Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Twitter rezygnuje z tagów multimedialnych w ramach najnowszych zmian

Twitter rezygnuje z tagów multimedialnych w ramach najnowszych zmian

Gdy platforma Elona Muska wprowadziła szereg zmian, podobno powiedziała również firmom, że muszą zapłacić za niebieskie tagi weryfikacyjne lub tagi weryfikacyjne „zweryfikowanej organizacji”, jeśli chcą reklamować się na Twitterze.

Reklamodawcy, którzy wydają co najmniej 1000 USD miesięcznie, będą zwolnieni z płatności, zgodnie z zawiadomieniem udostępnionym na Twitterze, które ma na celu zwiększenie przychodów.

Nakłanianie reklamodawców do płacenia za subskrypcje jest częścią strategii mającej na celu „podniesienie jakości treści na Twitterze i zwiększenie komfortu korzystania” – czytamy w liście do reklamodawców.

Długo obiecany przez Muska ruch polegający na usunięciu bezpłatnych niebieskich kleszczy z wielu użytkowników Twittera zamienił się w działanie w czwartek.

Niebieskie kleszcze były kiedyś pożądanym symbolem autentyczności, ale teraz można je kupić za 8 USD miesięcznie.

Przeczytaj tweet z konta @vanbadham: „(Musk) sprawił, że niebieska flaga stała się absolutnym wstydem”. „Widzę każdego, kto go ma, a mój osąd jest natychmiastowy i przeklęty”.

Kłopoty właścicieli Twittera przez Muska doprowadziły do ​​redukcji personelu i ucieczki reklamodawców z platformy.

Użytkownicy narzekają na szerzenie się mowy nienawiści i dezinformacji, a konta z ekstremistycznymi punktami widzenia zyskują na popularności ze względu na brak moderacji treści.

– Chaotyczne przejęcie –

Twitter, który został przejęty przez miliardera w zeszłym roku, od dawna ma konta powiązane z mediami państwowymi lub urzędnikami państwowymi, głównie z Chin i Rosji.

Ostatnio jednak etykiety zostały zastosowane do organizacji informacyjnych, które otrzymały fundusze publiczne, ale nie są kontrolowane przez żaden rząd.

National Public Radio w USA przestało używać Twittera, a CBC poszło w jego ślady.

W piątek wiele głównych mediów z krajów zachodnich, Rosji, Chin i innych krajów, które zostały oznaczone jako „państwowe” i „finansowane przez rząd”, nie wyświetla już etykiet.

Wśród nich są relacje NPR, oficjalnej chińskiej agencji informacyjnej Xinhua, RT z Rosji i CBC.

READ  Szalone zdjęcia uchwycone po raz pierwszy w historii

Musk od lat wyraża pogardę dla mediów informacyjnych, a ostatnio zainstalował automatyczną odpowiedź emoji kupy na zapytania e-mailowe od dziennikarzy.

Organizacje informacyjne z trudem odzwyczaiły się od Twittera, który pozostaje główną metodą komunikacji dla celebrytów, polityków i ekspertów.

Musk, którego chaotyczne przejęcie Twittera zmniejszyło jego 44-miliardową inwestycję, wcześniej obiecał pozbyć się tego, co nazwał „systemem panów i chłopów”, w którym dziennikarze, celebryci i politycy otrzymują niebieskie czeki, aby sprawdzić swoje konta.

Tylko ułamek osób z bezpłatnymi zweryfikowanymi kontami przeszedł na płatne subskrypcje, programista, który śledzi platformę, napisał na Twitterze w piątek.

gc/bgs