Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Reklama na Super Bowl: „The Fall Guy”

Reklama na Super Bowl: „The Fall Guy”

Obrazy uniwersalne

Universal Pictures miało premierę jednominutowej reklamy na Super Bowl filmu akcji „The Fall Guy” w reżyserii Ryana Goslinga, opartego na serialu telewizyjnym z lat 80. pod tym samym tytułem, którego reżyserem był Lee Majors.

W filmie występują Emily Blunt, Aaron Taylor-Johnson, Stephanie Hsu, Winston Duke i Hannah Waddingham, a reżyserią zajmuje się reżyser „Bullet Train” David Leitch.

Gosling wcieli się w Colta Sieversa, kaskadera, który rok temu opuścił walkę, aby skupić się na zdrowiu fizycznym i psychicznym.

Wkrótce zostaje powołany z powrotem do służby, gdy znika gwiazda wysokobudżetowego filmu studyjnego w reżyserii Jody Moreno (Blunt).

Podczas gdy bezwzględny producent filmu (Wadingham) stara się utrzymać w tajemnicy przed studiem i mediami zniknięcie gwiazdy Toma Rydera (Taylor Johnson), Colt wykonuje najbardziej przerażające akrobacje w filmie, próbując (z ograniczonym sukcesem) oczarować swoją drogę. Wracając do łask Judy.

Jednak w miarę pogłębiania się tajemnicy otaczającej zaginioną gwiazdę Colt zostaje uwikłany w złowrogi spisek kryminalny, który popchnie go na skraj upadku bardziej niebezpiecznego niż jakikolwiek podstęp.

Drew Pearce pisze scenariusz do filmu, którego producentami są Leitch i Kelly McCormick. „The Fall Guy” w kinach od 1 marca.

READ  Chaintrack Triple E został zainstalowany w nowej sali koncertowej Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia