Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

– Satyra, prawda?  Klip przedstawiający kpiny z agenta nieruchomości

– Satyra, prawda? Klip przedstawiający kpiny z agenta nieruchomości

Agent nieruchomości na zachodnich przedmieściach Sydney odpowiedział wyśmiewanym za wystawienie wartego milion dolarów Rolls Royce’a podczas reklamowania skromnego ogłoszenia w Parramatta.

Agent nieruchomości używa Bentleya do reklamowania mieszkania.

Ray White Parramatta „zarządzający aktywami i menedżer sprzedaży” Amir Jahan (25 lat) zgromadził tysiące wyświetleń i komentarzy na swoim koncie na Instagramie dzięki filmom przedstawiającym takie nieruchomości, jak Rolls Royces i Lamborghini warte więcej niż samo ogłoszenie.

„To zaczyna być szaleństwo, stary” – powiedział Amir w odpowiedzi na szaleństwo mediów społecznościowych.

„Zacząłem sprzedawać około pięć miesięcy temu i od samego początku moim celem było to, że chcę robić wszystko inaczej.

„Dziewięć na dziesięć osób uwielbia samochody, więc zaczynam film od samochodu, a następnie od nieruchomości, którą chcę promować (ogłoszenie)” – powiedział.

Agent nieruchomości Amir Jahan, lat 25, ostro zareagował na krytykę jego efektownych filmów. Zdjęcie: Instagram

Młody dealer z zachodniego Sydney regularnie prezentuje w swoich klipach promocyjnych Rolls Royces o wartości ponad miliona dolarów. Zdjęcie: Instagram

Amir powiedział, że dzięki swojemu wyjątkowemu podejściu regularnie sprzedaje nieruchomości za pośrednictwem mediów społecznościowych, ale szybko rozwiał wątpliwości dotyczące ceny wynikającej z jego kosztownych metod marketingowych.

Powiedział: „Większość samochodów pochodzi od moich znajomych i firm, z którymi rozmawiałem i które poznałem za pośrednictwem mediów społecznościowych”.

„W przypadku większości nieruchomości oferuję sprzedawcom bezpłatny marketing, nie pobieram od nich żadnych opłat i pokrywam pełne koszty. Kiedy sprzedawca obdarzy Cię pełnym zaufaniem i zapłaci Ci prowizję, powinieneś uzyskać najlepszy wynik.

„Zarabiam tylko za reklamowanie oferty na stronie realestate.com.au i w domenie, a także płacę za samochody i kamery”.

W swojej codziennej pracy Amir nie wstydzi się pochwalić swoim zwykłym samochodem, jakim jest Lexus Raya White'a i przyznał, że w pracy zapłacił z kieszeni tylko za dwa luksusowe samochody.

READ  Wendy's and Grill'd: Jak australijski rynek fast foodów wkrótce eksploduje wyborem

Wynajęcie McLarena „Ninja” 720S i Rolls-Royce’a „Phantom” na potrzeby sesji wideo kosztowało Amira 800 dolarów każdy, przy czym cena detaliczna McLarena zaczynała się od około 300 000 dolarów, a Rolls-Royce'a Pythona od około 1 miliona dolarów.

„McLaren to mój ulubiony samochód i zawsze chciałem nim jeździć, ale kiedy zacząłem nagrywać filmy o jego własności, przez pierwsze cztery miesiące nie mogłem go znaleźć” – powiedział.

Samochód służbowy Amira Jahana pokazany jest obok jego luksusowych samochodów. Zdjęcie: Instagram

„Jest wielu agentów, nie chcę ich wymieniać, ale kiedyś kręcili filmy o zwykłych właścicielach, a teraz kopiują to samo z samochodami”.

Jednak sukces agenta nieruchomości Parramatta w mediach społecznościowych nie był pozbawiony kontrowersji, pomimo poglądu, że każda reklama jest dobrą reklamą.

Pod filmami Amira regularnie pojawiają się komentarze krytykujące jego elegancki styl jako „głuchy”, „głupi” i „dziwny wiotki”.

Jego niedawny klip reklamujący skromny dom z trzema sypialniami w Parramatta został szeroko wyśmiany po opublikowaniu go na Reddicie.

„To mogłoby wygrać Tropfest. To świetna satyra. To satyra, prawda? Prawda?”, napisał jeden z krytyków.

„Czy oni nie zdają sobie sprawy, jak źle jest obnosić się z takimi drogimi samochodami… jak prawdziwy orientalny dealer?” dodał kolejny.

„Prawdopodobnie włożył więcej wysiłku w wynajęcie Rollsa i zlecenie montażu wideo, niż w zorganizowanie tego domu” – napisała trzecia.

Amir powiedział, że nie przeszkadza mu negatywna uwaga.

„Słuchaj, cokolwiek zrobisz w tym życiu, spotkasz się z negatywnymi komentarzami, ale głównym celem jest promocja nieruchomości i pokazanie jej światu” – powiedział.

„Nie możesz zrobić nic, co uszczęśliwi wszystkich, zawsze będą negatywne i pozytywne komentarze pod moimi filmami. Szczerze mówiąc, otrzymuję wiele negatywnych komentarzy i w naszym języku „nienawidzę ich”, ale zrobiłbym to jeszcze raz – powiedział Amir.

READ  Metricon zaprzecza, że ​​​​istnieje problem z wypłacalnością, przygotowując się do rozmów rządowych po śmierci założyciela Mario Biasina

„A wynik – zadowoleni kupujący i sprzedający – to jest najważniejsza rzecz.

„Gdybym miała odpowiedzieć jednym słowem na wszystkie te (nienawistne) komentarze, powiedziałabym, że to mnie motywuje”.