Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Partnerzy Liger oferują wskazówki, jak dopracować podcast z okazji Międzynarodowego Dnia Podcastów | Aktualności

AtlantaI 1 października 2021 /PRNewswire-PRWeb/ – Międzynarodowy Dzień Podcastów to 30 września, ten sabotaż 1 miliard dolarów * Popularna branża z 117,8 milionami słuchaczy i oczekiwanym rocznym tempem wzrostu na poziomie 10 procent. Wzrost zainteresowania przypisuje się: Wielkiemu przyjęciu podczas pandemii, technologii, takiej jak inteligentne głośniki, i coraz bardziej ruchliwemu życiu. Wraz z tym wzrostem popularności podcastów powstaje rekordowa liczba podcastów! Z wrzesień 2021, więcej niż 2 miliony podcastów i 48 milionów odcinków Zostało zarejestrowane.

„Podcasty to świetny sposób na naukę nowych rzeczy, zabicie czasu (w ruchu ulicznym lub uprawianie sportu) i rozrywkę” – mówi. Eric Holtzkloe, prezes i partner wizualny Liger Partners, długoletniej kreatywnej firmy marketingowej i podcastera. „Dla twórców treści lub firm jest to idealny sposób na komunikowanie się, edukowanie i prezentowanie informacji, którymi zainteresowani są ich główni odbiorcy, gdy chcą słuchać. Ponieważ przestrzeń podcastów jest zatłoczona, twórcy treści muszą oferować unikalne i odpowiednie treści, aby wygrać. uwagę odbiorców” – mówi Holtzklow.

Partnerzy rekreacyjni Oferuje te wskazówki dotyczące ulepszania podcastów:

  • Paging Studio One – Jakość dźwięku jest ważna. Podczas nagrywania upewnij się, że masz wydzieloną przestrzeń, która minimalizuje rozpraszanie i hałas w tle. Chociaż nie musisz wydawać fortuny na wysokiej klasy sprzęt do nagrywania lub oprogramowanie, powinieneś mieć przynajmniej mikrofon, słuchawki i podstawowe oprogramowanie do edycji dźwięku, aby tworzyć wysokiej jakości pliki audio.
  • Gorące tematy — wybierz tematy podcastów, którymi interesują się Twoi odbiorcy, oraz temat, którego nie słyszeli. Bądź szczery, co chcesz wiedzieć jako słuchacz? Wybierz temat, który Cię interesuje, a będziesz podekscytowany tworzeniem interesujących treści i tworzeniem nowych odcinków. Jeśli Twoja radość z tematu jest szczera, przyciągniesz ludzi, którzy podzielają tę samą pasję co Ty. Podcasty powinny być zabawą dla gospodarza i jego odbiorców!
  • Poznaj swoją publiczność — nie ma sposobu, aby zadowolić wszystkich, więc nawet nie próbuj. Zamiast tego zrozum konkretną publiczność, która doceni Twoje treści (na przykład młodzi przedsiębiorcy, początkujący szefowie kuchni, fani Atlanta Braves, wyczerpane mamy) i skoncentruj na nich swoją energię. Przeglądaj podcasty, fora i inne grupy skierowane do tych samych odbiorców i stosuj ich najlepsze praktyki. Poproś swoich odbiorców o opinię na temat tego, co chcą usłyszeć, a następnie zaprezentuj im odpowiednią treść.
  • Opowieści na dobranoc – dobra historia do zapamiętania 22 razy więcej niż same fakty, według badaczy z Uniwersytet Stanford. Opowiadanie historii to pozytywny sposób na interakcję z odbiorcami. Bądź zabawny i dynamiczny, angażuj słuchaczy i zachęcaj ich do inwestowania w wynik opowieści.
  • W dwie strony lub w żaden sposób — wykorzystaj sposoby na zaangażowanie odbiorców. Zadawaj pytania i zbieraj opinie w swojej witrynie lub na platformach społecznościowych. Prezentuj odpowiedzi na przyszłe odcinki. Skontaktuj się ze słuchaczami „w ramach programu”, aby zaangażować ich w podcast. Pokaż swoje zaangażowanie słuchaczom, biorąc pod uwagę niektóre z ich sugestii dotyczących przyszłych gości lub przyszłych tematów podcastów.
  • co powiedzieć? – Kopnij głęboko, aby zarezerwować gości, którzy mają różne i niepowtarzalne perspektywy i mają wspaniałe historie do opowiedzenia. Przygotuj się przed pokazem i zbadaj ich wyjątkowe pochodzenie, doświadczenie i punkt widzenia. Wymień interesujące pytania — a nie te same stare rzeczy, które zadaje każdy inny gracz podcastów — aby Twoje dyskusje były świeże, nowe i niesamowite. Upewnij się, że Twoi goście są muzułmanami i dynamiczni, dzięki wciągającym historiom i praktycznym wskazówkom, które przemówią do konkretnej grupy odbiorców.
  • Rzuć mikrofon — zawsze używaj odpowiedniego tonu i efektu podczas rozmów z gośćmi. Pamiętaj, że nie widzą Twojej reakcji, więc musi być ona wykorzystana na podstawie poziomu głośności i mocy (chyba że używasz formatu wideo). I zawsze wyjeżdżał z kolejnym pytaniem lub zwiastunem na następny program. Niech widzowie chcą więcej. Zakończ pokaz klifowym wieszakiem.
READ  Zdjęcie ujawnia wielkie fiasko Megan

Liger Partners oferuje wysokiej jakości produkcję wideo i audio oraz produkuje transmisje na żywo ze swojego studia na miejscu w Perimeter Center. Produkując co miesiąc 10-12 podcastów dla klientów, Liger jest właścicielem Podcasty wewnętrzne i gwiazdy hostingu Łącznie z:

  • SzczotkaOddział Dakoty Zapewnia realnie wartościowy marketing i sprzedaż B2B.
  • pazur– Podcast marketingowy dla dyrektorów zarządzających, który prowadzi Eric Holtzkloe.
  • paski ze śliskimi – Podcast o kreatywności i ciastach? Tak proszę.

O Partnerach Liger

zależy od AtlantaLiger Partners to firma marketingowa oferująca pełen zakres usług, która oferuje wszystko, od angażującej obecności w mediach społecznościowych po kompletne rozwiązanie marketingowe na zewnątrz, dostosowane do konkretnych potrzeb przedsiębiorstwa. Dlaczego nazwa Liger? Ponieważ, podobnie jak stwór z filmu Napoleon Dynamite, jesteśmy grupą ekspertów od marketingu i operacji, którzy dorośli do naszych magicznych umiejętności. …a świetne ruchy taneczne i szalone umiejętności nunczako też nie są złe. Laureaci nagrody Best and Brightest Company to Work w 2021 r. oraz nagrody Clutch. Skontaktuj się z nami na LinkedIn / LigerPartnerzyI Umieść tweeta, lub Portal społecznościowy Facebooklub odwiedź Strona internetowa.

*Źródło: InsiderIntelligence.com/Podcastingreport

Połączenie z mediami

Melissa Watkins, Liger Partners, 804-402-5316, [email protected]

ŚwiergotI Portal społecznościowy Facebook

ŹRÓDŁO Liger Partnerzy