Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nowa recenzja Haval Jolyon

Nowa recenzja Haval Jolyon

Australijscy kierowcy borykający się z wysokimi cenami paliwa i rocznymi opóźnieniami w przypadku popularnych modeli mogą znaleźć w tym ulgę Jolyon Haval hybrydowy.

Nowy model oferuje technologię oszczędzania paliwa od marki, która koncentruje się na wartości i nie ma kolejnych — i niekończących się — list oczekujących dla marek domowych, takich jak Toyota.

Zbudowany przez oddział SUV w Chinach Wielki silnik ściennyHaval Jolyon bierze ugruntowane modele, takie jak Hybrydowa Honda HR-Vi nowicjusze w Toyota Corolla Krzyż.

Występuje w w pełni załadowanej kategorii Ultra za 40 990 USD.

Sama cena przyciągnie nabywców świadomych wartości, ponieważ obniża podobnie wyposażonych konkurentów o co najmniej 5000 USD.

Przyjrzyj się uważnie, a wartość ulegnie erozji, jeśli weźmiesz pod uwagę, że kosztuje ona 7 000 USD więcej niż równowartość Julion napędzany benzyną.

Duży grill, 18-calowe felgi ze stopów lekkich i masywne emblematy Haval z tyłu sprawią, że kierowcy ogrzeją się z dobrym wyglądem samochodu.

Wewnątrz pasażerów witają pluszowe, podgrzewane przednie fotele obite sztuczną skórą.

Luksusowo wyglądające, miękkie w dotyku materiały w całej kabinie dołączają do panoramicznego szyberdachu i wyświetlacza przeziernego na liście rzadko spotykanych funkcji w tej cenie.

Centralny wyświetlacz dotykowy o przekątnej 12,5 cala zgodny z Apple CarPlay, Android Auto i Bluetooth®, uzupełniony o bezprzewodową ładowarkę i parę punktów ładowania USB.

7-calowy kolorowy wyświetlacz cyfrowego zestawu wskaźników nie jest tak dopracowany, jak niektórzy konkurenci, a dostęp do informacji, takich jak średnie zużycie paliwa, nie jest intuicyjny.

Inne funkcjonalne funkcje obejmują wtyczkę smartfona umieszczoną obok nogi pasażera oraz regulatory głośności stereo ograniczone do kierownicy z regulacją wysokości, ale niedostępne.

Tylne siedzenie ma dużo miejsca na nogi i jest obsługiwane przez parę punktów ładowania USB i dwa otwory wentylacyjne.

Przestrzeń bagażnika została zmniejszona z 430 litrów benzyny Jolion do 390 litrów, a koło zapasowe zostało porzucone na rzecz zestawu naprawczego.

READ  Kiedy bilety Qantas powrócą do poziomów z 2019 roku?

Technologia bezpieczeństwa Havala jest apodyktyczna, z sygnałami dźwiękowymi i ciągłymi dzwonkami, które niszczą kierowcę szybciej niż nienadzorowany maluch z ksylofonem.

Wyraźna kamera na przednim słupku, która wpatruje się w kierowcę, daje poczucie niepokoju wynikającego z jej oglądania.

Jolion wyświetla również dziwne komunikaty ostrzegawcze na środkowym ekranie, takie jak „Hej, nie zbłądź”, a następnie daje możliwość naciśnięcia „Tak” lub „Nie”.

Poza tym Jolion Hybrid automatycznie hamuje, jeśli wykryje potencjalną kolizję z pojazdem, rowerzystą lub pieszym.

Wiele funkcji łączy się, aby utrzymać Cię na środku pasa, a Jolion poinformuje Cię, czy pojazd znajduje się w martwym punkcie. Hamuje nawet automatycznie podczas cofania, aby uniknąć kolizji z pojazdami zbliżającymi się z boku.

Hybrydowe rozwiązanie Jolion jest o krok wyżej od wysokowydajnego turbodoładowanego silnika benzynowego i dwusprzęgłowego standardowego samochodu.

Czuje się żwawo dzięki natychmiastowemu momentowi obrotowemu silnika elektrycznego i intrygującej dwubiegowej automatycznej skrzyni biegów, która priorytetowo traktuje energię elektryczną na niskim biegu.

1,5-litrowy silnik benzynowy i silnik elektryczny o mocy 139 kW i 375 Nm są połączone z przednimi kołami, które odpalają koło, jeśli masz ochotę na gaz w mieście. W środowisku miejskim zasięg benzynowo-elektryczny jest jak odcinek na autostradzie lub stromych wzgórzach, bez wysiłku w środowisku miejskim.

Silnik benzynowy jest szorstki i lekki poza swoją strefą komfortu, co podkreśla natrętny hałas w terenie.

Sztywne zawieszenie oznacza, że ​​Jolion czuje się ciasny przez mniejsze nierówności i ma tendencję do wyginania się na dużych dziurach i niedoskonałościach.

Po osiągnięciu prędkości podróżnej Jolion jest wygodnym pojazdem i wygodną przestrzenią na długie przejażdżki.

Jolion ćwiczy solidną kontrolę nad ciałem, jednocześnie utrzymując minimalne przechylenie w zakrętach, ale psychodeliczne sterowanie nie wzbudza zaufania.

Domniemane zużycie paliwa na poziomie 5,0 l/100 km jest największym sprzedawcą i wymaga jedynie tańszej benzyny bezołowiowej.

READ  Czy posiadasz akcje ANZ? Właśnie dlatego Queensland wspiera przejęcie Suncorp za 4,9 miliarda dolarów

HAVAL osładza transakcję siedmioletnią/nieograniczoną gwarancją na kilometry oraz pięcioletnim programem serwisowym.

Wyrok 3/5

Jolion Hybrid oferuje przyzwoitą wartość, jednocześnie zbliżając się do wymagających, uznanych faworytów.

Haval Jolyon Vitals Hybrydowy Ultra

Cena £ 40 990 USD samochodem

silnik 1,5 litrowy silnik benzynowy i silnik elektryczny, 139 kW i 375 Nm

Usługa gwarancyjna 7 lat/nieograniczony kilometr, 1550 USD w ciągu pięciu lats

bezpieczeństwo 7 poduszek powietrznych, automatyczne hamowanie awaryjne, asystent utrzymania pasa ruchu, monitorowanie martwego pola, system ostrzegania o ruchu poprzecznym i hamowanie z tyłu, ostrzeganie przed otwarciem drzwi, tempomat adaptacyjny, kamera z widokiem z lotu ptaka i ostrzeganie o koncentracji uwagi kierowcy.

Trzeci 5,0 litrów na 100 km

dodatkowy zestaw naprawczy

długie buty 390 litrów