Firma przypisała również spowolnienie decyzji niektórych kancelarii prawniczych, firm konsultingowych i usługodawców, aby nie otrzymywać „dodatkowych” usług w ramach ich istniejących licencji, po części dlatego, że odbicie w obciążeniu procesem prawnym było wolniejsze niż oczekiwano dzięki COVID -19 regeneracja.
Jednak dyrektor generalny Rod Vaudrey pozostawał optymistą co do perspektyw rozwoju firmy i powiedział, że wprowadzenie innych modeli licencjonowania ma kluczowe znaczenie dla długoterminowego sukcesu firmy.
„W ciągu ostatnich 18 miesięcy firma Nuix umożliwiła swoim klientom przejście z licencji subskrypcyjnych opartych na modułach na bardziej elastyczne modele licencjonowania oparte na zużyciu” – powiedział.
„Zwiększona stopa zatwierdzania koncesji amortyzacyjnych miała pozytywny wpływ na nową działalność i istniejącą retencję, pomimo przejściowego spadku przychodów za 21 rok.
„Główne czynniki wpływające na przychody Nuix są silne i wspierane przez rosnący portfel zamówień i rosnącą liczbę zamówień. Odzwierciedla to … stabilną i lojalną bazę klientów, silny wzrost nowych transakcji i wzrost liczby zamówień”.
Zakłada się, że oprogramowanie firmy, które jest wykorzystywane do zarządzania zagrożeniami cyberbezpieczeństwa, a także zobowiązań dotyczących ryzyka i zgodności oraz dochodzeń w sprawie oszustw, umożliwia firmom „znajdowanie prawdy z dowolnych danych na świecie”.
Pomaga organizacjom identyfikować wzorce i trendy na podstawie różnych formatów danych, w tym nieustrukturyzowanych danych generowanych przez media społecznościowe lub wiadomości e-mail, które nie mieszczą się w tabeli bazy danych.
Służy do wszystkiego, od sprawdzania dokładności danych o wydatkach pracowników po zrozumienie dużych zrzutów danych, takich jak Panama Papers.
Podczas gdy wzrost przychodów i ACV zwolniły, Nuix zwiększył swoją początkową EBITDA z 63,6 mln USD do 64,6 mln USD do 66,6 mln USD w wyniku redukcji zatrudnienia, niższych kosztów podróży i korzyści z wymiany walut.
W ciągu dziewięciu miesięcy zakończonych 31 marca Nuix pozyskał więcej klientów niż w tym samym okresie poprzedniego roku.
Nuix to największa pierwsza oferta publiczna w 2020 r. I jedna z najbardziej udanych notowań w zeszłym roku.
Po świetnym początku życia, który w styczniu osiągnął prawie 12 USD za akcję, w środę ciężka wyprzedaż spowodowała, że akcje spółki osiągnęły 4,20 USD, czyli najniższą cenę od notowania.
Pierwsza oferta publiczna przyciągnęła wiele dużych funduszy, w tym Aberdeen Standard Investments, Washington H. Soul Pattinson, OC Funds Management, Yarra Capital Management (która została wyprzedana w lutym) i Lennox Capital Partners. Główny akcjonariusz Macquarie zachował 30% udziałów po notowaniu.
Pod koniec dnia Macquarie poniosła stratę na papierze w wysokości 100,4 mln USD w związku z początkową ceną oferty publicznej wynoszącą 5,31 USD. Pozostali znaczący inwestorzy instytucjonalni, którzy kupili w ramach oferty 177 mln akcji, osiągnęli łączną kwotę 185,9 mln USD.
Prognozy spółki dotyczące obniżenia rocznej wartości kontraktów wynikały również częściowo z podpisania pięciu dużych umów wieloletnich, co oznacza rozpoznawanie przychodów w dłuższym okresie.
Szybkie przejście na „modele konsumpcyjne”, w których klienci są rozliczani na podstawie tego, ile używają produktu, było częściowo spowodowane tym, że większa liczba klientów Nuix przyjmowała praktyki telepracy na tle pandemii.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu