Brytyjska firma Cotic, specjalizująca się w rowerach górskich, dodaje do swojego stalowego roweru szutrowego Escapade towarzysza: błyszczącą tytanową maszynę do żwiru o nazwie Tonic.
Oszczędność masy jest najbardziej zauważalną cechą kadłuba z podwójną podeszwą spawaną metodą TIG 3Al / 2,5V, a Cotic mówi, że waga ramy Tonic wynosząca 1647 g pozwala zaoszczędzić ponad 600 g w przypadku Escapade. Koncepcja „ultrakompaktowej geometrii” Cotic została w pełni wdrożona, z celowo obniżonymi górnymi rurami zapewniającymi pasażerom większy prześwit podczas manewrowania na rowerze oraz dodatkowym przedłużeniem siedzenia dla większego komfortu.
Zasięg i niższe spadki łuku są jednak dość przeciętne w tym segmencie, co jest nieco zaskakujące, biorąc pod uwagę, że Cotic jest nieco znany ze swojej progresywnej inżynierii rowerów górskich. Dostępne są również tylko cztery rozmiary, z sugerowanymi wysokościami pasażerów od 1,55 do 1,91 m (5 1 '6 3).
W pełni karbonowy widelec RB5 jest również współdzielony z Escapade i ma zwężającą się rurkę prowadzącą 1/8 do 1 1/2.
Prześwit na oponę jest szerszy z miejscem na opony 700c do 44mm lub 650b do 50mm. Cotic wyposażył również Tonic w zdrowy asortyment mocowań, z tradycyjnymi mocowaniami przednich i tylnych błotników, tylną półką i dwoma standardowymi uchwytami na butelki w głównym trójkącie (z trzema dodatkowymi otworami w dolnej rurze w celu elastycznego umieszczenia w celu dopasowania ramy torby), a „wszystko” jest mocowane do każdej łodygi jest cierniem.
Dodatkową nośność zapewnia opcjonalna torba na ramę wyprodukowana w Wielkiej Brytanii, specjalnie wyposażona w Tonic, ale nadal wymaga raczej pasków na rzepy niż niestandardowych mocowań śrubowych, takich jak te, których używał Niner.
Prowadzenie kabli jest wewnętrzne w stosunku do przedniego hamulca i opcjonalnej podstawy regulowanego siedzenia, ale na zewnątrz, aby ułatwić konserwację, dzięki trzem zaciskom umieszczonym na spodzie dolnej rury – przynajmniej wtedy, gdy używany jest mechaniczny układ napędowy. Przewody Shimano Di2 są poprowadzone wewnętrznie. Na dole znajduje się konwencjonalna gwintowana dolna obudowa.
Jeśli chodzi o kompatybilność napędu, Tonic może obsługiwać zarówno ustawienia 1x, jak i 2x, chociaż Cotic należy do rosnącej liczby marek, dzięki czemu ich rowery żwirowe są kompatybilne tylko z zespołami wałków mocujących tarcze, które są zaprojektowane z dodatkowym przesunięciem. Według Cotic, standardowe zestawy 2x dźwigni szosowych z pełnowymiarowymi łańcuchami nie usuwają tylnych widełek, chociaż naciskają na nie różne kompaktowe i kompaktowe ustawienia.
Cotic będzie oferować Made in Taiwan Tonic jako wymienną ramkę i niewielką gamę kompletnych wzorów, wszystkie z błyszczącym, błyszczącym wykończeniem, które dodaje więcej niż odrobinę uroku, a jednocześnie jest łatwe w pielęgnacji. Cena detaliczna kompletu opon wynosi 2199 GBP; Kompletne rowery zaczynają się od 3449 funtów z SRAM Apex 1 i sięgają do 5099 funtów z SRAM Force eTap AXS. Części Nadziei są wyświetlane przez cały czas, w tym zestaw słuchawkowy, kołnierz siodełka i koła.
Zasiłek? Lepiej działaj szybko. Jakby globalny niedobór rowerów i części nie był wystarczająco duży, Cotic planuje zbudować tylko 32 z nich w 2021 roku.
Więcej informacji można znaleźć na stronie //www.everydayhealth.com/drugs/ www.cotic.co.uk.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu