Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Wrażenia Kotaku dotyczące australijskiego sterowca Wayward Strand

Zdjęcie do artykułu Wayward Strand to piękna opowieść o byciu młodym i starym

zrzut ekranu: Ward Strand

w Ward StrandDziś na PC, Switchu, PlayStation i Xboksie wcielamy się w nastolatkę, która utknęła w miejscu, w którym pracuje jej mama. Jest to gigantyczny pływający sterowiec zacumowany u wybrzeży Australii, który został wycofany z eksploatacji jako luksusowy statek, a teraz służy jako dom spokojnej starości.

W pewnym sensie jest to gra o byciu nastolatkiem stawiającym pierwsze tymczasowe kroki w przestrzeni dorosłych. Twoja bohaterka, Casey, pisze esej o czasie spędzonym na sterowcu i za namową matki – pielęgniarki – spędza trzy dni, odwiedzając samotnych mieszkańców sterowca, rozmawiając z nimi o ich przeszłości i teraźniejszości.

Casey jest zdenerwowana i niepewna siebie. Wszyscy tam byliśmy; Umieszczenie doświadczenia zawodowego, a może tylko pierwszego dnia w naszej pierwszej pracy, jest tym niezręcznym punktem, w którym guma twojego dzieciństwa spotyka się z drogą dorosłej siły roboczej. I tak dalej Ward Strand Pod wieloma względami jest to gra o tym tyglu, ponieważ pewność siebie Casey rośnie w ciągu trzech dni, wychodzi ze swojej skorupy i zaczyna pozwalać swoim talentom i osobowości błyszczeć.

Jest to jednak również gra na drugim końcu spektrum wiekowego. Celem gry jest poruszanie się po korytarzach sterowca i zatrzymywanie się w każdym z pokoi gościnnych na wizytę. Na początku było to niemal nieznośnie rutynowe. Cześć, nazywam się Casey, jakie jest twoje, to ładne zdjęcie, tylko prosta rozmowa. Ale tak właśnie zaczyna się większość związków, a wraz z upływem dni populacja przestaje być celem i zaczyna stawać się, jeśli nie przyjaciółmi, to przynajmniej ludźmi.

Wayward Strand – zwiastun premierowy

Być może największym osiągnięciem w grze jest to, że kilka razy czułem się jak kompletna bzdura, że ​​nie odwiedzałem Nan tak często. Pierwszego dnia na pokładzie sterowca jego starsi mieszkańcy są przedstawiani w naszych mediach podobnie jak osoby starsze; Ok, słodki, ale słaby, słaby, zapomniany. Postacie są definiowane przez wiek, posturę fizyczną i kilka innych rzeczy. Jednak im częściej wchodzisz z nimi w interakcję, tym częściej eksplorujesz ich pokoje – każdy pokój jest użyteczny jak sypialnia nastolatka w latach 80. – tym bardziej ujawniają się ich historie i życia.

These aren’t old people. They’re people who have grown old. They had exciting lives, loved and lost, dramatic exploits. What they are now isn’t all they’ve ever been, and it’s an absolute joy getting to know each and every one of them over the game’s three days.

How you get to know them is another of Wayward Strand’s achievements. This game isn’t telling you a single story, it’s leaving a dozen (or more!) of them lying around, each unfolding in real-time, and leaving it up to the player to pop in on each one of them and see how things are going.

If you’re familar with graj nie śpij więcej—które miałem szczęście odebrać wraz z resztą personelu podczas rocznej podróży służbowej do Nowego Jorku—Ward Strand Rozwija się w bardzo podobny sposób. Jeśli nie jesteś znajomy, rozważ Jordan Mechner Klasyczna nieliniowa gra przygodowa Ostatni ekspres. Jeśli nie znasz ten któryA Wyobraź sobie, że mieszkańcy tej gry to NPC Bethesda NPC, każdy z życiem i małymi liniami czasu, każdy z nich gra, niezależnie od tego, czy jesteś tam, aby ich zobaczyć, czy nie.

Zdjęcie do artykułu Wayward Strand to piękna opowieść o byciu młodym i starym

zrzut ekranu: Ward Strand

twoja rola w Ward Strand– Twoją jedyną prawdziwą misją w grze jest przechwycenie i zrozumienie tych historii, czy to w celu rozwiązania zagadki, czy po prostu poznania czyjejś historii życia. Na początku nie zauważasz tego, co dzieje się wokół ciebie, ale kiedy poznasz wszystkich w samolocie i dowiesz się o ich związkach i zwyczajach, całe miejsce naprawdę ożywa.

naprawdę mi się podobało Ward Strand. Oprócz pięknej i zawiłej historii doceniam również to, jak australijski Ta gra, od niektórych decyzji dotyczących garderoby po wspaniałe wybory. Rzadko widujemy siebie w takich grach wideo, więc fajnie było wycofać się z czegoś takiego w domu iw spokoju z jego początkami.

Ostatnie zastrzeżenie: napotkałem wiele problemów podczas grania, ponieważ gra nie ma ręcznego zapisu, a jego automatyczny zapis godziny Daleko, na uboczu, dalej. Jeśli planujesz go zniszczyć, nic ci nie będzie, ale jeśli jesteś taki jak ja, nie zawsze możesz poświęcić kilka godzin na jedną sesję, możesz chcieć pozwolić jej działać lub stracić sporą część Twój postęp.

READ  Nowa Toyota GR 86 pojawi się w Australii w 2022 roku