Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nowy tytanowy rower szutrowy Cotic Tonic jest super błyszczący

Brytyjska firma Cotic, specjalizująca się w rowerach górskich, dodaje do swojego stalowego roweru szutrowego Escapade towarzysza: błyszczącą tytanową maszynę do żwiru o nazwie Tonic.

Oszczędność masy jest najbardziej zauważalną cechą kadłuba z podwójną podeszwą spawaną metodą TIG 3Al / 2,5V, a Cotic mówi, że waga ramy Tonic wynosząca 1647 g pozwala zaoszczędzić ponad 600 g w przypadku Escapade. Koncepcja „ultrakompaktowej geometrii” Cotic została w pełni wdrożona, z celowo obniżonymi górnymi rurami zapewniającymi pasażerom większy prześwit podczas manewrowania na rowerze oraz dodatkowym przedłużeniem siedzenia dla większego komfortu.

Nowy tytanowy rower szutrowy Cotic Tonic jest niesamowicie piękny dzięki wypolerowanemu, polerowanemu wykończeniu.

Zasięg i niższe spadki łuku są jednak dość przeciętne w tym segmencie, co jest nieco zaskakujące, biorąc pod uwagę, że Cotic jest nieco znany ze swojej progresywnej inżynierii rowerów górskich. Dostępne są również tylko cztery rozmiary, z sugerowanymi wysokościami pasażerów od 1,55 do 1,91 m (5 1 ‘6 3).

W pełni karbonowy widelec RB5 jest również współdzielony z Escapade i ma zwężającą się rurkę prowadzącą 1/8 do 1 1/2.

Prześwit na oponę jest szerszy z miejscem na opony 700c do 44mm lub 650b do 50mm. Cotic wyposażył również Tonic w zdrowy asortyment mocowań, z tradycyjnymi mocowaniami przednich i tylnych błotników, tylną półką i dwoma standardowymi uchwytami na butelki w głównym trójkącie (z trzema dodatkowymi otworami w dolnej rurze w celu elastycznego umieszczenia w celu dopasowania ramy torby), a „wszystko” jest mocowane do każdej łodygi jest cierniem.

Dodatkową nośność zapewnia opcjonalna torba na ramę wyprodukowana w Wielkiej Brytanii, specjalnie wyposażona w Tonic, ale nadal wymaga raczej pasków na rzepy niż niestandardowych mocowań śrubowych, takich jak te, których używał Niner.

Porzucenia robotów mają dla nich industrialną estetykę, ale nadal są bardzo eleganckie.

Prowadzenie kabli jest wewnętrzne w stosunku do przedniego hamulca i opcjonalnej podstawy regulowanego siedzenia, ale na zewnątrz, aby ułatwić konserwację, dzięki trzem zaciskom umieszczonym na spodzie dolnej rury – przynajmniej wtedy, gdy używany jest mechaniczny układ napędowy. Przewody Shimano Di2 są poprowadzone wewnętrznie. Na dole znajduje się konwencjonalna gwintowana dolna obudowa.

READ  Firma rejsowa odwołuje swój inauguracyjny rejs po tym, jak ośmiu członków załogi uzyskało pozytywny wynik testu na obecność wirusa

Jeśli chodzi o kompatybilność napędu, Tonic może obsługiwać zarówno ustawienia 1x, jak i 2x, chociaż Cotic należy do rosnącej liczby marek, dzięki czemu ich rowery żwirowe są kompatybilne tylko z zespołami wałków mocujących tarcze, które są zaprojektowane z dodatkowym przesunięciem. Według Cotic, standardowe zestawy 2x dźwigni szosowych z pełnowymiarowymi łańcuchami nie usuwają tylnych widełek, chociaż naciskają na nie różne kompaktowe i kompaktowe ustawienia.

Cotic będzie oferować Made in Taiwan Tonic jako wymienną ramkę i niewielką gamę kompletnych wzorów, wszystkie z błyszczącym, błyszczącym wykończeniem, które dodaje więcej niż odrobinę uroku, a jednocześnie jest łatwe w pielęgnacji. Cena detaliczna kompletu opon wynosi 2199 GBP; Kompletne rowery zaczynają się od 3449 funtów z SRAM Apex 1 i sięgają do 5099 funtów z SRAM Force eTap AXS. Części Nadziei są wyświetlane przez cały czas, w tym zestaw słuchawkowy, kołnierz siodełka i koła.

Zasiłek? Lepiej działaj szybko. Jakby globalny niedobór rowerów i części nie był wystarczająco duży, Cotic planuje zbudować tylko 32 z nich w 2021 roku.

Więcej informacji można znaleźć na stronie //www.everydayhealth.com/drugs/ www.cotic.co.uk.