Utrata rynku rosyjskiego i spodziewany spadek liczby turystów z Izraela spowodowały przekierowanie wysiłków Wolnych Władz Famagusty w stronę krajów UE.
Po Targach Berlińskich Regionalne Przedsiębiorstwo Rozwoju i Promocji Turystyki Famagusta (ETAP) wraz z hotelami z regionu reprezentowało województwo na roadshow zorganizowanym przez Ministerstwo Turystyki w dniach 8-10 kwietnia w Warszawie, Krakowie i Katowicach.
Komunikaty otrzymane przez władze Wolnej Famagusty z wschodzącego polskiego rynku, zdaniem ETAP, były szczególnie optymistyczne.
Wzrosło zainteresowanie Ajia Napą i Protaras turystyką masową w miesiącach letnich, a także prywatnymi formami turystyki. Ponadto szacuje się, że liczba przyjazdów z Polski w 2024 r. przewyższy liczbę przyjazdów z roku poprzedniego.
ETAP Famagusta poinformował, że odbył cykl spotkań z czołowymi organizatorami turystyki działającymi na polskim rynku, których celem jest promocja regionu i dalsze wzmocnienie trendu obserwowanego w ostatnich latach w różnych polskich miastach, które wykazały zaufanie do regionu.
Jak zauważono, poprzez te spotkania wyrażono wyraźną intencję wzmocnienia istniejącej współpracy, „co jest szczególnie zachęcającym elementem dla sektora turystycznego w regionie, a także na Cyprze szerzej, biorąc pod uwagę, że Polska jest ważnym rynkiem z dużymi perspektywami, zarówno w zakresie turystyki letniej i turystyki prywatnej przez cały rok.
Odnosząc się do perspektyw polskiego rynku, który staje się coraz ważniejszy dla cypryjskiej turystyki, George Kafkalias, operator ETAP Famagusta, komentuje: „Połączenie pomiędzy lotniskiem w Larnace a wieloma miejscami docelowymi w Polsce za pomocą bezpośrednich lotów jest czynnikiem decydującym o dalszych inwestycjach w polskim rynku rynek. „
Dodał także, że ważnym aspektem podkreślanym podczas spotkań była wyrażona przez organizatorów podróży intencja wykorzystania regionu jako atrakcyjnego kierunku podróży przez cały rok, co – jego zdaniem – tworzy nową dynamikę.
Należy podkreślić, że obecność ETAP Famagusta na warsztatach i prezentacjach w Polsce wpisuje się w działania uzgodnione przez członków ETAP na rok 2024 i stanowi integralną część nowej strategii komunikacji i promocji na rynkach międzynarodowych sformułowanej na rok bieżący. .
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu