Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Założyciel Oodie, Davie Fogarty, ujawnia, jak stworzył koc do noszenia podczas Covid

Davey Fogarty nigdy się nie poddaje.

Zaczął pracować nad etui na iPhone’a i próbował swoich sił w treningu osobistym, zanim podjął się ostrej pracy.

Był nawet sklep z bułkami wietnamskimi.

W końcu dotarła do „The Oodie”, wszechstronnej marki do noszenia, która skorzystała z blokad Covid-19 na całym świecie i pozostawiła miliony na kanapie.

„Myślę, że większość ludzi sukcesu w biznesie boi się porażki” – powiedział Daily Mail Australia.

Davie Fogarty z Adelaide (na zdjęciu) zwolnił The Oodie w 2018 roku, sprzedając obciążone koce i meble

Oodie to przytulny koc do noszenia z ciepłą wewnętrzną podszewką typu sherpa i przednią kieszenią typu kangur (na zdjęciu)

Oodie to przytulny koc do noszenia z ciepłą wewnętrzną podszewką typu sherpa i przednią kieszenią typu kangur (na zdjęciu)

Rezygnujący ze studiów, z Adelajdy, opowiedział o tym, jak zbudował swoją globalną firmę za 500 dolarów, zanim przekształcił ją w markę o wartości 280 milionów dolarów, która chce się rozwijać na całym świecie.

O swoich łańcuchach sukcesów i porażek powiedział: „Każda porażka lub pomyłka może być wykorzystana jako doświadczenie uczenia się, aby poprawić i znaleźć sukces na właściwej ścieżce”.

Nie oślepiając swojej arogancji, nie będziesz zbyt ryzykowny i nie będziesz podejmował nadmiernego ryzyka.

Kiedy zaczynałem, byłem naprawdę strategiczny i uczyłem się na błędach, które popełniłem w poprzednich przedsięwzięciach biznesowych, które ostatecznie zakończyły się niepowodzeniem.

„Poszukujemy również nowych rynków, takich jak Japonia”.

Młody przedsiębiorca wprowadził markę w 2018 roku sprzedając koce i meble.

Kiedy miliony ludzi utknęły w swoich domach z powodu trwających blokad, The Oodie podskoczył.

27-latek jest obecnie właścicielem 10 marek, które do tej pory wygenerowały ponad 3,9 mln sztuk sprzedaży Ponad 200 milionów dolarów rocznych przychodów.

„Na szczęście Oodie od samego początku był bardzo lubianym produktem i byliśmy w stanie zbudować silną markę i podążać za nią, głównie za pośrednictwem mediów społecznościowych” – powiedział.

Fogarty nie studiował administracji biznesu na uniwersytecie i na pierwszym roku zrezygnował z dyplomu z marketingu i inżynierii górniczej

Fogarty nie studiował administracji biznesu na uniwersytecie i na pierwszym roku zrezygnował z dyplomu z marketingu i inżynierii górniczej

Jego pierwszy produkt, Calming Blankets, linia kołder obciążeniowych zaprojektowanych w celu zmniejszenia stresu i poprawy snu, został wprowadzony na rynek w 2018 roku, kilka miesięcy przed The Oodie.

Inne marki, w tym Pupnaps, linia kojących łóżek dla zwierząt domowych, wygenerowały ponad milion dolarów przychodu w siódmym miesiącu,

Wraz z rodzicami założył także Australian Furniture Warehouse, który sprzedaje meble poprzez sprzedaż magazynową.

Fogarty nie studiował biznesu na uniwersytecie i na pierwszym roku zostawił dyplom z marketingu i inżynierii górniczej.

Ma jednak doświadczenie we wprowadzaniu różnych marek i współpracy z firmami w celu zwiększenia ich obecności w mediach społecznościowych.

„Zacząłem tworzyć konta na Instagramie, aby hakować rozwój po ukończeniu szkoły średniej i rozszerzyłem konta na Instagramie różnych firm do około 600 000 obserwujących” – powiedział.

Ponad 20 000 mieszkańców Wiktorii kupiło w tym miesiącu Oodies, po czym sprzedaż wzrosła do 85 000 do końca października

Ponad 20 000 mieszkańców Wiktorii kupiło w tym miesiącu Oodies, po czym sprzedaż wzrosła do 85 000 do końca października

Najważniejsze sekrety sukcesu firmy Davie:

1. Zdobądź pomysł na produkt, który rozwiązuje problem

2. Posiadaj silne umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego i rozwijaj kreatywne treści wideo

3. Przedsprzedażowy plan strategiczny

4. Wykorzystaj każdą okazję, aby uczyć się i rozwijać swoje umiejętności

5. Bądź na bieżąco z trendami

Stamtąd odkryłem moje zainteresowanie marketingiem i mediami społecznościowymi i nauczyłem się algorytmów i systemów stojących za głównymi platformami mediów społecznościowych.

„Moją motywacją zawsze była nauka i rozwiązywanie złożonych problemów — e-commerce to szybko rozwijająca się branża i musi się stale uczyć, aby wyprzedzać konkurencję”.

READ  Analiza trendów: Trend nieruchomości, który łączy wielkość z przystępnością cenową

Fogarty powiedział, że w związku z blokadami Covid-19 i ograniczeniami dla Australijczyków, klienci zwrócili się do The Oddie jako źródła komfortu w trudnych czasach.

„W szczególności piżamy zyskały na popularności od czasu pandemii i odkryliśmy, że w ciągu ostatnich 18 miesięcy istnieje duży apetyt na Oodies i inne przedmioty” – powiedział.

Sprzedaż Oodie w Victorii wzrosła w lipcu 2020 r. podczas przedłużającej się blokady.

Ponad 20 000 mieszkańców Wiktorii kupiło w tym miesiącu Oodies, po czym sprzedaż wzrosła do 85 000 do końca października.