Australijska sieć burgerów podniosła brwi w dziwacznym nowym konkursie podróżniczym, który został uruchomiony w mediach społecznościowych w tym tygodniu.
Burger Urge opublikował konkurs na Instagram Strona, która ma 28 000 obserwujących, w piątek.
Sieć smakoszy z Brisbane, która krąży z mantrą, że jej jedzenie jest „tak, jak powinny być burgery – smaczne, przemyślane, smaczne, chrupiące”, ogłosiła wakacje w ciekawym miejscu … na południu lub Korea Północna.
Pozostawili zwycięzcy wybór, do której części Korei chcą się udać. Południe jest „piękne i pyszne”, a północ jest „nieszczęśliwa i koszmarna”. Co za wybór!
W promocji brzmiało: „Wakacje mają być niezapomniane, prawda? Cóż, oto Twoja szansa na… wygranie wybranej przez siebie podróży do Korei!”
„Wybierz z Korei Południowej, słynącej z malowniczych miast, niesamowitego jedzenia i głębokiej kultury. Lub rzuć monetą i przeżyj żałosny autorytarny koszmar, który przeżywa Korea Północna. Musisz wybrać!”
Burger Urge napisał, że aby wygrać, ludzie muszą być członkami ich klubu gryzienia i kupować dowolny produkt od ich koreańskiej grupy.
W międzyczasie oznacz znajomego, którego chętnie wysłałbyś na północ, relaksując się na południu. Wybierzemy 5 zwycięzców w tym motywie, każdy za kupony na burgery o wartości 50 USD.
Firma poinformowała, że zwycięzca konkursu głównego zostanie ogłoszony 21 listopada 2022 r. na @burgerurge.
Niektórzy z ich obserwatorów w mediach społecznościowych zastanawiali się nad lokalizacjami na zdjęciu, a jeden z nich wskazał: „Najlepsze zdjęcia to Tokyo lmao”.
Inny odpowiedział: „Tokio powinno być małe w Seulu”.
Kiedy trzeci powiedział: „Nienawidzę być tym facetem, ale nie Japonią w górnej połowie, nie Koreą Południową”, Borg Org odpowiedział: „Gratulacje, jesteś pierwszą osobą, która się o tym dowiedziała. Sprawdź swój DM!”
Tymczasem jeden entuzjastyczny zwolennik napisał: „Ciesz się Koreą Północną, pomacham”.
Podczas gdy inny skomentował: „Poradzisz sobie z K-popem, będę jeździł na nartach w górach Korei Północnej”.
Firma posiada 27 sklepów w całym kraju, jak wynika z jej strony internetowej, i została uruchomiona w 2007 roku.
Niedawno wprowadziliśmy na rynek najgorętszego burgera w historii”życzenie śmierci krokodyla”, zapakowane w krokodyle, a klienci muszą podpisać zrzeczenie się oraz nosić rękawiczki i gogle.
Zawiera jedną z najostrzejszych ostrą paprykę na świecie – Trinidad Moruga Scorpion, która jest około 15 razy gorętsza od papryki ptasiej.
Jest wymieniony jako dostępny do 4 września.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu