Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nowa Gemballa Marsien to nowoczesny samochód rajdowy Porsche 959 Dakar

Mark Philip Gimbala przekształcił Porsche 911 Turbo S w ambitny supersamochód terenowy.

-0

Syn nieżyjącego już tunera Porsche, Uwe Gemballa, podążył tam, gdzie przerwał jego ojciec, i ujawnił w pełni zaprojektowany supersamochód terenowy o nazwie Marsien.

Zainspirowany erą legendarnego Rajdu Paryż-Dakar, Marsien autorstwa Marca Phillippa Gemballa wykorzystuje cechy projektowe pochodzące ze studium projektowego Alana Derosiera Porsche 908, a przede wszystkim Porsche 959 Paryż-Dakar.

Pierwotnie nazywany Project Sandbox, samochód to Porsche 911 Turbo S 992. generacji wyprodukowane w Niemczech, które zostało dopracowane w terenie przez Pustynię Arabską. Całe podwozie z włókna węglowego jest podnoszone 120 mm nad pasem startowym w trybie terenowym lub może zostać podniesione do 250 mm nad piaskiem w trybie terenowym.

Jest wyposażony w sześciocylindrowy silnik z podwójnym turbodoładowaniem, dostrojony przez słynnego tunera Porsche Ruf, wytwarzający 552 kW/930 Nm na wszystkie cztery koła.

Oprócz pracy wykonanej przez Rove, Gemballa połączył siły z grupą aftermarketową Akrapovic, aby stworzyć unikalny tytanowy układ wydechowy projektu, a także z KW Automotive, aby zaprojektować zindywidualizowany podwójny/multi-wahaczowy układ przedniego zawieszenia. Amortyzatory Active Control mogą zareagować w ciągu 20 milisekund, aby poradzić sobie z każdym rodzajem terenu.

Pojazd terenowy wyposażony jest w zestaw 20-calowych kół przednich i 21-calowych z oponami Michelin w ustawieniu terenowym lub może być wyposażony w 19-calowe przednie i 20-calowe koła z oponami terenowymi – konfiguracja dróg. Gemballa mówi, że na drodze Marsien sprint od 0 do 100 km/h zajmie 2,6 sekundy.

Mark Philip Gembala istnieje jako nowo założona firma. Oddzielny podmiot od firmy Gemballa Tuning Company.

Tom Fraser

Tom rozpoczął swoją karierę w branży motoryzacyjnej, wykorzystując swoje umiejętności fotograficzne, ale wkrótce dowiedział się, że dziennikarze lepiej kończą tę transakcję. Rozpoczął pracę w CarAdvice w 2014 r., odszedł w 2017 r., by dołączyć do tytułów Bauer Media, w tym Wheels i whichCar, a następnie powrócił do CarAdvice na początku 2021 r., przenosząc się na Drive. Jako członek zespołu ds. treści na Dysku Tom zajmuje się wiadomościami samochodowymi, recenzjami samochodów i poradami, ze szczególnym zainteresowaniem długimi historiami. Rozumie, że każdy nabywca samochodu jest wyjątkowy i ma inne wymagania, jeśli chodzi o kupowanie nowego samochodu, ale istnieje również lojalna podgrupa odbiorców Dysku, którzy kochają entuzjastyczne treści rozrywkowe. Tom ma głęboki szacunek dla wszystkich rzeczy związanych z samochodami, niezależnie od modelu, i jest dumny z tego, że dostrzega dokładnie to, co sprawia, że ​​każdy samochód działa. Nie ma dnia, żeby nie nauczył się czegoś nowego w ciągle zmieniającej się branży, co jest następnie przenoszone do bazy czytelników dysku. Jest jednym z nielicznych szczęśliwców, którzy mogą powiedzieć, że kocha swoją pracę i jest wielkim fanem BMW – wystarczy go zapytać.

Przeczytaj więcej o Tomie Fraser