Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Ponad 200 samolotów Airbus A321neo i Boeing 737 MAX: wzrost w jednym korytarzu w United

United Airlines przygotowują się do zakupu ponad 200 samolotów Airbus i Boeing, co jest jednym z największych zakupów w swojej historii, ponieważ amerykańskie linie lotnicze modernizują swoją flotę jednonawową za pomocą bardziej wydajnych samolotów, według osób zaznajomionych z planami.

Podczas gdy warunki są nadal finalizowane, a wielkość zamówień jest płynna, całkowita transakcja została rozszerzona w stosunku do tej, o której poinformował Bloomberg News na początku tego miesiąca, powiedzieli ludzie, którzy prosili o nieujawnianie tożsamości, ponieważ rozmowy są poufne, podczas gdy warunki są nadal finalizowane, a wielkość zamówienia się zmienia.

Dodali, że United ma nabyć 150 samolotów Boeing 737 Max i ponad 50 samolotów Airbus A321neo. Transakcja zostanie zaprezentowana podczas wydarzeń dla inwestorów i mediów zaplanowanych na wtorek przez przewoźnika z Chicago.

Zamówienie podkreśla aktywność obserwowaną w popycie na nowe samoloty w Stanach Zjednoczonych po historycznym załamaniu podróży lotniczych w zeszłym roku, gdy pandemia wirusa Corona rozprzestrzeniła się na świat.

United zamówiło 50 długodystansowych samolotów Airbus A321XLR w 2019 roku i przyspieszyło dostawy z poprzednich zamówień Maxa, aby wykorzystać rosnące zapotrzebowanie Amerykanów na podróże rekreacyjne.

Strategia flotowa promuje również cel dyrektora generalnego United, Scotta Kirby, polegający na zmniejszeniu emisji dwutlenku węgla przez przewoźnika i zostaniu innowatorem w branży w walce ze zmianami klimatu.

Rynek kupującego

Rob Morris, szef działu doradztwa lotniczego Cirium, powiedział, że linia lotnicza może spodziewać się wykorzystania „dobrych cen” do modernizacji swojej floty, gdy po pandemii będzie „stosunkowo ograniczona konkurencja o nowe czasy dostaw”.

Morris powiedział, że umowa z Boeingiem rozszerzy się na zamówienie 25 samolotów Max, które United ogłosiło w marcu i prawdopodobnie będzie zawierać mieszankę samolotów Max 8 i 9, aby zastąpić starsze 737-800 i -900.

Nawet przy dużej liczbie zamówień 737, równoległa umowa na Airbusa A321XLR, który zastąpi Boeinga 757, najstarszy i największy samolot jednonawowy w Stanach Zjednoczonych, byłaby ciosem dla amerykańskiego producenta samolotów i zwiększyła presję na wypełnić lukę średniego zasięgu w jej płaszczyznach. Asortyment samolotów komercyjnych.

READ  CBD przygotowuje się na gospodarcze skutki nowych ograniczeń dotyczących COVID-19

United ma 71 samolotów, z których wiele pochodzi z połowy lat 90., w tym 21757-300, nieco dłuższą wersję, którą Continental Airlines nabyły przed połączeniem z United, według danych Cirium. United ma 32757 w magazynie, głównie 757-200 wariantów.

Linia lotnicza była postrzegana jako potencjalny klient startowy dla NMA, całkowicie nowego odrzutowca pasażerskiego, który amerykański producent odłożył w zeszłym roku, pracując nad ukończeniem globalnego uziemienia Maxa po dwóch śmiertelnych wypadkach.

United obsługuje 757 między swoimi macierzystymi hubami a Hawajami, a także niektóre trasy transatlantyckie ze wschodniego wybrzeża. Już teraz planuje migrację niektórych torów do nadchodzącego A321XLR, który po początkowym zamówieniu nie został jeszcze wprowadzony do eksploatacji. Dostawy do linii mają rozpocząć się w 2024 roku.

A321 o większym zasięgu stał się de facto zamiennikiem wycofanego z eksploatacji 757, samolotu obsługującego mniej zatłoczone trasy transatlantyckie dla przewoźników takich jak United, Delta Airlines i Icelander.

Ten artykuł został opublikowany na licencji Bloomberg Media: można obejrzeć oryginalny artykuł Tutaj

Aktualności Bloomberg

Bloomberg News to jedna z największych i najbardziej szanowanych agencji informacyjnych na świecie. Jego treść jest publikowana na Executive Traveller na podstawie autoryzowanego porozumienia o udostępnieniach.