Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Opóźnienia na lotnisku w Sydney trwają, ponieważ dyrektor generalny Qantas obwinia klientów

Opóźnienia na lotnisku w Sydney trwają, ponieważ dyrektor generalny Qantas obwinia klientów

Przekradają się kolejki Port lotniczy Sydney Trwało to do wieczora, a niektórzy podróżni musieli czekać na zewnątrz w deszczową pogodę.

Opóźnienia pojawiają się, gdy dyrektor generalny Qantas, Alan Joyce, obwinia nawyki klientów i brak personelu za znaczne opóźnienia na początku dnia.

Tłumy na lotnisku w Sydney w piątek, 8 kwietnia. (Janey Barrett)

Pan Joyce poradził podróżnym, aby przybyli co najmniej dwie godziny wcześniej, aby uwzględnić opóźnienia.

„Nasi klienci nie są w dobrej formie”

Twierdził również, że klienci nie „nadają się” do latania po pandemii COVID-19, która spowodowała, że ​​wiele osób nie podróżowało.

„Minąłem lotnisko w środę i ludzie zapomnieli, że muszą wyjąć laptopy i aerozole” – powiedział.

„A to zajmuje więcej czasu, aby ominąć kolejkę”.

Pan Joyce powiedział, że „nieobecności” z powodu przypadków COVID-19 i bliskie kontakty również powodują opóźnienia.

„W niektóre dni przychodzimy i mamy prawie 50 procent nieobecności” – powiedział.

Ludzie ustawiają się w kolejce przed lotniskiem w Sydney w deszczu.
Ludzie ustawiają się w kolejce przed lotniskiem w Sydney w deszczu. (Janey Barrett)

Joyce zauważyła, że ​​pracownicy lotnictwa będą uważani za niezbędnych pracowników i wkrótce zostaną zwolnieni z ograniczeń dotyczących bliskiego kontaktu.

Oznacza to, że przed powrotem do pracy pracownicy będą musieli uzyskać ujemny wynik szybkiego testu na obecność antygenów i nie będą mieli żadnych objawów.

Joyce dodał, że to „zmniejszy presję” i opóźnienia w przygotowaniach do Wielkanocy.

Dyrektor generalny Qantas, Alan Joyce, zajmuje się opóźnieniami na lotnisku w Sydney.
Dyrektor generalny Qantas, Alan Joyce, zajmuje się opóźnieniami na lotnisku w Sydney. (9 nowości)

Dyrektor generalny lotniska w Sydney przeprasza

Dyrektor generalny Sydney Airport, Jeff Colbert, przeprosił również klientów, obwiniając za opóźnienia „doskonałą burzę” zwiększonego ruchu lotniczego, „niedoświadczonych” podróżnych z powodu pandemii oraz problemy kadrowe spowodowane przez zasady bliskiego kontaktu z COVID-19.

Zachęcał podróżnych, aby przybyli na lotnisko wcześniej i byli cierpliwi, „ponieważ branża wróci na nogi”.

Lotnisko w Sydney ustawia się w kolejce w czwartek, 7 kwietnia 2022 r. Przez drzwi wkradły się kolejki, powiedział James Ryal, dyrektor naukowy Foo Foods. (James Real)

Opóźnienia zaczęły się w czwartek wieczorem

Filmy i zdjęcia zamieszczone w Internecie pokazały, że terminale lotniskowe są zatłoczone czekającymi pasażerami.

„Linia bezpieczeństwa zaczyna się od wewnątrz i kołysze się tam i z powrotem, potem wychodzi i węże tam iz powrotem, potem możesz wrócić do środka i węże tam i z powrotem” – powiedział na Twitterze James Ryal, dyrektor naukowy Foo Foods.

„Loty są opóźnione, ponieważ nie mogą wystarczająco szybko przemieszczać ludzi!”

60 minut „Sydney Airport WTF” — ujął to prosto dziennikarz Tom Steinfurt.

Wykładowca dziennikarstwa z Uniwersytetu Nowej Południowej Walii, Sue Stephenson, opisała „kolejkę koszmarów”.

„Tysiące napłynęły na parking przylegający do budynku” – powiedziała.

Tylko jeden oficer kontroluje tłum.

8 kwietnia

Wody powodziowe w północno-zachodnim Sydney nadal się podnoszą

„Ile podróży zostanie pominiętych?”