Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Special Australia zaprasza Australijczyków do udziału w „Pepsi hair” w pierwszym dużym biznesie PepsiCo

Pepsi przekształciło swoje logo w bramę do alternatywnego cyfrowego świata, Pepsi Verse, z pomocą niezależnej agencji kreatywnej Special Australia i pod przewodnictwem Glue Society.

Jest to pierwszy duży biznes stworzony przez Special dla marki, po tym, jak w lipcu ubiegłego roku agencja została wiodącą agencją PepsiCo, po przeprowadzeniu konkurencyjnego procesu prezentacji. Omnicom Media Group (OMG) utrzymywał jednocześnie konto medialne firmyza pośrednictwem specjalnie zaprojektowanej agencji Trio.

Inne aktywa

Paszport 15″: https://youtu.be/DQLwvioC41E
Telefon 15″: https://youtu.be/Ige2IVwnhZs
15″ data: https://youtu.be/osLpz6jjji8
skarpeta 15: https://youtu.be/K91fM8PgMZo
Spoiler 15: https://youtu.be/EkwAudRJo0Q

Reklamy

W ramach kampanii każde logo Pepsi, od puszek, billboardów, automatów, mediów społecznościowych i nie tylko, stanie się „bramą”, którą widzowie mogą zeskanować na swoim smartfonie, aby otworzyć werset Pepsi na ekranie, dzięki czemu każde logo będzie we własnych mediach. Kanał.

Treść kampanii zostanie uruchomiona w telewizji, filmie i mediach społecznościowych, zapowiadając nowy „wers Pepsi”, zapraszając ludzi do ankiety, aby zobaczyć kilka iteracji pomysłu i pokazując, jak rzeczy działają inaczej i ciekawiej w alternatywnym wszechświecie.

W jednym miejscu pojawia się czytnik wiadomości przedstawiający scenariusz „Pepsi Verse”, w którym mewa zamiast kraść, dostarcza chipsy na plażę.

„Pepsi Max to marka, która chce być znana z promowania progresywnego i alternatywnego myślenia, a ta kampania jest idealną platformą, aby to zrobić” – powiedziała Vandita Pandey, CMO PepsiCo. „Jesteśmy teraz bardzo podekscytowani, że możemy stworzyć cały nasz własny świat, który dosłownie pozwala nam wydobyć radość i pozytywność płynącą z alternatywnego myślenia o życiu”.

„Rzadko zdarza się powiedzieć, że pasjonujesz się tworzeniem alternatywnej rzeczywistości, zwłaszcza takiej, która zmienia coś tak kultowego, jak każda Pepsi i logo, w sposób na odwiedziny” – powiedział Julian Schreiber, dyrektor operacyjny i partner w Special. „Nawet sposób tworzenia treści dla wszechświata jest bardzo alternatywnym stylem do tego, co widziałem wcześniej od tej samej marki”.

READ  AFL i Google sprawiają, że piłka nożna jest bardziej dostępna

„To dopiero początek tego, co ludzie zobaczą we włosach Pepsi” – powiedział Tom Martin, dyrektor generalny i partner Special. „Ludzie zobaczą tylko niektóre części w swoich witrynach społecznościowych i w telewizji, ale istnieją spersonalizowane treści i doświadczenia cyfrowe, które można uzyskać tylko samodzielnie korzystając z portalu”.

W miarę rozwoju kampanii dostępne będą kolejne wersje Pepsi-Verse, nagradzające klientów za złapanie puszki i „odwiedzenie domu Pepsi”.

kredyty

Klient: Pepsi Max
CMO Przekąski i Napoje: Vandita Pandey
Kierownik ds. marketingu napojów: Tracy Hardwicke
Lider marketingu: Jimmy Bruce
Dyrektor Marketingu: Tiana Handel
Menedżer marki: Candy Wong
Menedżer marki: Anita Cheng
Wykres spostrzeżeń konsumenckich: Judith Meyers

Agencja: Specjalna Australia
CEO/Partner: Julian Schreiber i Tom Martin
CEO/Partner: Lindsey Evans i Cade Heyde
CSO / Partner: Dave Hartmann
CD/kreacje: Toby Moore, Luke Thompson i Noah Reagan
Projektant: Bella Plusz
Lider zespołu: Michael Praslin
Dyrektor biznesowy: Maddie Armstrong
Pierwszy producent: Bill Doig
Kreatywny technolog: Laurent Marcus

Pokój książki: Specjalne x Stowarzyszenie Kleju:
Tom Martin, Paul Protey, Julian Schreiber, Pete Baker, Toby Moore, Millicent Malcolm, Luke Thompson, Luke Noto, Bella Blush, Noah Reagan, Jonathon Kneppon, Laurent Marcus

Firma produkcyjna: Rewolwer
Kolektyw reżyserski: Stowarzyszenie Gharaa
Reżyserzy: Paul Prouty, Luke Noto, Millicent Malcolm
Dyrektor zarządzający/współwłaściciel: Michael Ritchie
Producent/Partner wykonawczy: Pip Smart
Producent wykonawczy: Yasmine Haliyar
Producent: Nicole Crozier
Reżyser zdjęć: Dale Bremner
Scenografia: Damien Drew
Szafa: Olivia Simpson
Postprodukcja: The Glue Society Studios
Postproducent, autor kolorowania, animator, autor online: Scott Stirling
Redaktor: Luke Krethar
Główny animator i kompozytor efektów wizualnych: Svetoslav Atanasov
Autorzy efektów wizualnych: Andy Lyon i Viv Baker