Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Globalne zaufanie konsumentów osiąga nowy poziom pandemii

Waszyngton, DC, 19 kwietnia 2021 W tym miesiącu Ipsos Global Consumer Confidence Index dodaje kolejne osiem dziesiątych punktów do najwyższego poziomu epidemii odnotowanego w zeszłym miesiącu. Na poziomie 45,5 oscyluje o 3 punkty poniżej odczytu w marcu 2020 r., Zanim COVID-19 został ogłoszony pandemią.
Globalny wskaźnik zaufania konsumentów to średnia z 24 krajowych wskaźników dla rynków światowych. Opiera się na comiesięcznym badaniu ponad 17 500 osób dorosłych w wieku poniżej 75 lat, przeprowadzonym na platformie internetowej Ipsos Global Advisors. Badanie zostało przeprowadzone między 26 marca a 9 kwietnia 2021 r.
W tym miesiącu 7 z 24 badanych rynków wykazuje znaczny wzrost krajowego indeksu w porównaniu z marcem 2021 r .: Izrael (+3,5), Stany Zjednoczone (+3,3), Wielka Brytania (+3,1), Hiszpania (+2,6), Japonia (+ 2,1), Korea Południowa (+1,5) i Kanada (+1,8). Tylko dwa rynki wykazały znaczny spadek: Brazylia (-2,3) i Turcja (-1,5)

National Index Trends

Globalny wskaźnik zaufania konsumentów wynosi 45,5, ponieważ ponad 800 milionów ludzi na całym świecie otrzymało szczepionki przeciwko COVID-19 na całym świecie. To wzrost o 0,8 punktu od marca 2021 r., Szósty z rzędu miesiąc zysków. Obecnie wskaźnik jest tylko o trzy punkty niższy od odczytów z marca 2020 r. (-3,0) i stycznia 2020 r. (-3,2).

Perspektywy, miejsca pracy i trendy w indeksach inwestycji

Drugi miesiąc z rzędu oczekiwania, zatrudnienie i wskaźniki inwestycji pokazują miesięczne zyski. Izrael, Wielka Brytania i Hiszpania zanotowały w tym miesiącu wzrosty dla każdego indeksu, podczas gdy Brazylia spadła w każdym z nich.

  • Globalny indeks miejsc pracy wzrósł o 1 punkt od marca 2021 r. I obecnie wynosi 50,9. 5,5 punktu poniżej odczytu ze stycznia 2020 r. Izrael, Stany Zjednoczone i Wielka Brytania wykazują największe zyski w tym wskaźniku. W rzeczywistości w ciągu ostatnich dwóch miesięcy izraelski indeks zatrudnienia wzrósł o 5,2 punktu. Brazylia i Turcja to jedyne dwa rynki, na których odnotowano znaczące spadki od marca.
  • Po uzyskaniu 0,6 punktu w porównaniu z zeszłym miesiącem, Global Investment Index wynosi obecnie 39,9. Indeks inwestycji jest obecnie o 2,5 punktu niższy od wyniku ze stycznia 2020 r. Miesięczne znaczące wzrosty odnotowano w Stanach Zjednoczonych, Izraelu, Japonii, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. To drugi miesiąc z rzędu, w którym nastroje inwestycyjne wzrosły w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Jedyne znaczące spadki w tej skali to Brazylia i Polska.
  • Ujawniając oczekiwania konsumentów dotyczące lokalnej gospodarki, sytuacji finansowej i zatrudnienia, Indeks Oczekiwań ustabilizował się na poziomie 56,2 po wzroście o 0,7 punktu w porównaniu z poprzednim miesiącem. Jest prawie równy poziomowi ze stycznia 2020 r., Spadł o zaledwie 0,7 punktu. Wielka Brytania, Izrael i Hiszpania wykazały wyraźną poprawę o 3 punkty lub więcej w porównaniu z poprzednim miesiącem. Duże spadki obserwowano od marca 2020 r. W Turcji, Argentynie i Brazylii.
READ  Samolot transportowy wpada na bagaż podczas ogromnej burzy śnieżnej

Odwiedź nasz interaktywny portal, Standaryzowane wskaźniki ekonomiczne Do porównań graficznych i popularnych danych związanych z Globalnym Indeksem Nastrojów Konsumentów Ipsos i indeksami podrzędnymi – oraz wszystkimi pytaniami, na których są oparte.

Te wyniki są oparte na danych z Refinitiv / Ipsos Indeks zaufania konsumentów pierwotnych (PCSI) Zebrane w comiesięcznym badaniu konsumentów z 24 rynków za pośrednictwem platformy ankiet online Ipsos Global Advisor. W ramach tego badania Ipsos przeprowadził wywiady z łącznie 17 500 osobami dorosłymi w wieku od 18 do 74 lat ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Izraela, Turcji i RPA; Od 16 do 74 lat na wszystkich innych rynkach każdego miesiąca. Miesięczna próbka obejmuje ponad 1000 osób z Australii, Brazylii, Kanady, Chin (kontynent), Francji, Niemiec, Włoch, Japonii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych oraz ponad 500 osób w Argentynie, Belgii i na Węgrzech. , Indiach, Izraelu, Meksyku, Polsce, Rosji, Arabii Saudyjskiej i RPA oraz Korei Południowej, Szwecji i Turcji.
Dane zbierane co miesiąc są ważone, tak aby skład próby każdego kraju lepiej odzwierciedlał profil demograficzny dorosłej populacji zgodnie z najnowszymi danymi spisowymi dla tego kraju. Dane zbierane co miesiąc są również ważone, aby nadać każdemu krajowi taką samą wagę w całej „globalnej” próbie. Ankiety internetowe można traktować jako reprezentatywne dla populacji w wieku produkcyjnym ogólnie w Argentynie, Australii, Belgii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, na Węgrzech, we Włoszech, Japonii, Polsce, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji i Stanach Zjednoczonych. . Próbki online w Brazylii, Chinach kontynentalnych, Indiach, Izraelu, Meksyku, Rosji, Arabii Saudyjskiej, RPA i Turcji są bardziej miejskie, lepiej wykształcone i / lub zamożniejsze niż ogół populacji, a wyniki należy postrzegać jako odzwierciedlające poglądy bardziej „połączonej” populacji.
Przykładowe ankiety i sondaże mogą być obciążone innymi źródłami błędów, w tym między innymi błędem pokrycia i błędem pomiaru. Dokładność ankiet Refinitiv / Ipsos jest mierzona online przy użyciu przedziału wiarygodności Bayesa. W tym przypadku badanie ma okres wiarygodności +/- 2,0 punktu dla krajów, w których trzymiesięczna próba wynosi 3000+ i +/- 2,9 punktu dla krajów, w których trzymiesięczna próba to 1500+. Proszę, kliknij tutaj po więcej informacji.
Publikacja tych wyników jest zgodna z lokalnymi przepisami i regulacjami.
Wyniki zgłaszane co miesiąc w Refinitiv / Ipsos opierają się tylko na danych z tego miesiąca (a zatem każda baza krajów to 500+ lub 1000+), a porównania są dokonywane z wynikami z innych miesięcy, które również opierają się na danych z jednego miesiąca. Z drugiej strony, wyniki raportowane dla dowolnego miesiąca na pierwszy rzut oka i globalnego zaufania konsumentów Ipsos opierają się na danych zebranych nie tylko w tym miesiącu, ale także w ciągu poprzednich dwóch miesięcy i obejmują „średnie kroczące” z ostatnich 3 miesięcy. Technika ta pozwala potroić wielkość próby dla każdej skali. Stąd baza dla każdego kraju waha się od 1500+ do 3000+. Zwiększa to wiarygodność wyników i istotność statystyczną zgłaszanych różnic w czasie, jednak aby zwiększyć aktualność wyników raportowanych w danym miesiącu, dane z tego samego miesiąca mają wagę 45%, dane z poprzedniego miesiąca. jeden ma o 35% mniejszą wagę, a dane z pierwszych trzech miesięcy o 20% mniej.
Indeks zaufania konsumentów pierwotnych (PCSI) Refinitiv / Ipsos, prowadzony od 2010 r., To comiesięczne badanie postaw konsumentów na temat obecnego i przyszłego stanu krajowych gospodarek, sytuacji w zakresie finansów osobistych, oszczędności i zaufania do dużych inwestycji. Wskaźniki PCSI, które są raportowane co miesiąc dla każdego z 24 badanych krajów, składają się z „wskaźnika podstawowego” opartego na wszystkich 11 poniższych pytaniach i kilku „wskaźników podrzędnych”, z których każdy oparty jest na podzbiorze tych 11 pytań. indeksy Indeks perspektyw. Indeks inwestycji i indeks miejsc pracy.

READ  The Wall Street Journal szczegółowo opisuje schemat kontaktów seksualnych Elona Muska z pracownikami SpaceX