Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Telstra chce przenieść telefon domowy NBN do Telstra 4G – nie rób tego

Telstra chce przenieść telefon domowy NBN do Telstra 4G – nie rób tego

Telstra poinformowała swoich klientów usługi powszechnej (USO), którzy otrzymują telefon stacjonarny za pośrednictwem NBN, że przenosi ich telefony domowe na Telstra 4G.

Jestem zły na Telstrę, ponieważ mówi jeśli nic nie zrobisz, Twoja domowa linia stacjonarna automatycznie przełączy się na Telstra 4G od 18 kwietnia 2023 r.

Powinien o tym wspomnieć (ale tego nie robi) Pozostanie w NBN, jeśli nic nie zrobisz (stary argument opt-in i opt-out). Szczerze mówiąc, to brudna sztuczka Ponieważ wielu emerytów i użytkowników nieobeznanych z technologią nie rozumie konsekwencji tego faktu, nie można im przeszkadzać, dzwoniąc pod numer 1-800-62190 lub odwiedzając sklep Telstra. Rzecznik ds. komunikacji dowie się o tym.

Przejście z telefonu stacjonarnego NBN na Telstra 4G może być katastrofą.

Telstra nie powie ci, że istnieją takie rzeczy jak czarne plamy, w których sygnał wynosi zaledwie jeden lub dwa paski. Nie przyzna, że ​​niektóre obszary mają bardzo zmienną siłę sygnału i nie może tego naprawić.

Nie powie Ci również, że przechodząc na Telstra 4G, Twój telefon stacjonarny zaoszczędzi pieniądze Telstra, ponieważ nie musi płacić NBN. Przychody trafiają bezpośrednio do dolnej linii Telstra. Prawdopodobnie nie będziesz również podlegać obowiązkom związanym z usługą USO.

Zadzwoniłem do Telstry i nie było to łatwe. Po pierwsze, osoba wspierająca chciała wiedzieć, dlaczego? Powiedziałem, że moim wyborem było pozostanie w NBN – kropka. Ale upierali się, że wiedzą, więc dałem im znać o niepożądanej sile sygnału Telstra; Przez cały czas sygnał 4G spadał, a my pytaliśmy: „Czy mnie słyszysz?”

Nie musisz przenosić telefonu stacjonarnego na TELSTRA 4G, więc nie rób tego.

NBN zapewnia bardziej niezawodną usługę ze znacznie mniejszą liczbą przestojów i problemów. Nawet jeśli używasz tylko NBN dla swojego telefonu, nadal masz modem Telstra i możesz uaktualnić usługę VOICE do VOICE i DATA, jeśli jej potrzebujesz. Chociaż w tamtym czasie bardziej sensowne byłoby przejście na przyzwoitego dostawcę NBN, takiego jak Internet szerokopasmowy w Australii (firma, której zależy) i ma abonament stacjonarny za 10 USD miesięcznie, który obejmuje nieograniczone połączenia krajowe/komórkowe w całej Australii. To dodatek do planu danych zaczynającego się od 69 USD / 10/25 Mb / s miesięcznie (Telstra 80 USD miesięcznie).

READ  ACCC stara się wejść do rozgrywki pomiędzy Apple i Epic

Nowości z CyberShack Telstra