Nowa reklama pojawi się jutro w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, a następnie w Europie i Kanadzie, próbując zmienić przekonanie, że Australia jest zamknięta dla biznesu.
Propozycja jest prosta i wykorzystuje atuty kraju.
„Dzień dobry. Następnym razem, gdy będziesz na wakacjach, po co być młodym, skoro możesz pojechać do Australii?” Komentarz audio z prośbą o nagranie niektórych z najważniejszych wydarzeń w kraju.
Quentin Long z Australian Traveller powiedział, że większość ludzi na rynkach docelowych rozważa mniejsze podróże.
Powiedział 9News: „Jest sprytny, jest prosty. Ma świetny program dla konsumentów, wiesz, byłeś w zamknięciu od tak dawna, że naprawdę zasługujesz na wakacje”.
Dwa lata po nazwie „Fortress Australia” granica została ponownie otwarta dla turystów 21 lutego.
Jednak premier Scott Morrison powiedział, że odwiedzający potrzebują tylko dwóch bloków, aby wejść.
Internetowa witryna turystyczna Skyscanner odnotowała w sumie 199% wzrost międzynarodowych rezerwacji do Australii dzień po ogłoszeniu ponownego otwarcia 7 lutego.
Popyt w Wielkiej Brytanii wzrósł o 272 procent, w porównaniu ze 192 procentami w Niemczech oraz w Indiach i Irlandii. Najpopularniejszym miesiącem podróży był marzec.
Kampania o wartości 40 milionów dolarów obejmuje billboardy na nowojorskim Times Square i londyńskim Piccadilly Circus.
„Myślę, że bardzo ważne jest, aby upewnić się, że ich pieniądze są wydawane we właściwym miejscu” — powiedział David Flynn z Executive Traveller.
„Ponieważ zamiast wydawać tyle pieniędzy na celebrytów i gadżety, chcą wydać je na wygląd i gałki oczne – aby dotrzeć do ludzi, których chcą sprowadzić do Australii”.
Po niedawnym miłosnym romansie z reklamami turystycznymi ta próba zyskała więcej polubień niż słynne „Where the Bloody Hell Are You?” Lary Bingle. miejsce.
„Nie chodzi o to, jak chcemy zobaczyć Australię, ale o to, co umieści bezdomnych w samolotach i rodziny w Australii” – powiedział Long.
Mieszkańcy dzikiej przyrody wracają do zdrowia podczas załamania turystyki COVID-19
Nasza najnowsza reklama tuż przed pandemią – pełen celebrytów festiwal skierowany do Wielkiej Brytanii – musiała zostać wycofana, gdy granice się zamknęły.
Biorąc pod uwagę tak dużą stawkę dla branży turystycznej, a Australia tak długo zamyka świat przed światem, gracze w branży ostrzegają, że ta rozprawa działa tylko wtedy, gdy kraj otworzy się ponownie bez żadnych zmian w zasadach.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu