Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Ubisoft Devs Grill Boss o przerzucaniu winy i podążaniu za wskazówkami

Ubisoft Devs Grill Boss o przerzucaniu winy i podążaniu za wskazówkami

Dyrektor generalny Ubisoft, Yves Guillemot, zmierzył się z trudnymi pytaniami niektórych zestresowanych i zirytowanych pracowników na temat ostatnich błędów i planów na przyszłość podczas ogólnofirmowej sesji pytań i odpowiedzi w środę. Spotkanie ma miejsce zaledwie tydzień później Zabójca doktryny Wydawca ogłosił Nowe odwołania i opóźnienia oraz środki cięcia kosztówi powiedz pracownikom „piłka jest po twojej stronie”, aby pomóc firmie o wartości 3 miliardów dolarów wrócić na właściwe tory.

„Piłka jest teraz na naszym boisku – od lat jest na twoim boisku, więc dlaczego tak źle obchodziłeś się z piłką, że my, robotnicy, musimy to za ciebie naprawiać?” Przeczytaj pytanie, na które głosował ktoś z listy przesłanej wcześniej za pośrednictwem kanałów komunikacyjnych firmy i obejrzanej przez Kotaku. Było to odniesienie do niesławnego e-maila Guillemota Wysłane do personelu w zeszłym tygodniu Wydaje się, że winą za ostatnie błędy obarcza się wydawcę, a pracowników niższego szczebla odpowiedzialnych za naprawienie sytuacji.

Guillemot otworzył spotkanie przeprosinami. „Słyszałem twoje uwagi i przykro mi, że zostało to odebrane w ten sposób” – powiedział Guillemot, według obecnych źródeł, które nie były upoważnione do rozmawiania z prasą. „Kiedy mówię„ piłka jest po twojej stronie ”, aby dostarczyć naszą drużynę na czas i na oczekiwanym poziomie jakości, chciałem przekazać myśl, że bardziej niż kiedykolwiek potrzebuję twojego talentu i energii, aby to się stało. To jest podróż zespołowa, która oczywiście zaczyna się ode mnie i zespołu kierowniczego, aby stworzyć warunki dla nas wszystkich, aby wspólnie odnieść sukces”.

Chociaż to wyjaśnienie spodobało się niektórym programistom, inni z nimi rozmawiali Kotaku nie przestawaj czuć Zarządzanie jest dalekie od rzeczywistości I nie znaleźli na spotkaniu nic, co by ich uspokoiło. Godzinna afera była wypełniona branżowymi sloganami, biznesowym żargonem i szczegółami. Dyrektor finansowy Frederick Doggett powiedział, że muszą obniżyć koszty i zwiększyć produktywność. Szefowa personelu Annika Grant odrzuciła niedawną propozycję czterodniowego tygodnia pracy i powiedziała, że ​​podwyżki potrzebne do nadążenia za inflacją nie są już rozważane w związku z obecnymi trudnościami finansowymi. Żaden z dyrektorów nie odniósł się bezpośrednio do tego ostatniego wezwanie do strajku o warunkach pracy w pracowni firmy w Paryżu.

READ  Szybki, wyrafinowany i imponujący, nowy Mercedes-AMG SL pasuje do przeszłości i teraźniejszości

Guillemot pozostał niejasny, jeśli chodzi o możliwość zwolnień. „Nie chodzi o to, by robić więcej za mniej, ale o znajdowanie sposobów robienia różnych rzeczy w całej firmie” — powiedział w pewnym momencie Guillemot.

Spotkanie ma miejsce po wyjątkowo złym 2022 roku dla globalnego wydawcy, który nie obfitował w żadne hity filmowe, ponieważ wiele projektów zostało opóźnionych, Uwięziony w piekle rozwojuLub został wysłany i nie znalazł odbiorców. „Wydaje się, że kierownictwo wypadło z gry, mówiąc, że musimy dostosować się do rozwijającej się branży”? Przeczytaj jedno z pytań ze spotkania, które zebrało setki aprobat: „Dlaczego gonimy za trendami, zamiast je identyfikować?”

Te trendy firmy mogą obejmować rok 2021 Pech z NFT Lub jego partnerstwo z nieistniejącą już usługą przesyłania strumieniowego Google Stadia. Może również opisywać niedawny wyścig wydawcy, by wysłać kilka darmowych spin-offów do istniejących franczyz oraz zatłoczoną listę gier Battle Royale i strzelanek opartych na bohaterach. Niektóre z nich, jak np Hiperkrajobraz I Mistrzowie Rollera, został już uruchomiony i miał trudności ze znalezieniem odbiorców. Inni lubią Dywizja Heartland Zostało to ogłoszone jakiś czas temu i nie zostało jeszcze ogłoszone.

Ghost Recon: Linia frontu to kolejny przykład. Odsłonięty w 2021 roku, wyglądał jak kradzież Strefa wojny Call of Duty. Wezwanie do służby Ale z kilkoma nowymi zwrotami akcji w grze. Wewnętrzne testy podobno wykazały, że faktycznie grała jak Strefa wojny Call of Duty. Wezwanie do służby rip-off i Ubisoft zdecydował się zakończyć go zeszłego lata trzema innymi projektami, odchodząc Ghost Recon Fani drapią się po głowach, a twórcy są rozczarowani.

Podczas dzisiejszego spotkania Guillemot mówił o podwojeniu podstawowych franczyz Ubisoft, takich jak Zabójca doktrynyI Far cryi jego Toma Clancy’ego Gry m.in tęczowy szósty znakktórego CEO porównuje swój potencjał do Riot Games odważny. Niektórzy uważają, że wycofała się nie tylko z gonienia za trendami, ale także z eksperymentowania. Marie-Sophie de Wooper, wiceprezes studia ds. operacyjnych, powiedziała zapytana, dlaczego firma nie stworzyła bardziej zróżnicowanych i mniejszych gier, takich jak Anu 1800.

Jedna wielka krytyka Ubisoft w ostatnich latach był brakiem rozbieżności między kontynuacjami i nadmiernym poleganiem na fabule otwartego świata, która była przenoszona z serii do serii. Naciskany na brak kreatywności Guillemot zwrócił uwagę Far Cry 6 Jako gra „wysokiej jakości” nadal była uważana za „niewystarczająco innowacyjną”. Nie jest jasne, w jaki sposób Ubisoft pogodzi wymagania budżetowe i złożoność produkcji swoich hitów filmowych z kreatywnymi stawkami w przyszłości.

READ  Porsche 911 GT3 RS 2023 wyciekło przed premierą

Kotaku Zdaje sobie sprawę, że twórcy niektórych niedawno anulowanych projektów skupią się na pomocy w dostarczaniu gier takich jak Assassin’s Creed Mirage, która jest mniejszą, bardziej tradycyjną odsłoną serii Stealth Action. Pierwotnie planowany jako Assassin’s Creed Valhalla ekspansja, Miraż Rozrosła się do kompletnej gry Po części z potrzeby wypełnienia dziur w kalendarzu wydań Ubisoftu. Zamiast tego przesuwa się do roku podatkowego rozpoczynającego się w kwietniu 2023 r. wraz z Czaszka i kości I Awatar: Granica Pandory. Guillemot niedawno nazwał ten skład i poza najlepszym w historii firmy, choć jeśli jego niedawna przeszłość jest jakąkolwiek wskazówką, jest mało prawdopodobne, aby poszło dokładnie tak, jak planowano.

Ubisoft nie odpowiedział natychmiast na prośbę o komentarz.