Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

To są samochody, które wstydzisz się przyznać, że kochasz

Niektóre samochody nienawidzą tylko z innego powodu niż „wszyscy tego nienawidzą, więc ja też to zrobię”. Nie chcesz być obserwatorem, ale chcesz też uniknąć pomieszania swoich kiepskich upodobań na Twitterze w samochodzie. Dla mnie samochód, którego trochę się wstydzę, to Gran Turismo serii 5. Tak, to odnowiony przykład BMW, który próbuje zapełnić każde możliwe miejsce, ale zrobił to, co zrobił dobrze. Jest wygodny, luksusowy i pojemny (tylne siedzenie ma miejsce na nogi) i ma przyzwoitą ładowność. Powinienem kupić? To zupełnie inny zestaw zagadnień.

Zapytaliśmy naszych czytelników wHat Cars ze wstydem przyznali się, że są kochani. Oto ich odpowiedzi.

Witamy spowrotem Dzisiejsze odpowiedziNasza codzienna funkcja Jalopnik, w której bierzemy 10 najlepszych odpowiedzi Dzisiejsze pytanie I zabłyśnij, aby się pochwalić. To przez was i dla was, czytelnicy Jalopnika. Cieszyć się!

Audi TT

Zdjęcie: Audi

Zawsze myślałem, że pierwsza generacja TT jest niesamowita w środku i na zewnątrz i będzie się bardzo dobrze starzeć. Przez długi czas wydawało się, że ludzie nie postrzegali go jako poważnego Audi, ale myślę, że z czasem konsensus powrócił w innym kierunku.

Sugerowane przez: Seagdor

Cadillac ELR

Zdjęcie: Cadillac

Mój to Cadillac ELR. Ogromnie przereklamowany, zły napęd na koła, powolny, a większość recenzentów samochodów nienawidziła tego. Ale za każdym razem, gdy widzę jeden z nich, myślę: „Ile z nich jest obecnie używanych na rynku?”

Zaproponowane przez: bigmodernmess

Saturn Sky

Zdjęcie: Archiwum General Motors

Zawsze miałem słabość do Saturn Sky.

Zaproponowane przez: ILOVESTUFF

Jaguar S-Type R.

Zdjęcie: Archiwa Jaguara

Jaguar to specjalny typ S w kształcie R.

Sugerowane przez: ncbrit

Buick Cascada

Zdjęcie: Buick

Zmodernizowany Opel sprawia, że ​​chcę jeździć bez pośpiechu i miejsca, w którym się znajduję.

Sugerowane przez: David E. Davies

Mitsubishi Eclipse (3. generacja)

Zdjęcie: Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse trzeciej generacji. Kupiłem nowy w 2000 roku, jasnoczerwony z 5-biegową manualną. V6 wyglądał świetnie ze standardowym układem wydechowym, sprzęgło było jak klucz dynamometryczny, a skrzynia biegów była jak karabin. Zerwałem z nim po 8 latach w większości bezproblemowych (chciwy apetyt na łożyska kół) i 165 kilometrach, gdy już nie mogłem już otworzyć maski. Na torze Autocross znajduje się mała część świni, ale stanowi to może 3 z 265 542 km.

Sugerowane przez: FistFullofNeutral

Honda Insight (1.generacji)

Zdjęcie: Honda

Ludzie naśmiewają się z tego, że jest taki mały i powolny, ale ja naprawdę chcę mieć Hondę Insight pierwszej generacji. Czystość budowana specjalnie w porównaniu z większością nowoczesnych, nieporęcznych samochodów zbudowanych do tego wszystkiego.

Sugerowane przez: glamon

Volkswagen Eos

Zdjęcie: Volkswagen

Nie jestem kabrioletem, ale bardzo mi się to podobało. Mechanizm składania był dziełem sztuki (i miał działający szyberdach!), Aw połączeniu z VR6 brzmiał świetnie od góry do dołu.

Sugerowane przez: FijiST

Chrysler Crossfire

Zdjęcie: Stellantis Archive

To był mój pierwszy samochód (inny niż Dodge Dakota v6, który jeździł na moim motocyklu terenowym na tory MX). Był młody, miał dobrą sterowność i siłę 17-latka, pod wrażeniem Da Ladies i uciekł z jej kąta na parkingu dla nauczycieli w moim liceum, ponieważ żaden nauczyciel nie przypuszczał, że 17-latek będzie prowadził zupełnie nowy samochód sportowy. Kilka razy złapał nauczyciela, skinęli głowami i nic nie powiedzieli.

Tak, był oparty na starym MB SLK z nieco bezczynnym V6 i był przerażający zimą w Ontario. Ale pokochałem to i wiele mnie nauczyło o sterowaniu samochodem. Nawet dzierżawa była zerowa i marna za posadę w liceum. Posiadałem go przez 4 lata i przepraszam, że w końcu z niego zrezygnowałem, mając tylko 40 km. Mój był z białego alabastru na czarnej skórze.

Sugerowane przez: MZR-Canuck

Nissan Versa (1.generacji)

Zdjęcie: Nissan

Mam nadzieję, że nie będę się za to zbytnio palił, ale Nissan Versa pierwszej generacji na zawsze pozostanie w moim sercu. Po studiach miałem ręczną „brązową” instrukcję i był to dla mnie idealny samochód w tamtym czasie: dobry na paliwie, tanie części zamienne i dużo miejsca do przewożenia sprzętu potrzebnego do mojej pracy. Sprzedałem go innemu inżynierowi pięć lub sześć lat temu, a on nadal jest jego właścicielem i kocha go z tych samych powodów, co ja.

Sugerowane przez: Pablo Mejia