Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Ponowne otwarcie granic Australii dla turystów w obliczu koronawirusa: wielomilionowy plac zabaw dla podróżnych

Nowa reklama pojawi się jutro w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, a następnie w Europie i Kanadzie, próbując zmienić przekonanie, że Australia jest zamknięta dla biznesu.

Propozycja jest prosta i wykorzystuje atuty kraju.

Najnowszą próbą ożywienia branży przez Tourism Australia jest kampania Back to Basics. (Australia turystyczna)

„Dzień dobry. Następnym razem, gdy będziesz na wakacjach, po co być młodym, skoro możesz pojechać do Australii?” Komentarz audio z prośbą o nagranie niektórych z najważniejszych wydarzeń w kraju.

Quentin Long z Australian Traveller powiedział, że większość ludzi na rynkach docelowych rozważa mniejsze podróże.

Powiedział 9News: „Jest sprytny, jest prosty. Ma świetny program dla konsumentów, wiesz, byłeś w zamknięciu od tak dawna, że ​​naprawdę zasługujesz na wakacje”.

Quentin Long jest australijskim podróżnikiem. (9 nowości)

Dwa lata po nazwie „Fortress Australia” granica została ponownie otwarta dla turystów 21 lutego.

Jednak premier Scott Morrison powiedział, że odwiedzający potrzebują tylko dwóch bloków, aby wejść.

Internetowa witryna turystyczna Skyscanner odnotowała w sumie 199% wzrost międzynarodowych rezerwacji do Australii dzień po ogłoszeniu ponownego otwarcia 7 lutego.

Popyt w Wielkiej Brytanii wzrósł o 272 procent, w porównaniu ze 192 procentami w Niemczech oraz w Indiach i Irlandii. Najpopularniejszym miesiącem podróży był marzec.

Prosty komentarz audio mówi o niektórych najważniejszych wydarzeniach Australii. (Australia turystyczna)

Kampania o wartości 40 milionów dolarów obejmuje billboardy na nowojorskim Times Square i londyńskim Piccadilly Circus.

„Myślę, że bardzo ważne jest, aby upewnić się, że ich pieniądze są wydawane we właściwym miejscu” — powiedział David Flynn z Executive Traveller.

„Ponieważ zamiast wydawać tyle pieniędzy na celebrytów i gadżety, chcą wydać je na wygląd i gałki oczne – aby dotrzeć do ludzi, których chcą sprowadzić do Australii”.

Kampania obejmuje billboardy w Nowym Jorku i Londynie. (Australia turystyczna)

Po niedawnym miłosnym romansie z reklamami turystycznymi ta próba zyskała więcej polubień niż słynne „Where the Bloody Hell Are You?” Lary Bingle. miejsce.

Mieszkańcy dzikiej przyrody wracają do zdrowia podczas załamania turystyki COVID-19

Nasza najnowsza reklama tuż przed pandemią – pełen celebrytów festiwal skierowany do Wielkiej Brytanii – musiała zostać wycofana, gdy granice się zamknęły.

Biorąc pod uwagę tak dużą stawkę dla branży turystycznej, a Australia tak długo zamyka świat przed światem, gracze w branży ostrzegają, że ta rozprawa działa tylko wtedy, gdy kraj otworzy się ponownie bez żadnych zmian w zasadach.