Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nissan GT-R umiera w Australii z powodu bardziej rygorystycznych przepisów dotyczących testów zderzeniowych

Chociaż istnieje już od około 14 lat, GT-R (R35) nie wykazuje oznak spowolnienia. Nissan aktualizuje swój supersamochód niemal co roku dzięki kilku specjalnym edycjom, aby Godzilla była odpowiednia, ponieważ walczy z wieloma nowszymi maszynami o wysokich osiągach. Na przykład istnieje plik Nowe specyfikacje T Wprowadź różnorodne modyfikacje wizualne wraz z pożyczonymi, wszechstronnymi przewodami hamulcowymi Nismo.

W dość szokującym ogłoszeniu T-Spec skutecznie oznacza koniec drogi GT-R w Australii, ponieważ Nissan nie będzie już mógł sprzedawać samochodu od 1 listopada 2021 r. Dlaczego? Bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące testów zderzenia bocznego (ADR 85) weszły w życie tego dnia dla pojazdów wprowadzonych na rynek przed listopadem 2017 r. GT-R z pewnością pasuje do tego prawa, ponieważ został wprowadzony na Down Under w kwietniu 2009 r.

Prawdę mówiąc, niewiele osób (kogo na to stać) Naprawdę by za tym tęsknił, biorąc pod uwagę, że w pierwszych ośmiu miesiącach roku sprzedano tylko 19 samochodów. Całkowita sprzedaż R35 prawdopodobnie nie przekroczy 1000 sztuk do 31 października, kiedy to wyczynowe coupe zostanie wycofane z rynku australijskiego po 12 latach sprzedaży. Co ciekawe, australijski magazyn Przywództwo Stwierdza, że ​​miał oryginalną naklejkę o wartości 155 800 AU$ lub mniej więcej M3 i kosztował jedną trzecią Lamborghini Gallardo.

Przewiń do 2021 r., zaczynając od 193 800 AUD i rosnąc do 378 000 AUD, aby osiągnąć najwyższy poziom My nie. Biorąc pod uwagę spadającą sprzedaż i starzejącą się platformę, nie jest zaskoczeniem, że Nissan nie aktualizuje GT-R, aby przejść nadchodzące przepisy dotyczące testu zderzenia bocznego.

„Ze względu na zastosowanie unikalnych australijskich zasad projektowania uderzenia bocznego wału (ADR 85), Nissan GT-R nie będzie importowany na rynek australijski po 31 października 2021 r. Należy pamiętać, że to rozporządzenie nie ma zastosowania do istniejących modeli na innych rynkach ”.

READ  Seagate wprowadza dyski SSD IronWolf 525 PCIe 4.0 M.2 NVMe do systemów NAS

Warto zauważyć, że GT-R nie jest jedynym samochodem, który spotkał w Australii taki sam los jak wiele modeli Lexusa, m.in. CT hatchback kompaktowy (Tak, nadal istnieje)Zostanie wycofany pod koniec października.

Uważa się, że 50 specjalnych edycji zmontowanych T-Spec i Nismo zostało przeznaczonych na rynek krajowy, a szczegóły zostaną ogłoszone w najbliższych tygodniach. GT-R (R35) będzie poza Australią na czas nieokreślony, a plotki mówią, że potrwa do 2024 roku i że może zdobyć Łagodny hybrydowy układ napędowy Oprócz wersji finalnej o mocy ponad 700 koni mechanicznych.