Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Olśniewający nowy samochód przyjechał

Olśniewający nowy samochód przyjechał

Ten pojazd ustanawia nowy standard dla małych samochodów o wysokich osiągach, dysponując potężnymi możliwościami, których nie może dorównać żaden samochód w tym przedziale cenowym.

Za kierownicą niezwykłego hot hatcha Hondy.

Honda to najlepszy mały samochód o wysokich osiągach.

Niezbyt rozsądne

Ci z nas, którzy są wystarczająco starsi, by pamiętać Hondę Integra, Prelude i NSX, często lamentują nad racjonalnością tej marki od czasu narodzin zjawiska SUV-ów. Zachęcona sukcesem inteligentnych i bardzo praktycznych modeli CR-V i Odyssey, firma skoncentrowała większość swoich wysiłków na produkcji niezawodnych, dobrze zbudowanych samochodów rodzinnych. Ale na szczęście w trzewiach centrali marki w Tokio wciąż jest banda szalonych entuzjastów benzyny, którym pozwala się swobodnie wędrować, siać spustoszenie i podtrzymywać marzenie o Type-R przy życiu. Ich najnowszy wysiłek, oparty na doskonałych kościach standardowego Civica, to po prostu zapierający dech w piersiach balistyczny hot hatch, który po raz kolejny wyznacza punkt odniesienia dla (stosunkowo) przystępnych cenowo osiągów.

Projekt został stonowany w porównaniu do poprzednich wersji.

Nowy projekt jest mniej wymagający pod względem estetycznymG

Poprzednia Honda Civic wyglądała jak coś, co wyskoczyło ze strony magazynu Manga – wszystkie ostre zmarszczki, przesadna stylistyka i dzikie, duże akcesoria. Nowy model jest ćwiczeniem powściągliwości ze strony projektantów – gładkie linie, klasyczne proporcje i subtelne wskazówki dotyczące osiągów, aż wzrok wędruje do masywnego tylnego spojlera. Koła wyglądają jak czarne pajęczyny, dając przechodniom wyraźny widok na duże czerwone zaciski Brembo.

Ręczna skrzynia biegów ma słodką dźwignię zmiany biegów.

Wnętrze nie jest ograniczone

Jeśli wygląd zewnętrzny jest bardziej powściągliwy niż wcześniej, wnętrze pozostaje głośne i dumne. Mocno wzmocnione, jednoczęściowe fotele z czerwonej tkaniny, które ściśle przylegają do ciała jak dywan, aluminiowa dźwignia zmiany biegów świetnie leży w dłoniach, a sportowa zamszowa kierownica podkreśla osiągi pojazdu. Nazwij mnie miękkim, ale wolę skórę. Reszta kabiny to prawie standardowa taryfa, chociaż cyfrowy wyświetlacz kierowcy dodaje odrobinę teatru. Można go skonfigurować tak, aby wyglądał jak tradycyjna deska rozdzielcza, z prędkościomierzem i obrotomierzem, lub można przełączyć się na konfigurację w stylu Gran Turismo, która wyświetla zastosowanie przepustnicy i hamulca, a także siły przeciążenia. Dostępna jest również pozioma lampka kontrolna w stylu samochodu wyścigowego.

READ  Przegląd ramek Bose Frames Tempo | odkrywca

Type R to cud inżynierii.

Inżynierowie nazwali swoje wytyczne — znowu

Podczas gdy projektowanie jest często kwestią osobistego gustu, inżynieria jest bardziej subtelną dyscypliną.

Inżynierowie Hondy przenieśli precyzję na nowy poziom w modelu Civic Type R. Każdy element wrażeń z jazdy został dopracowany, aby zmaksymalizować przyjemność z jazdy. Czterocylindrowy silnik o pojemności 2,0 litrów, który rozwija moc 235 kW i 420 Nm, jest muskularny i zaskakująco rozprężony jak na zespół napędowy. Honda wykonała świetną robotę, ujarzmiając te ogromne moce przez przednie koła, ale nadal wymagana jest pewna ostrożność podczas przyspieszania z ciasnych zakrętów. Honda nie zapomniała, że ​​zatrzymywanie się w pośpiechu jest nieodzowną częścią jazdy samochodem o wysokich osiągach do granic możliwości. Powtarzające się zastosowania mogą nie tylko osłabić skuteczność hamowania i czucie pedału, podczas gdy masywne opony Michelin Pilot pomagają również utrzymać porządek, zapewniając niezgodną z fizyką przyczepność na zakrętach. Precyzyjny, precyzyjny układ kierowniczy buduje pewność siebie, a precyzyjna zmiana biegów zwiększa frajdę.

Nie kupuje się tanich emocji

Ceny nowych samochodów gwałtownie wzrosły w ciągu ostatnich kilku lat, a Type R nie był odporny. Jeśli wy chcecie nowy, to będzie kosztować was $72.600 oprócz wozu. Dobrą wiadomością jest to, że ceny są takie same w całej sieci dealerskiej Hondy. Zła wiadomość jest taka, że ​​​​jeśli chcesz się spieszyć, prawdopodobnie szukasz 80 000 $ za „demo” niskiego przebiegu. Honda przybyła na przyjęcie, zabezpieczając dodatkowe 500 wariantów na rynek australijski i twierdzi, że szacowany czas realizacji został skrócony do dziewięciu miesięcy. Warto czekać, jeśli masz taką gotówkę.