Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Oczekuje się, że światowy przemysł artykułów i sprzętu sportowego osiągnie 86,8 miliarda dolarów do 2027 r

Oczekuje się, że światowy przemysł artykułów i sprzętu sportowego osiągnie 86,8 miliarda dolarów do 2027 r

Logo firmy

Światowy rynek artykułów i sprzętu sportowego

Globalne artykuły sportowe i  Rynek sprzętu

Światowy rynek artykułów i sprzętu sportowego

Dublin, 3 listopada 2022 (GLOBE NEWSWIRE) – The Globalny rynek artykułów i sprzętu sportowego (2022-2027) według sportu, kanałów dystrybucji, użytkowników końcowych, geografii, analizy konkurencji i wpływu Covid-19 z analizą Ansoff Raport został dodany do ResearchAndMarkets.com Pokazać.

Światowy rynek artykułów i sprzętu sportowego wyceniany jest na 57,94 miliarda dolarów w 2022 roku i oczekuje się, że osiągnie 86,88 miliarda dolarów do 2027 roku, przy skumulowanej rocznej stopie wzrostu wynoszącej 8,44%.

dynamika rynku

Dynamika rynku to siły, które wpływają na ceny i zachowania interesariuszy. Siły te tworzą sygnały cenowe, które wynikają ze zmian krzywych podaży i popytu na dany produkt lub usługę. Siły dynamiki rynku mogą być związane z czynnikami makroekonomicznymi i mikroekonomicznymi. Poza ceną, popytem i podażą istnieją dynamiczne siły rynkowe. Ludzkie emocje mogą również wpływać na decyzje, wpływać na rynek i tworzyć sygnały cenowe.

Ponieważ dynamika rynku wpływa na krzywe podaży i popytu, decydenci dążą do określenia, jak najlepiej wykorzystać różne instrumenty finansowe, aby powstrzymać różne strategie w celu przyspieszenia wzrostu i zmniejszenia ryzyka.

profil firmy

Raport zawiera szczegółową analizę konkurentów na rynku. Obejmuje analizę wyników finansowych spółek giełdowych na rynku. Raport zawiera również szczegółowe informacje na temat ostatniego rozwoju firm i scenariusza konkurencyjnego. Niektóre z firm objętych tym raportem to Adidas AG, Mizuno Corp. , PUMA SE i Reebok International Ltd. oraz Sumitomo Rubber Industries Ltd. oraz The North Face, Inc. , Under Armour, Inc i VF Corp. , Wilson Sporting Goods, Volkl Ski International, GmbH, Yonex Co., Ltd. Sp. z o.o. itp.

Badane kraje

  • Ameryka (Argentyna, Brazylia, Kanada, Chile, Kolumbia, Meksyk, Peru, Stany Zjednoczone i reszta obu Ameryk)

  • Europa (Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Włochy, Holandia, Norwegia, Polska, Rosja, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Wielka Brytania, reszta Europy)

  • Bliski Wschód i Afryka (Egipt, Izrael, Katar, Arabia Saudyjska, RPA, Zjednoczone Emiraty Arabskie, reszta Bliskiego Wschodu i Afryki)

  • Azja i Pacyfik (Australia, Bangladesz, Chiny, Indie, Indonezja, Japonia, Malezja, Filipiny, Singapur, Korea Południowa, Sri Lanka, Tajlandia, Tajwan, reszta regionu Azji i Pacyfiku)

READ  Trener North Melbourne David Noble przeprasza za przegraną z Brisbane On the Coach Melbourne Demons odbudowuje

Kwartał konkurencyjny

Raport zawiera kwadrant konkurencji, autorskie narzędzie do analizy i oceny pozycji firm w oparciu o stopień pozycji w branży i stopień efektywności rynkowej. Narzędzie wykorzystuje różne czynniki, aby podzielić graczy na cztery kategorie. Niektóre z tych czynników uwzględnionych w analizie to wyniki finansowe w ciągu ostatnich trzech lat, strategie wzrostu, stopień innowacyjności, wprowadzanie nowych produktów, inwestycje, wzrost udziału w rynku itp.

Analiza Ansoffa

Raport zawiera szczegółową analizę Matrycy Ansoffa globalnego rynku artykułów i sprzętu sportowego. Ansoff Matrix, znany również jako sieć ekspansji produktu/rynku, jest strategicznym narzędziem służącym do projektowania strategii rozwoju firmy. Macierz może być wykorzystana do oceny metod w czterech strategiach. Rozwój rynku, penetracja rynku, rozwój produktów i dywersyfikacja. Macierz służy również do analizy ryzyka, aby zrozumieć ryzyko związane z każdym podejściem.

Analityk analizuje globalny rynek artykułów i sprzętu sportowego za pomocą Matrycy Ansoffa, aby przedstawić najlepsze podejścia, jakie firma może podjąć w celu poprawy swojej pozycji na rynku.

Na podstawie analizy SWOT przeprowadzonej na branży i podmiotach branżowych, analityk opracowuje odpowiednie strategie wzrostu rynku.

Dlaczego warto kupić ten raport?

  • Raport zawiera kompleksową ocenę globalnego rynku artykułów i sprzętu sportowego. Raport zawiera dogłębną analizę jakościową, weryfikowalne dane z wiarygodnych źródeł oraz prognozy wielkości rynku. Prognozy są obliczane przy użyciu sprawdzonych metodologii badawczych.

  • Raport został opracowany na podstawie szeroko zakrojonych badań pierwotnych i wtórnych. Badania pierwotne prowadzone są poprzez wywiady, ankiety i obserwacje znanych pracowników w branży.

  • Raport zawiera dogłębną analizę rynku przy użyciu Modelu Pięciu Sił Portera i Matrycy Ansoffa. Ponadto w raporcie widać również wpływ Covid-19 na rynek.

  • Raport zawiera również scenariusz regulacyjny w branży, który pomoże Ci podjąć świadomą decyzję. Raport omawia głównych regulatorów oraz główne zasady i regulacje nałożone na ten sektor w różnych lokalizacjach geograficznych.

  • Raport zawiera również analizę konkurencji za pomocą Quadrant Positioning, narzędzia do pozycjonowania konkurencyjnego analityka.

READ  Mistrzostwa Świata ISSF: Swapnil Kusale wygrywa limit na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu, ale traci medal w niewielkim stopniu

Główne poruszane tematy:

1 Opis raportu

2 Metodologia badań

3 Podsumowanie wykonawcze

4 dynamika rynku
4.1 Kierowcy
4.1.1 Zwiększanie populacji dbającej o zdrowie
4.1.2 Podnoszenie świadomości znaczenia aktywności sportowej
4.1.3 Skłonność do międzynarodowych i krajowych wydarzeń sportowych
4.2 Ograniczenia
4.2.1 Brak regulacji rządowych, naruszenie znaku towarowego
4.3 Możliwości
4.3.1 Rozwój infrastruktury sportowej w połączeniu z inicjatywami rządowymi mającymi na celu wspieranie sportu
4.3.2 Badania i rozwój związane z surowcami w celu zapewnienia lekkiego i wytrzymałego produktu
4.4 Wyzwania
4.4.1 Zwiększona preferencja dla działań wewnętrznych

5 analiza rynku
5.1 Scenariusz regulacyjny
5.2 Analiza pięciu sił Portera
5.3 Wpływ COVID-19
5.4 Analiza macierzy Ansoffa
5.5 ANALIZA TŁUCZKA

6 Światowy rynek artykułów i sprzętu sportowego według sportu
6.1 Wprowadzenie
6.2 Sporty przygodowe
6.3 baseball
6.4 Koszykówka
6.5 Krykiet
6.6 Piłka nożna
6,7 golfa
6.8 Tenis
6.9 Kolarstwo
6.10 Sporty wodne
6.11 Sporty zimowe
6.12 Inne

7 Światowy rynek artykułów i sprzętu sportowego według kanałów dystrybucji
7.1 Wprowadzenie
7.2 Supermarkety
7.3 Sklepy dyskontowe
7.4 Punkty franczyzowe
7.5 Tryb online
7.6 Sklepy specjalistyczne

8 Światowy rynek artykułów i sprzętu sportowego według użytkowników końcowych
8.1 Wprowadzenie
8.2 Kluby zdrowia lub kluby sportowe
8.3 Dom
8.4 Szpitale, ośrodki medyczne i instytucje publiczne
8.5 Hotele i biura korporacyjne

9 Rynek artykułów i sprzętu sportowego w obu Amerykach
9.1 Wprowadzenie
9.2 Argentyna
9.3 Brazylia
9.4 Kanada
9,5 Chile
9,6 Kolumbia
9.7 Meksyk
9,8 Peru
9,9 Stany Zjednoczone
9.10 Pozostałe Ameryk

10 Europejski rynek artykułów i sprzętu sportowego
10.1 Wprowadzenie
10.2 Austria
10.3 Belgia
10.4 Dania
10.5 Finlandia
10.6 Francja
10.7 Niemcy
10.8 Włochy
10.9 Holandia
10.10 Norwegia
10.11 Polska
10.12 Rosja
10.13 Hiszpania
10.14 Szwecja
10.15 Szwajcaria
10.16 Wielka Brytania
10.17 Reszta Europy

11 Rynek artykułów i sprzętu sportowego na Bliskim Wschodzie iw Afryce
11.1 Wprowadzenie
11.2 Egipt
11.3 Izrael
11.4 średnica
11.5 Arabia Saudyjska
11.6 Republika Południowej Afryki
11.7 Zjednoczone Emiraty Arabskie
11.8 Reszta Bliskiego Wschodu i Afryki

READ  Medalista Tokio 2020 Fraser Clark został profesjonalistą w Boxxer

12 Rynek artykułów i sprzętu sportowego w regionie APAC
12.1 Wprowadzenie
12.2 Australia
12.3 Bangladesz
12.4 Chiny
12.5 Indie
12.6 Indonezja
12.7 Japonia
12,8 Malezja
12,9 Filipiny
12.10 Singapur
12.11 Korea Południowa
12.12 Sri Lanka
12.13 Tajlandia
12.14 Tajwan
12.15 Reszta Azji i Pacyfiku

13 Scena rywalizacji
13.1 Kwartał konkurencyjny IGR
13.2 Analiza udziału w rynku
13.3 Inicjatywy strategiczne
13.3.1 Fuzje, przejęcia i inwestycje
13.3.2 Partnerstwa i współpraca
13.3.3 Rozwój i ulepszenia produktów

14 profili firm
14.1 Adidas AG
14.2 Oj Amer Al Riyadi
14.3 ASICS Corp.
14.4 Babolat
14.5 Firma golfowa Callaway
14.6 Everlast na całym świecie, Inc
14.7 Fila, Inc
14.8 Mizuno Corp.
14.9 Nowe saldo
14.10 Korporacja Nike
14.11 PUMA SE
14.12 Prince Sports, LLC
14.13 Reebok International Limited.
14.14 Skechers USA, Inc.
14.15 Sumitomo Rubber Industries Co., Ltd.
14.16 The North Face, Inc.
14.17 Pod zbroją, Inc
14.18 VF Corp.
14.19 Wilson Artykuły sportowe
14.20 Volkl Ski International, GmbH
14.21 Yonex Co., Ltd.

15 Dodatek

Więcej informacji na temat tego raportu można znaleźć na stronie https://www.researchandmarkets.com/r/fmnt7j

Przywiązany

CONTACT: CONTACT: ResearchAndMarkets.com Laura Wood,Senior Press Manager [email protected] For E.S.T Office Hours Call 1-917-300-0470 For U.S./ CAN Toll Free Call 1-800-526-8630 For GMT Office Hours Call +353-1-416-8900