Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Wewnątrz lotnisk w Sydney ogromna transformacja McDonald’s | Wideo

Ani frytki, ani Big Mac w zasięgu wzroku, McDonald’s był dość ponure od 18 miesięcy. Ale w ciągu najbliższych kilku dni wszystko się zmieni.

Nie widać frytek ani Big Maca, ten McDonald’s jest daleki od McHappy, jakim miał być.

Restauracja na międzynarodowym lotnisku w Sydney – wraz z pobliskimi sklepami i kawiarniami – zazwyczaj obsługuje dziesiątki tysięcy klientów, którzy właśnie mieli postawić stopę w samolocie lecącym na europejskie przygody lub w interesach w Singapurze, większość musiała zamknąć sklep z ostatnich dwóch lat.

Ponieważ podróże zagraniczne wokół zbliżającej się pandemii, w ciągu ostatnich kilku miesięcy tylko 1 procent ruchu pieszego przed pandemią przechodził przez lotnisko.

Ale gdy 1 listopada rozpoczynają się międzynarodowe podróże dla zaszczepionych mieszkańców Australii, płomienie wróciły, a Złote Łuki znów będą działały, ponieważ międzynarodowy terminal wita powracających pasażerów.

Chociaż firmy w międzynarodowym terminalu są zamykane, oznacza to, że skupiono się na zapewnieniu lotniska tak potrzebnego liftingu z pełną mocą, a ukończony produkt jest oczekiwany w połowie późniejszych miesięcy 2022 roku.

Ponad 8 milionów dolarów wydano na modernizację samych łazienek dla pasażerów – około 300 000 metrów kwadratowych budynku również zostało pomalowanych.

System bagażowy został również ustawiony, aby pomóc stacji obsłużyć do 40 000 wychodzących i 40 000 przychodzących bagaży dziennie, gdy liczba pasażerów ponownie zbliża się do poziomu sprzed pandemii.

Na zewnątrz dworzec zostanie również poddany renowacji – z podwórkiem, które będzie przypominać miasto, i będzie miało natychmiastowe połączenie z Sydney.

Nie będzie to przypominać lotniska” – powiedział news.com.au Jeff Colbert, dyrektor generalny Sydney Airport.

„Wycięliśmy cały stos rzeczy, które zaśmiecają przestrzeń… Włożymy w nią trawę i usuniemy cały stos infrastruktury i sprawimy, że będzie wyglądała jak naprawdę ładna otwarta przestrzeń”. [passengers] Przejdzie przez te bramy dostępu i rozpoczęły się moje wakacje. Zaczynasz oddychać zaraz po przybyciu.

READ  FX Daily: Załamanie trendu spadkowego w kierunku Święta Dziękczynienia | stan

Colbert powiedział, że decyzja o przyspieszeniu wewnętrznych zmian weszła w życie w 2020 roku, kiedy stało się jasne, że pandemia – i późniejsze międzynarodowe zakazy podróżowania – nigdzie nie zmierzają.

„Mamy ponad 30 km taśmociągów znajdujących się pod powierzchnią lotniska” – wyjaśnił.

„Naprawiliśmy ten system, którego normalnie nie mogliśmy zrobić, gdy byliśmy zajęci, i nie możemy w ogóle wyłączyć tego systemu”.

Colbert powiedział, że wraz z aktualizacjami logistycznymi na lotnisku, poważne zmiany w powierzchni handlowej będą zgodne z nowymi wymaganiami pasażerów w świecie po pandemii.

„Myślę, że w świecie po Covidie oczekiwania będą inne pod względem zdrowia i higieny. Chcemy mieć pewność, że lotnisko będzie wyglądało jak bezpieczne i czyste miejsce”.

Ogólne wrażenie terminalu jest bardziej podnoszące na duchu, ponieważ pandemia doprowadziła do dalszych prac nad stworzeniem „luksusowego centrum handlowego” 12 luksusowych marek na całym lotnisku, które ma teraz 10 metrów wysokości.

Sprzedawcy otwarci w 2022 r. to między innymi Louis Vuitton, Saint Laurent, Dior, Moncler, Lowe’s, Céline, Bottega Veneta, Prada, Balenciaga i Gentle Monster.

Colbert powiedział, że „kotwicą” doświadczeń zakupowych terminalu będzie Louis Vuitton Store, który będzie pierwszym detalicznym sklepem turystycznym marki na półkuli południowej i największym samodzielnym luksusowym sklepem na lotnisku.

„Jest to część ulepszonego doświadczenia podróżniczego, którego chcą podróżni”, wyjaśnił Colbert, zauważając, że niektóre sklepy będą otwierane od 1 listopada, podczas gdy inne będą stopniowo otwierane ponownie w miarę wzrostu ruchu pieszego.

„Detaliści rozpoczynają prace wykończeniowe i chociaż ponowne otwarcie będzie w fazie, do połowy przyszłego roku wszystko powinno być zrobione.

„Mamy teraz wszystkie główne marki luksusowe”.

Jasne, emocje znów są w powietrzu, ale osiągnięcie takiej liczby pasażerów, jaką widzieliśmy w 2019 roku, nie nastąpi z dnia na dzień.

„To, co widzimy w zakresie pojemności przednich siedzeń z Sydney, uważamy, że do końca roku wrócimy w ponad 60 procentach” – przewiduje Colbert.

READ  Kia poprosiła Johna Hughesa o nową, nowoczesną agencję, która stworzy więcej terenów zielonych

„Loty międzynarodowe będą nieco wolniejsze. Odzyskamy około 20 lub 30 procent do końca roku i od tego czasu będziemy rosnąć aż do nowego roku.”

Szef lotniska powiedział, że nadal istnieją obawy dotyczące lotów międzynarodowych, ponieważ zarówno linie lotnicze, jak i pasażerowie wciąż mają do czynienia z nowymi ustawieniami związanymi z podróżowaniem za granicę.

„Chcą wyjaśnienia reżimów testowych i ograniczeń, które mogą mieć zastosowanie” – powiedział Colbert.

„Ogromną możliwością podróżowania do i z Australii było usunięcie kwarantanny [in NSW]. Żądanie jakiejkolwiek formy kwarantanny jest śmiertelne, a dotyczy to Australijczyków wychodzących i wracających oraz ogólnie ludzi przyjeżdżających tutaj. Zobaczymy dużą liczbę osób chcących podróżować do iz Australii.

„Myślę, że będzie to trudne dla bardziej rygorystycznych jurysdykcji, ponieważ ludzie będą wybierać łatwość podróżowania. To nie tylko tutaj na całym świecie. Będziemy uczestniczyć w globalnej rywalizacji o klientów.”

Przeczytaj powiązane tematy:Sydnej