Australijscy kierowcy borykający się z wysokimi cenami paliwa i rocznymi opóźnieniami w przypadku popularnych modeli mogą znaleźć w tym ulgę Jolyon Haval hybrydowy.
Nowy model oferuje technologię oszczędzania paliwa od marki, która koncentruje się na wartości i nie ma kolejnych — i niekończących się — list oczekujących dla marek domowych, takich jak Toyota.
Zbudowany przez oddział SUV w Chinach Wielki silnik ściennyHaval Jolyon bierze ugruntowane modele, takie jak Hybrydowa Honda HR-Vi nowicjusze w Toyota Corolla Krzyż.
Występuje w w pełni załadowanej kategorii Ultra za 40 990 USD.
Sama cena przyciągnie nabywców świadomych wartości, ponieważ obniża podobnie wyposażonych konkurentów o co najmniej 5000 USD.
Przyjrzyj się uważnie, a wartość ulegnie erozji, jeśli weźmiesz pod uwagę, że kosztuje ona 7 000 USD więcej niż równowartość Julion napędzany benzyną.
Duży grill, 18-calowe felgi ze stopów lekkich i masywne emblematy Haval z tyłu sprawią, że kierowcy ogrzeją się z dobrym wyglądem samochodu.
Wewnątrz pasażerów witają pluszowe, podgrzewane przednie fotele obite sztuczną skórą.
Luksusowo wyglądające, miękkie w dotyku materiały w całej kabinie dołączają do panoramicznego szyberdachu i wyświetlacza przeziernego na liście rzadko spotykanych funkcji w tej cenie.
Centralny wyświetlacz dotykowy o przekątnej 12,5 cala zgodny z Apple CarPlay, Android Auto i Bluetooth®, uzupełniony o bezprzewodową ładowarkę i parę punktów ładowania USB.
7-calowy kolorowy wyświetlacz cyfrowego zestawu wskaźników nie jest tak dopracowany, jak niektórzy konkurenci, a dostęp do informacji, takich jak średnie zużycie paliwa, nie jest intuicyjny.
Inne funkcjonalne funkcje obejmują wtyczkę smartfona umieszczoną obok nogi pasażera oraz regulatory głośności stereo ograniczone do kierownicy z regulacją wysokości, ale niedostępne.
Tylne siedzenie ma dużo miejsca na nogi i jest obsługiwane przez parę punktów ładowania USB i dwa otwory wentylacyjne.
Przestrzeń bagażnika została zmniejszona z 430 litrów benzyny Jolion do 390 litrów, a koło zapasowe zostało porzucone na rzecz zestawu naprawczego.
Technologia bezpieczeństwa Havala jest apodyktyczna, z sygnałami dźwiękowymi i ciągłymi dzwonkami, które niszczą kierowcę szybciej niż nienadzorowany maluch z ksylofonem.
Wyraźna kamera na przednim słupku, która wpatruje się w kierowcę, daje poczucie niepokoju wynikającego z jej oglądania.
Jolion wyświetla również dziwne komunikaty ostrzegawcze na środkowym ekranie, takie jak „Hej, nie zbłądź”, a następnie daje możliwość naciśnięcia „Tak” lub „Nie”.
Poza tym Jolion Hybrid automatycznie hamuje, jeśli wykryje potencjalną kolizję z pojazdem, rowerzystą lub pieszym.
Wiele funkcji łączy się, aby utrzymać Cię na środku pasa, a Jolion poinformuje Cię, czy pojazd znajduje się w martwym punkcie. Hamuje nawet automatycznie podczas cofania, aby uniknąć kolizji z pojazdami zbliżającymi się z boku.
Hybrydowe rozwiązanie Jolion jest o krok wyżej od wysokowydajnego turbodoładowanego silnika benzynowego i dwusprzęgłowego standardowego samochodu.
Czuje się żwawo dzięki natychmiastowemu momentowi obrotowemu silnika elektrycznego i intrygującej dwubiegowej automatycznej skrzyni biegów, która priorytetowo traktuje energię elektryczną na niskim biegu.
1,5-litrowy silnik benzynowy i silnik elektryczny o mocy 139 kW i 375 Nm są połączone z przednimi kołami, które odpalają koło, jeśli masz ochotę na gaz w mieście. W środowisku miejskim zasięg benzynowo-elektryczny jest jak odcinek na autostradzie lub stromych wzgórzach, bez wysiłku w środowisku miejskim.
Silnik benzynowy jest szorstki i lekki poza swoją strefą komfortu, co podkreśla natrętny hałas w terenie.
Sztywne zawieszenie oznacza, że Jolion czuje się ciasny przez mniejsze nierówności i ma tendencję do wyginania się na dużych dziurach i niedoskonałościach.
Po osiągnięciu prędkości podróżnej Jolion jest wygodnym pojazdem i wygodną przestrzenią na długie przejażdżki.
Jolion ćwiczy solidną kontrolę nad ciałem, jednocześnie utrzymując minimalne przechylenie w zakrętach, ale psychodeliczne sterowanie nie wzbudza zaufania.
Domniemane zużycie paliwa na poziomie 5,0 l/100 km jest największym sprzedawcą i wymaga jedynie tańszej benzyny bezołowiowej.
HAVAL osładza transakcję siedmioletnią/nieograniczoną gwarancją na kilometry oraz pięcioletnim programem serwisowym.
Wyrok 3/5
Jolion Hybrid oferuje przyzwoitą wartość, jednocześnie zbliżając się do wymagających, uznanych faworytów.
Haval Jolyon Vitals Hybrydowy Ultra
Cena £ 40 990 USD samochodem
silnik 1,5 litrowy silnik benzynowy i silnik elektryczny, 139 kW i 375 Nm
Usługa gwarancyjna 7 lat/nieograniczony kilometr, 1550 USD w ciągu pięciu lats
bezpieczeństwo 7 poduszek powietrznych, automatyczne hamowanie awaryjne, asystent utrzymania pasa ruchu, monitorowanie martwego pola, system ostrzegania o ruchu poprzecznym i hamowanie z tyłu, ostrzeganie przed otwarciem drzwi, tempomat adaptacyjny, kamera z widokiem z lotu ptaka i ostrzeganie o koncentracji uwagi kierowcy.
Trzeci 5,0 litrów na 100 km
dodatkowy zestaw naprawczy
długie buty 390 litrów
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu