Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nuix spada o 17%, ponieważ cele prospektu spadają

Firma przypisała również spowolnienie decyzji niektórych kancelarii prawniczych, firm konsultingowych i usługodawców, aby nie otrzymywać „dodatkowych” usług w ramach ich istniejących licencji, po części dlatego, że odbicie w obciążeniu procesem prawnym było wolniejsze niż oczekiwano dzięki COVID -19 regeneracja.

Jednak dyrektor generalny Rod Vaudrey pozostawał optymistą co do perspektyw rozwoju firmy i powiedział, że wprowadzenie innych modeli licencjonowania ma kluczowe znaczenie dla długoterminowego sukcesu firmy.

„W ciągu ostatnich 18 miesięcy firma Nuix umożliwiła swoim klientom przejście z licencji subskrypcyjnych opartych na modułach na bardziej elastyczne modele licencjonowania oparte na zużyciu” – powiedział.

„Zwiększona stopa zatwierdzania koncesji amortyzacyjnych miała pozytywny wpływ na nową działalność i istniejącą retencję, pomimo przejściowego spadku przychodów za 21 rok.

„Główne czynniki wpływające na przychody Nuix są silne i wspierane przez rosnący portfel zamówień i rosnącą liczbę zamówień. Odzwierciedla to … stabilną i lojalną bazę klientów, silny wzrost nowych transakcji i wzrost liczby zamówień”.

Zakłada się, że oprogramowanie firmy, które jest wykorzystywane do zarządzania zagrożeniami cyberbezpieczeństwa, a także zobowiązań dotyczących ryzyka i zgodności oraz dochodzeń w sprawie oszustw, umożliwia firmom „znajdowanie prawdy z dowolnych danych na świecie”.

Pomaga organizacjom identyfikować wzorce i trendy na podstawie różnych formatów danych, w tym nieustrukturyzowanych danych generowanych przez media społecznościowe lub wiadomości e-mail, które nie mieszczą się w tabeli bazy danych.

Służy do wszystkiego, od sprawdzania dokładności danych o wydatkach pracowników po zrozumienie dużych zrzutów danych, takich jak Panama Papers.

Podczas gdy wzrost przychodów i ACV zwolniły, Nuix zwiększył swoją początkową EBITDA z 63,6 mln USD do 64,6 mln USD do 66,6 mln USD w wyniku redukcji zatrudnienia, niższych kosztów podróży i korzyści z wymiany walut.

W ciągu dziewięciu miesięcy zakończonych 31 marca Nuix pozyskał więcej klientów niż w tym samym okresie poprzedniego roku.

READ  Rząd stanu Wiktoria planuje do 2030 roku znacznie zwiększyć sprzedaż pojazdów elektrycznych

Nuix to największa pierwsza oferta publiczna w 2020 r. I jedna z najbardziej udanych notowań w zeszłym roku.

Po świetnym początku życia, który w styczniu osiągnął prawie 12 USD za akcję, w środę ciężka wyprzedaż spowodowała, że ​​akcje spółki osiągnęły 4,20 USD, czyli najniższą cenę od notowania.

Pierwsza oferta publiczna przyciągnęła wiele dużych funduszy, w tym Aberdeen Standard Investments, Washington H. Soul Pattinson, OC Funds Management, Yarra Capital Management (która została wyprzedana w lutym) i Lennox Capital Partners. Główny akcjonariusz Macquarie zachował 30% udziałów po notowaniu.

Pod koniec dnia Macquarie poniosła stratę na papierze w wysokości 100,4 mln USD w związku z początkową ceną oferty publicznej wynoszącą 5,31 USD. Pozostali znaczący inwestorzy instytucjonalni, którzy kupili w ramach oferty 177 mln akcji, osiągnęli łączną kwotę 185,9 mln USD.

Prognozy spółki dotyczące obniżenia rocznej wartości kontraktów wynikały również częściowo z podpisania pięciu dużych umów wieloletnich, co oznacza rozpoznawanie przychodów w dłuższym okresie.

Szybkie przejście na „modele konsumpcyjne”, w których klienci są rozliczani na podstawie tego, ile używają produktu, było częściowo spowodowane tym, że większa liczba klientów Nuix przyjmowała praktyki telepracy na tle pandemii.