Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Twórcy Star Wars Battlefront Classic Collection reagują po fatalnej premierze

Twórcy Star Wars Battlefront Classic Collection reagują po fatalnej premierze

Kolekcja Star Wars: Battlefront Classic wystartowała 14 marca i wygląda na to, że panuje w niej pewien bałagan. W chwili pisania tego tekstu montaż jest w większości ukończony “Bardzo negatywne” Recenzje użytkowników na Steamie – tylko 19 procent z ponad 4000 wyników jest pozytywnych. Fani narzekają na niestabilność serwerów online i zawieszanie się sesji, więc po całym dniu kontrowersji deweloper Aspyr wydał oświadczenie.

Zespół Aspyr opublikowany w studiu Strona wsparciaTwierdzenie, że podczas uruchamiania kolekcji klasycznej wystąpiły „krytyczne błędy” w swojej sieci i że zespół pracuje nad rozwiązaniem tych problemów, aby gracze mogli faktycznie grać w mecze bez rozłączania się. Pełny tekst oświadczenia brzmiał następująco:

Chcielibyśmy podziękować społeczności Battlefront za jej ogromne wsparcie i opinie dotyczące wydania Star Wars Battlefront Classic Collection.

W momencie uruchomienia wystąpiły krytyczne błędy w naszej infrastrukturze sieciowej. Rezultatem był niewiarygodnie wysoki ping, błędy w dobieraniu graczy, awarie i brak wyświetlania serwerów w przeglądarce.

Od momentu uruchomienia pracowaliśmy nad rozwiązaniem tych problemów i zwiększeniem stabilności sieci i będziemy kontynuować nasze wysiłki do czasu ustabilizowania się naszej infrastruktury sieciowej, aby zapobiec dalszym awariom.

Prosimy o dalsze zgłaszanie błędów, błędów i nieoczekiwanych zachowań naszemu zespołowi pomocy technicznej za pośrednictwem naszej witryny internetowej Formularz zgłoszeniowy.

W grach online często występują problemy z serwerem w momencie uruchomienia, które z czasem ulegają poprawie, ale czasami te problemy z serwerem nie są spójne u wszystkich graczy. Nasz autor piszący o klasycznej kolekcji Star Wars Battlefront nigdy nie miał problemów z serwerem, ale inni najwyraźniej je mieli. Ale problemy z serwerem to nie jedyny problem, z jakim borykają się gracze w tych zremasterowanych grach. Według recenzji i postów w mediach społecznościowych, plagą meczów są opóźnienia, utrata dźwięku i niska wydajność. W oświadczeniu Aspyr wyraźnie ignoruje wszystkie te kwestie na rzecz priorytetowego potraktowania bardziej ogólnego problemu polegającego na tym, że ludzie nie mogą grać w kupioną grę.

READ  Profesor NC uważa, że ​​Apple Watch wyratował życie podczas zawału serca – WSOC TV

Aspyr przez lata pracował nad innymi projektami związanymi z Gwiezdnymi Wojnami i jest to najnowszy przykład niepowodzenia tego studia. Remaster gry Knights of the Old Republic II, opracowany przez ten zespół, stał się przedmiotem pozwu po tym, jak nie dostarczył obiecanej zawartości do pobrania. Zespół został wyjęty z remake'u Knights of the Old Republic, który trafił do jednego z wewnętrznych studiów wydawcy Sabre Interactive.

Saber Interactive i część jej studiów zostały sprzedane 14 marca przez swojego właściciela i producenta gier wideo Embracer Group, choć nadal pozostaje ona właścicielem Aspyr.