Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Wzrasta liczba przypadków COVID w NSW, rośnie liczba przypadków COVID w Victoria, rośnie liczba przypadków COVID Qld, rośnie liczba przypadków ACT COVID, rośnie liczba przypadków SA COVID, Novak Djokovic wygrywa/przegrywa ofertę kwalifikacyjną do Australian Open 2022

Wiktoriańskie Stowarzyszenie Pogotowia Ratunkowego twierdzi, że 135 przypadków zgłoszono jako „oczekujące” w pewnym momencie podczas wczorajszego alarmu „kod czerwony”, kiedy ludzie zostali ostrzeżeni, aby spodziewali się opóźnień, zanim ratownicy medyczni będą mogli do nich dotrzeć.

„Oznacza to, że ktoś dzwoni po karetkę i mówi:„ Tak, potrzebujesz karetki, a my zabierzemy cię najbliżej dostępnej ”- powiedział sekretarz związku Danny Hill.

„Idą do tak zwanej kolejki oczekującej lub zawieszonego boksu, gdzie czekają na kolejną dostępność [ambulance]. „

Pan Hill powiedział, że ze 135 wstrzymanych przypadków 20 to pacjenci, którzy potrzebowali karetki pogotowia z włączonymi światłami i syrenami.

Ładowanie

„Więc może to być ból w klatce piersiowej, może to być narodziny dziecka – coś w tym rodzaju – gdzie naprawdę musimy być tam za 15 minut, ale nie ma nawet karetki do wysłania, nie mówiąc już o samochodzie w pobliżu. „

Hill powiedział, że podczas gdy protokoły czerwonego kodu – zgodnie z którymi ludzie mogą być kierowani do taksówki do szpitali, a pojazdy inne niż awaryjne mogą być używane w sytuacjach awaryjnych – były często przeznaczone na poważne sytuacje kryzysowe, „widzimy, że obciążenie pracą jest tak wysokie oceń, że idą na wyższy poziom”.

Czerwony alarm, wydany o północy, był drugim w ciągu tygodnia. Wcześniej reklama była używana podczas pożarów buszu w czarną sobotę i śmiertelnej astmy w 2016 roku.

Hill powiedział, że stres w systemie był wynikiem pandemii i jej skutków ubocznych, takich jak odwoływanie planowych operacji i częste odwiedzanie lekarza rodzinnego, co sprawia, że ​​myślą, że Triple 0 i oddziały ratunkowe są właśnie tym. i opcje.

„Nie ma wątpliwości, że sprawy się pogorszą, zanim się poprawią” – powiedział Hill.

Hr zachęca ludzi, aby rano odwiedzali swoich lekarzy lub korzystali z usług telezdrowia w nocy, jeśli źle się poczują i nie potrzebują pilnej pomocy, zamiast dzwonić po karetkę o 2 w nocy.

READ  Brytyjskie ramię MBDA podpisuje umowę o wartości 5 miliardów dolarów na wzmocnienie polskiego systemu obrony powietrznej

„To najlepszy sposób, w jaki spróbujemy odciążyć system”.

Wiktoriańczycy mogą również zadzwonić pod bezpłatną usługę NURSE-ON-CALL pod numer 1300 60 60 24.