Opóźnienia pojawiają się, gdy dyrektor generalny Qantas, Alan Joyce, obwinia nawyki klientów i brak personelu za znaczne opóźnienia na początku dnia.
Pan Joyce poradził podróżnym, aby przybyli co najmniej dwie godziny wcześniej, aby uwzględnić opóźnienia.
„Nasi klienci nie są w dobrej formie”
Twierdził również, że klienci nie „nadają się” do latania po pandemii COVID-19, która spowodowała, że wiele osób nie podróżowało.
„Minąłem lotnisko w środę i ludzie zapomnieli, że muszą wyjąć laptopy i aerozole” – powiedział.
„A to zajmuje więcej czasu, aby ominąć kolejkę”.
Pan Joyce powiedział, że „nieobecności” z powodu przypadków COVID-19 i bliskie kontakty również powodują opóźnienia.
„W niektóre dni przychodzimy i mamy prawie 50 procent nieobecności” – powiedział.
Joyce zauważyła, że pracownicy lotnictwa będą uważani za niezbędnych pracowników i wkrótce zostaną zwolnieni z ograniczeń dotyczących bliskiego kontaktu.
Oznacza to, że przed powrotem do pracy pracownicy będą musieli uzyskać ujemny wynik szybkiego testu na obecność antygenów i nie będą mieli żadnych objawów.
Joyce dodał, że to „zmniejszy presję” i opóźnienia w przygotowaniach do Wielkanocy.
Dyrektor generalny lotniska w Sydney przeprasza
Dyrektor generalny Sydney Airport, Jeff Colbert, przeprosił również klientów, obwiniając za opóźnienia „doskonałą burzę” zwiększonego ruchu lotniczego, „niedoświadczonych” podróżnych z powodu pandemii oraz problemy kadrowe spowodowane przez zasady bliskiego kontaktu z COVID-19.
Zachęcał podróżnych, aby przybyli na lotnisko wcześniej i byli cierpliwi, „ponieważ branża wróci na nogi”.
Opóźnienia zaczęły się w czwartek wieczorem
Filmy i zdjęcia zamieszczone w Internecie pokazały, że terminale lotniskowe są zatłoczone czekającymi pasażerami.
Niektórzy użytkownicy Twittera powiedzieli, że czekali nawet półtorej godziny, aby dotrzeć do ochrony, w sytuacji określanej jako „chaotyczna” i „całkowicie szalona”.
„Linia bezpieczeństwa zaczyna się od wewnątrz i kołysze się tam i z powrotem, potem wychodzi i węże tam iz powrotem, potem możesz wrócić do środka i węże tam i z powrotem” – powiedział na Twitterze James Ryal, dyrektor naukowy Foo Foods.
„Loty są opóźnione, ponieważ nie mogą wystarczająco szybko przemieszczać ludzi!”
60 minut „Sydney Airport WTF” — ujął to prosto dziennikarz Tom Steinfurt.
Wykładowca dziennikarstwa z Uniwersytetu Nowej Południowej Walii, Sue Stephenson, opisała „kolejkę koszmarów”.
„Tysiące napłynęły na parking przylegający do budynku” – powiedziała.
Tylko jeden oficer kontroluje tłum.
Wody powodziowe w północno-zachodnim Sydney nadal się podnoszą
„Ile podróży zostanie pominiętych?”
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu