Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Recenzja nowego samochodu elektrycznego Genesis G80 2022

Recenzja nowego samochodu elektrycznego Genesis G80 2022

Tradycyjne limuzyny są obecnie zagrożonym gatunkiem, ale raczkująca luksusowa marka Genesis nie zniechęca się ich malejącą popularnością.

Marka wypuściła elektryczną wersję sedana G80, która zwróciła uwagę wypożyczalni samochodów.

Silnik benzynowy został zastąpiony dwoma silnikami elektrycznymi i zestawem akumulatorów ułożonych w podpodłogową konfigurację deskorolki, ale nowy samochód jest bardziej adaptacją oryginalnej platformy niż unikalnym projektem EV.

Oznacza to, że pozostały tam resztki oryginału, w tym duży garb na środku podłogi, mniej miejsca na tylnych siedzeniach i mniejsze bagażniki na silnik elektryczny.

Zapłacisz też więcej za przywilej EV.

Zelektryfikowany G80 kosztuje około 156 000 USD za jednosilnikowy model dwusilnikowy. To oznacza, że ​​jest to o 62 000 dolarów więcej niż za ten sam samochód z silnikiem benzynowym. Nawet w porównaniu z 3,5-litrowym turbodoładowanym modelem z napędem na cztery koła o dużej mocy, napęd elektryczny kosztuje aż 45 000 dolarów.

Ta cena stawia również G80 Electrified w rozrzedzonym luksusowym powietrzu. Za podobne pieniądze dostępne są wszelkiego rodzaju niemieckie luksusowe elektryczne SUV-y (elektryczne Porsche kosztuje około 20 tysięcy dolarów).

Ale niewielu ma tak obszerną listę wyposażenia jak Electrified G80. Obejmuje on trzystrefową wentylację, nastrojowe oświetlenie, podgrzewaną kierownicę, elektrycznie podgrzewane i wentylowane przednie fotele, podgrzewane tylne siedzenia, kamerę 360 stopni oraz dwa tylne ekrany rozrywkowe z elementami sterującymi zintegrowanymi z podłokietnikiem.

Hyundai obejmuje również G80 przez pierwsze pięć lat i oferuje do wyboru ładowarkę instalowaną w domu lub pięć lat bezpłatnego ładowania w sieci Chargefox. Dostępna jest również funkcja ładowania samochodu, która zapewnia mobilny punkt zasilania dla wszystkiego, od sprzętu kempingowego po komputery.

Zamiast zestawu cyfrowego jest system efektów 3D, który wygląda jak wyrafinowany sposób na dodanie pikanterii do analogowego wyświetlacza.

Nie brakuje aktywnego sprzętu bezpieczeństwa. Standardowe automatyczne hamowanie awaryjne, utrzymywanie pasa ruchu i ostrzeganie o martwym polu są połączone za pomocą adaptacyjnego tempomatu, który wykorzystuje sztuczną inteligencję do uczenia się Twojego stylu jazdy.

READ  Polscy truckerzy odkładają blokadę ukraińskich tankowców na granicy do 6 listopada

Na dachu znajdują się również panele słoneczne do ładowania akumulatora 12 V, który zasila takie klimatyzatory.

Podczas gdy większość limuzyn oferuje niezliczone możliwości wydawania większych pieniędzy, G80 pozwala tylko wybrać kolory i wnętrza, a do ceny można dodać ponad 2000 USD.

Wygląda zasadniczo jak konwencjonalny G80 z silnikiem benzynowym, chociaż jest kilka elementów stylizacji EV, w tym zamknięta osłona chłodnicy, 19-calowe koła i błotniki, które zostały zaprojektowane w celu poprawy aerodynamiki i zwiększenia zasięgu.

Genesis wykorzystuje również więcej aluminium w korpusie, aby zrównoważyć wagę akumulatora, ale nadal waży około 2,3 tony.

Podobnie jak w przypadku wyglądu zewnętrznego, projekt kabiny jest bardziej tradycyjny niż nowoczesny, chociaż niektóre materiały zostały wybrane ze względu na ich trwałość i styl. Podsufitka i dywaniki podłogowe są wykonane z plastiku pochodzącego z recyklingu, a skóra Nappa jest zabarwiona naturalnymi barwnikami.

Podczas gdy Genesis GV60 ma futurystyczną kabinę pełną technologii, G80 trzyma się tradycji. Jest tam obrotowy selektor biegów i jednostka sterująca systemem informacyjno-rozrywkowym, a pedały na kierownicy regulują poziom hamowania regeneracyjnego zamiast zmiany biegów.

Mimo to zelektryfikowany G80 stanowi ekscytującą deklarację na drodze.

Silniki wytwarzają 272 kW i 700 Nm, zapewniając ciąg w linii prostej i łatwy rozruch. Pełna moc pojawia się szybko, dzięki czemu G80 jest jednym z najszybszych dużych sedanów na drogach.

Tryb sportowy zapewnia bardziej natychmiastowe reakcje.

G80 jest również płynny i cichy, a cisza, która przystaje na krótkie limuzyny.

Zawieszenie jest dostrojone w kierunku bardziej miękkiej strony, szczególnie w trybie Comfort, który współgra z siedzącą i relaksującą postawą G80.

Ciało jest lepiej przywiązane w sporcie.

Przednia kamera odczytuje drogę i dostosowuje regulowane amortyzatory do nierówności. Nadal to poczujesz, ale początkowy szok jest mniejszy.

Wyrok 3/5

Przebłyski ekscytacji nie wystarczą, by uzasadnić ogromny ładunek energii elektrycznej.

READ  Polski rząd wprowadza zakaz importu ukraińskich produktów rolnych

Genesis G80 elektryczny

Cena £ Od około 156 000 $ samochodem

Usługa gwarancyjna 5 lat / nieograniczona liczba kilometrów, bezpłatnie przez 5 lat

Energia Podwójne silniki elektryczne, 272 kW i 700 Nm

bezpieczeństwo 10 poduszek powietrznych, automatyczne hamowanie awaryjne, asystent utrzymania pasa ruchu i martwego pola, kamera 360°, monitor kierowcy, asystent bezpiecznego wychodzenia

Domena 520 km

dodatkowy zestaw naprawczy

długie buty 354 litry