Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nissan GT-R umiera w Australii z powodu bardziej rygorystycznych przepisów dotyczących testów zderzeniowych

Chociaż istnieje już od około 14 lat, GT-R (R35) nie wykazuje oznak spowolnienia. Nissan aktualizuje swój supersamochód niemal co roku dzięki kilku specjalnym edycjom, aby Godzilla była odpowiednia, ponieważ walczy z wieloma nowszymi maszynami o wysokich osiągach. Na przykład istnieje plik Nowe specyfikacje T Wprowadź różnorodne modyfikacje wizualne wraz z pożyczonymi, wszechstronnymi przewodami hamulcowymi Nismo.

W dość szokującym ogłoszeniu T-Spec skutecznie oznacza koniec drogi GT-R w Australii, ponieważ Nissan nie będzie już mógł sprzedawać samochodu od 1 listopada 2021 r. Dlaczego? Bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące testów zderzenia bocznego (ADR 85) weszły w życie tego dnia dla pojazdów wprowadzonych na rynek przed listopadem 2017 r. GT-R z pewnością pasuje do tego prawa, ponieważ został wprowadzony na Down Under w kwietniu 2009 r.

Prawdę mówiąc, niewiele osób (kogo na to stać) Naprawdę by za tym tęsknił, biorąc pod uwagę, że w pierwszych ośmiu miesiącach roku sprzedano tylko 19 samochodów. Całkowita sprzedaż R35 prawdopodobnie nie przekroczy 1000 sztuk do 31 października, kiedy to wyczynowe coupe zostanie wycofane z rynku australijskiego po 12 latach sprzedaży. Co ciekawe, australijski magazyn Przywództwo Stwierdza, że ​​miał oryginalną naklejkę o wartości 155 800 AU$ lub mniej więcej M3 i kosztował jedną trzecią Lamborghini Gallardo.

Przewiń do 2021 r., zaczynając od 193 800 AUD i rosnąc do 378 000 AUD, aby osiągnąć najwyższy poziom My nie. Biorąc pod uwagę spadającą sprzedaż i starzejącą się platformę, nie jest zaskoczeniem, że Nissan nie aktualizuje GT-R, aby przejść nadchodzące przepisy dotyczące testu zderzenia bocznego.

„Ze względu na zastosowanie unikalnych australijskich zasad projektowania uderzenia bocznego wału (ADR 85), Nissan GT-R nie będzie importowany na rynek australijski po 31 października 2021 r. Należy pamiętać, że to rozporządzenie nie ma zastosowania do istniejących modeli na innych rynkach ”.

READ  InMobi uruchamia reklamy w grze - AdNews

Warto zauważyć, że GT-R nie jest jedynym samochodem, który spotkał w Australii taki sam los jak wiele modeli Lexusa, m.in. CT hatchback kompaktowy (Tak, nadal istnieje)Zostanie wycofany pod koniec października.

Uważa się, że 50 specjalnych edycji zmontowanych T-Spec i Nismo zostało przeznaczonych na rynek krajowy, a szczegóły zostaną ogłoszone w najbliższych tygodniach. GT-R (R35) będzie poza Australią na czas nieokreślony, a plotki mówią, że potrwa do 2024 roku i że może zdobyć Łagodny hybrydowy układ napędowy Oprócz wersji finalnej o mocy ponad 700 koni mechanicznych.