Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Qantas prosi dyrektorów generalnych o dobrowolne wypełnienie ich jako bagażowych |  Kantas

Qantas prosi dyrektorów generalnych o dobrowolne wypełnienie ich jako bagażowych | Kantas

Kadra kierownicza wyższego szczebla w Kantas W ramach planu walki z niedoborami siły roboczej prosi się ich o zmianę stanowisk na wysokich stanowiskach, aby mogli pracować jako obsługa naziemna.

Dyrektor operacyjny walczących linii lotniczych, Colin Hughes, powiedział pracownikom w wewnętrznej notatce, że Qantas chce się zainteresować trzymiesięcznym programem awaryjnym.

„Osoby, które odpowiedzą na EOI, zostaną przeszkolone i ustawione w grafiku na rampach na lotniskach w Sydney i Melbourne” – napisał Hughes. „Ci ludzie będą wspierać naszych partnerów obsługi naziemnej, którzy prowadzą operację Qantas, przez okres trzech miesięcy, począwszy od połowy sierpnia”.

Co najmniej 100 menedżerów zostanie przypisanych do sortowania, skanowania i przenoszenia bagażu. „Nie oczekuje się, że wybierzesz tę rolę zamiast pracy na pełny etat” – dodał Hughes.

Co najmniej 1600 osób zajmujących się bagażem zostało zwolnionych podczas blokady, a usługi zostały zlecone na zewnątrz, co sąd federalny uznał za niezgodne z prawem. Qantas zobowiązał się do odwołania się od decyzji.

Wysoko ceniona linia lotnicza przeprosili Po serii skarg od sfrustrowanych pasażerów, którzy doświadczyli opóźnień i odwołań lotów, długie kolejki na lotniskach i Utrata bagażu.

Qantas ma nadzieję rozwiązać te problemy poprzez zaplanowanie mniejszej liczby lotów w przyszłym miesiącu i zatrudnienie większej liczby pracowników.

Zapisz się, aby każdego ranka otrzymywać e-mail z najważniejszymi wiadomościami z Guardian Australia

Andrew David, krajowy i międzynarodowy dyrektor generalny linii lotniczych, przyznał, że Qantas ma kłopoty, gdy wychodzi z okresu blokady Covid-19.

Rzecznik powiedział, że linia lotnicza zobowiązała się do poprawy swoich usług: „Daliśmy jasno do zrozumienia, że ​​nasza wydajność operacyjna nie spełniła oczekiwań naszych klientów ani standardów, których od siebie oczekujemy – i że wycofujemy wszystkie przystanki, aby poprawić nasze wyniki.

„Podobnie jak robiliśmy to w przeszłości w okresach intensywnego ruchu, około 200 pracowników centrali na lotniskach pomagało w szczytowych okresach podróży od Wielkanocy.

„Ponieważ zarządzamy skutkami rekordowego sezonu grypowego i trwających przypadków COVID, a także napiętego rynku pracy od dziesięcioleci, nadal planujemy nieprzewidziane sytuacje w naszych operacjach na lotniskach na najbliższe trzy miesiące”.

READ  Piloci Air France omal nie rozbili Boeinga 777 w Paryżu podczas konfliktu