Niemiecki sprzedawca detaliczny Kaufland uruchomi sklepy internetowe w Polsce i Austrii późnym latem, po uruchomieniu usługi na Słowacji i w Czechach w zeszłym roku.
Kaufland planuje służyć jako platforma sprzedaży internetowej w Polsce dla dużych i małych sprzedawców internetowych w kraju i za granicą poprzez platformę Kaufland.pl. zostało dodane.
Spółka prowadzi na terenie kraju około 245 punktów sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych. Sprzedawca zauważył, że w ostatnim czasie polska sprzedaż detaliczna online odnotowała ponad 10-procentowy wzrost.
Wyprawa do Austrii będzie pierwszą wizytą Kauflandu w kraju, w którym nie jest ona obecna stacjonarnie, pomimo świadomości marki przekraczającej 40%.
Firma planuje oferować podobne produkty, wykorzystując ograniczoną obecność lokalnych dostawców usług handlu internetowego w kraju.
„Nasz rynek Kaufland ma dobry start w Europie. Na Słowacji i w Czechach jesteśmy już jednym z największych rynków internetowych. Otrzymujemy wiele pozytywnych opinii od dealerów i klientów” – powiedział Gerald Schönbucher, dyrektor generalny firmy Handel elektroniczny Kaufland.
„W związku z tym ekspansja na kolejne kraje jest dla nas kolejnym dużym i logicznym krokiem w tym roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy teraz udostępnić nasz rynek milionom ludzi w Polsce i Austrii, a nasi sprzedawcy detaliczni mogą dalej rozszerzać swoją obecność w Europa.”
Globalny rynek Coffland
Coffland Global Marketplace opracowało „kompleksowe rozwiązanie”, które umożliwia sprzedawcom internetowym prowadzenie sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym w Coffland Marketplaces za pomocą jednej rejestracji.
Daje sprzedawcom detalicznym infrastrukturę umożliwiającą szybki rozwój i stanie się globalnym graczem bez konieczności długiego rozwoju swoich zasobów.
W Niemczech Kaufland Market to jeden z największych rynków internetowych z 32 milionami odwiedzających miesięcznie i ponad 45 milionami produktów w ponad 6400 kategoriach.
Na Słowacji 4200 sprzedawców detalicznych oferuje już 6,5 mln produktów na rynku Kaufland, natomiast w Czechach 5,9 mln produktów dostępnych jest u około 4700 zarejestrowanych sprzedawców detalicznych.
Kaufland planuje wdrożyć usługę wysyłkową – Kaufland's Fulfillment umożliwia sprzedawcom detalicznym kompletację, pakowanie i wysyłkę zamówień bezpośrednio do klientów.
Niektórzy sprzedawcy detaliczni już korzystają z tej usługi, a w ciągu najbliższych kilku miesięcy dołączą do nich kolejni – zauważyła firma.
„Pisarz ogólny. Fanatyk Twittera. Wielokrotnie nagradzany praktykujący alkohol. Guru popkultury.”
More Stories
Żabka rozwija się w Rumunii, otwiera pierwszy sklep poza granicami Polski – oddział w języku angielskim
Polska umieściła sędziego, który uciekł na Białoruś, na listę osób poszukiwanych, co otwiera drogę do wydania międzynarodowego nakazu aresztowania
Ambasador Indii opisuje różnorodność osiągnięć Indii, sesja dialogowa ze studentami