Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Pilot z Sydney i australijski gwiazdor kawalerii Jamie Nicholson ujawnia, że ​​w regionie świata panuje największy niepokój

Pilot z Sydney i australijski gwiazdor kawalerii Jamie Nicholson ujawnia, że ​​w regionie świata panuje największy niepokój

Australijska gwiazda programu Bachelor i pilot Jamie Nicholson ujawniła obszary na świecie, które cierpią z powodu najgorszych turbulencji pogodowych po tym, jak podczas niedawnego lotu z Londynu doszło do poważnych turbulencji, które doprowadziły do ​​śmierci jednej osoby.

Samolot Singapore Airlines leciał z Londynu do Singapuru w dniu 21 maja, kiedy po około 10 godzinach lotu napotkał poważne turbulencje, w wyniku których zginął starszy Brytyjczyk, a 30 innych zostało rannych, zanim awaryjnie wylądował w Bangkoku.

Była gwiazda reality show lata samolotami Airbusa od ponad pięciu lat, a niedawno ogłosiła, że ​​przechodzi do floty Boeinga.

W niedawnym filmie na TikToku, udostępnionym 89 000 obserwujących, Nicholson wyjaśnił, że najgorszych turbulencji wokół równika mogą spodziewać się piloci w tak zwanej międzytropikalnej strefie konwergencji.

„To tutaj wiatry z półkuli północnej często spotykają się z wiatrami z półkuli południowej, często powodując złą pogodę i turbulencje” – powiedział w nagraniu.

Ikona aparatuByła gwiazda reality show lata samolotami Airbusa od ponad pięciu lat, a niedawno ogłosiła, że ​​przechodzi do floty Boeinga.

kredyt: TIK Tok

„Jak widać, jest to przybliżona lokalizacja hali lotniczej, która miała miejsce 21 maja, a także dokładny obszar, w którym miał miejsce incydent (Singapore Airlines).

„Jak widać na radarze lotów, samolot leciał z Singapuru do Londynu, a następnie skręcił w lewo i ostatecznie skierował się do Bangkoku”.

Nicholson wyjaśnił, że upadek z wysokości 6000 stóp nie był „nagłym” upadkiem spowodowanym silnymi turbulencjami.

Kontynuował: „Samolot spadł z wysokości 37 000 stóp o szóstej godzinie po pełnej godzinie do 31 000 stóp po 12 minutach”.

„To nie jest nagłe lądowanie spowodowane turbulencjami, ale raczej kontrolowane lądowanie, najprawdopodobniej dlatego, że samolot musiał skręcić w stronę Bangkoku lub lądował poza strefą turbulencji”.

Nicholson wyjaśnił, że lądowanie na wysokości 6000 stóp nie jest lądowaniem
Ikona aparatuNicholson wyjaśnił, że spadek do 6000 stóp nie był „nagłym” lądowaniem w wyniku silnych turbulencji.

kredyt: TIK Tok

„To bardzo smutne i bardzo rzadkie wydarzenie” – dodał. „Ale ważne jest, aby pamiętać, że takie rzeczy nie zdarzają się zbyt często”.

„Robimy, co w naszej mocy, aby uniknąć zakłóceń, ale czasami do nich dochodzi, głównie w okolicach strefy konwergencji.

READ  Miliony poproszono o ewakuację, gdy system pogodowy zmierza do Japonii