka pokazał siłę Amazona.

Najpopularniejsze programy linearne, 24-30 maja 2023 r., Stany Zjednoczone (Samba TV)

Najpopularniejsze programy linearne, 24-30 maja 2023 r., Stany Zjednoczone (Samba TV)

W telewizji liniowej tydzień był mieszanką superbohaterów: rycerzy Jedi, kapitanów statków kosmicznych, mistrzów kung fu i ratowników. To wraz z uczestnikami teleturniejów i konkursów teleturniejów.

Pierwsze dwie części oryginalnej trylogii Gwiezdnych Wojen, „Nowa nadzieja” i „Imperium kontratakuje”, zostały po raz pierwszy wyemitowane w liniowy sposób po emisji na antenie TNT w Dniu Pamięci. Następnie przeszedł do trzech teleturniejów, w których odcinki „America’s Got Talent”, „Jeopardy! Masters” i „Survivor” znalazły się w pierwszej piątce.

NBC „Chicago Fire”, „Chicago Med” i „Chicago PD” NBC nie są obce w tygodniowej pierwszej dziesiątce, zajmując odpowiednio miejsca 6, 7 i 9.

Pierwszą dziesiątkę zamknęły dwie przebojowe serie filmowe z weekendowymi transmisjami z okazji Dnia Pamięci. „Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings” Marvel Studios był dużym zainteresowaniem dla ABC, podczas gdy CBS urzekło publiczność piątkowym wieczorem Star Trek: Into Darkness z 2009 roku.

READ  Zmarł polski reżyser Andrzej Wajda

Meredith Price jest dyrektorem ds. marketingu w Samba TV, partnerze WrapPRO. Kliknij tutaj Więcej danych i analiz z Samba TV.

Przeczytaj także:
Jennifer Lopez wygrywa bitwę o streaming z okazji Dnia Matki Netflixa | Wykresy