Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Ogromny boom pasażerski, gdy samoloty A380 przekształcają się z Qantas w „samoloty punktowe”

Executive Traveler Exclusive

Qantas planuje zakupić każde miejsce w swoich gigantycznych samolotach Airbus A380 z punktami dla osób często podróżujących, aby pomóc klientom nawigować po górze punktów lojalnościowych, które zgromadziły się podczas pandemii.

Linie lotnicze rzadko rezerwują w ten sposób całe samoloty, nie mówiąc już o największym na świecie samolocie pasażerskim.

Posunięcie to odzwierciedla silne stłumione zapotrzebowanie — lojalni członkowie zgromadzili mile lotnicze dzięki codziennym wydawaniu kart kredytowych, pozostając na ziemi przez wiele miesięcy, chcąc wykorzystać je do latania.

„Ustanowiliśmy rekordowy dzień w klasycznych wykupach miejsc na nagrody”, powiedziała Olivia Wirth, dyrektor ds. lojalności przewoźnika, w wywiadzie udzielonym w zeszły piątek.

„Loty międzynarodowe są tym, czego chcą nasi klienci”.

Australia zaczęła ponownie otwierać swoje granice międzynarodowe na początku listopada, co doprowadziło do masowej fali zakupów biletów. W ciągu czterech tygodni, według Wirtha, powtarzające się wpisy Qantas przekroczyły siedem miliardów punktów w rezerwacjach.

Ze strony internetowej przewoźnika wynika, że ​​lot powrotny z Sydney do Los Angeles kosztuje 83 800 punktów w klasie ekonomicznej i 216 800 punktów w biznesie.

Na początku kryzysu Qantas wysłał swoją flotę 12 samolotów A380 na pustynię na trzy lata, ale wcześniej udało mu się odzyskać połowę, a lotniskowiec miał odkurzyć sześć długodystansowych piętrowych autobusów w przyszłym roku. Usługi do Los Angeles i Londynu.

Jak zostać samolotami bitmapowymi superjumbo

Niektóre będą działać jako „samoloty punktowe”, gdzie każde miejsce w każdej kabinie można zarezerwować za pomocą mil lotniczych, powiedział Wirth w wywiadzie w siedzibie Qantas w pobliżu lotniska w Sydney. Samoloty A380 mogą pomieścić około 500 pasażerów.

Australijski przewoźnik próbuje ożywić rynek turystyczny, aby odzyskać część z 20 miliardów dolarów utraconych w wyniku pandemii.

Linie lotnicze zwykle rezerwują określoną liczbę miejsc w kabinie, aby wymienić punkty. Procent zmienia się w zależności od trasy, wielkości samolotu i zapotrzebowania na bilety.

READ  Niedobory supermarketów trafiają na półki Australii Zachodniej, a po 5 lutego będą się pogłębiać

Qantas uruchomił trzydniowy trąba powietrzna dla wszystkich lotów, gdy w kwietniu na krótko wznowiono połączenia między Australią a Nową Zelandią.

Nie ma nic złego w wygranej, ponieważ linie lotnicze sprzedają punkty bankom, supermarketom i firmom obsługującym karty kredytowe za więcej niż koszt ich wymiany.

Dywizje lojalnościowe linii lotniczych stały się gwiazdami w branży stłumionej ograniczeniami podróży, co okazało się rzadkim źródłem zysków, ponieważ linie lotnicze nadal sprzedawały mile lotnicze, nawet gdy floty były uziemione.

W Stanach Zjednoczonych Delta Air Lines i United Airlines ustanowiły własne programy lojalnościowe jako zabezpieczenie kredytów i obligacji o wartości miliardów dolarów. Firma lojalnościowa Qantas ma ponad 13 milionów członków i oczekuje się, że do czerwca 2024 r. prawie podwoi roczne zyski, aby osiągnąć 600 milionów dolarów.

Oferuj zachęty

Evert de Boer, partner zarządzający w On Point Loyalty, firmie konsultingowej specjalizującej się w tej dziedzinie, powiedział, że aspekt lojalności wciąż może być zepsuty.

Powiedział, że przewoźnicy muszą zapewnić wystarczającą liczbę miejsc na nagrody, aby członkowie gromadzili punkty, a przede wszystkim mile lotnicze muszą być pożądane i korzystne, aby model biznesowy odniósł sukces.

„Chodzi o upewnienie się, że nadal istnieje zainteresowanie walutą” – powiedział de Boer.

Qantas powiedział w październiku, że do końca 2022 r. przydzieli o 50% więcej miejsc na nagrody na międzynarodowych i popularnych trasach w Australii. Ma to zadowolić hordy sfrustrowanych publikacji, które zgromadziły punkty na ziemi podczas ograniczeń Covid.

Wirth mówi, że jej zespół zawsze szuka „punktów bólu” w codziennym życiu, gdzie ludzie regularnie wydają pieniądze, ale nie są nagradzani milami lotniczymi. Doprowadziło to do niedawnej oferty Qantas, aby zdobywać punkty w niektórych planach u operatora komórkowego Optus.

Wirth powiedział, że zakres modelu jest „nieograniczony”.