Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Uniwersytet Monash pyta „Czy następne pokolenie jest zagrożone?”

Uniwersytet Monash pyta „Czy następne pokolenie jest zagrożone?”

Uniwersytet Monash rozpoczął kolejną fazę kampanii marki „Change It” w najnowszym dziele agencji Brand and Experience Agency, VLMY&R.

Kampania zadaje pytanie „Czy następne pokolenie jest zagrożone?” , podkreślając główne tematy i wyzwania naszych czasów, w tym zdrowie, siedlisko, nierówności i zaufanie.

Przed dziećmi urodzonymi 1 stycznia 2020 r. Pomysł bada, co robi Monash i szersza społeczność, aby zapewnić rozkwit kolejnemu pokoleniu.

Kampania rozpoczęła się od okładki na pierwszej stronie w The Age firmy Nine Entertainment, towarzyszy jej 30-sekundowy film oraz egzekucje cyfrowe i plenerowe. Kampania będzie ewoluować przez cały rok, a jej punktem kulminacyjnym będzie premiera nienazwanego dotąd niezależnego dokumentu opartego na pytaniu: Czy następne pokolenie będzie zagrożone?

Reklama

Niewiele słów może często wywołać takie uczucia” – powiedział Jake Barrow, wykonawczy dyrektor kreatywny VMLY & R Group Sydney i Melbourne.

Ta idea jest potężna w swojej prostocie, ale złożona w kwestiach, które łamie. Z dumą łączymy ludzi z ścieżkami zmian, które chcą widzieć na świecie, w nadchodzącej iteracji kampanii Monash „Zmień to”. „

Fabian Maroney, szef marketingu, Monash University, dodał: „Ta następna faza jest przypomnieniem i rozszerzonym zaproszeniem do przyłączenia się do #ChangeIt Monash dla przyszłych pokoleń. Żadna pojedyncza organizacja ani osoba nie jest w stanie samodzielnie rozwiązać tych problemów – musimy zjednoczyć się jako globalna społeczność i zapewnić dostęp do faktów i faktów, a nie fałszywych lub częściowych wiadomości, aby wprowadzać trwałe zmiany i wywierać pozytywny wpływ”.

VLMY&R jest kreatywną agencją nagraniową na Uniwersytecie Monash od 2015 roku, kiedy Y&R zdobył konto. VLMY i R zachowali konto Po konkurencyjnym procesie licytacji i prezentacji w 2019 roku.

Kredyty:

Uniwersytet Monash:
Dyrektor Marketingu: Fabian Maron
Dyrektor ds. generowania popytu i marketingu publiczności: Caroline Knowles
Starszy Menedżer – Tworzenie Zakonu: Jin Mahoru
Starszy Koordynator Marketingu: Sarah Wood

VMLY i R:
Dyrektor kreatywny: Paul Nagy
Wykonawczy Dyrektor Kreatywny Grupy: Jake Barrow
Copywriter: Locki Choi
Dyrektor techniczny: Lauren Rigolini
Projektant: Simon Gray
Kompletny produkt: Fiona Norman
Redaktor: Alec Janev
Kenneth Chan: dyrektor ds. strategii
Dyrektor Zarządzający: Sarah Bailey
Kierownik ds. obsługi klienta: Vanessa Tott
Kierownik ds. obsługi klienta: Catherine Chen
Menedżer konta grupy: Bindy Bassingthwaighte
Opiekun klienta: Carissa Martin
Account Manager: Bianca Contrapona

sklep ze słodyczami:
Dyrektor Zarządzający: Edward Pontifex
Producent wykonawczy: Llew Griffiths
Producent: Nicholas Olich
DOP: Liam Gilmore

Cyfrowe powtórzenia
Zastępca dyrektora ds. mediów: Freya Cronin
Molly Coyle, dyrektor ds. treści i partnerstw: Molly Coyle