Australijska sieć burgerów podniosła brwi w dziwacznym nowym konkursie podróżniczym, który został uruchomiony w mediach społecznościowych w tym tygodniu.
Burger Urge opublikował konkurs na Instagram Strona, która ma 28 000 obserwujących, w piątek.
Sieć smakoszy z Brisbane, która krąży z mantrą, że jej jedzenie jest „tak, jak powinny być burgery – smaczne, przemyślane, smaczne, chrupiące”, ogłosiła wakacje w ciekawym miejscu … na południu lub Korea Północna.
Pozostawili zwycięzcy wybór, do której części Korei chcą się udać. Południe jest „piękne i pyszne”, a północ jest „nieszczęśliwa i koszmarna”. Co za wybór!
W promocji brzmiało: „Wakacje mają być niezapomniane, prawda? Cóż, oto Twoja szansa na… wygranie wybranej przez siebie podróży do Korei!”
„Wybierz z Korei Południowej, słynącej z malowniczych miast, niesamowitego jedzenia i głębokiej kultury. Lub rzuć monetą i przeżyj żałosny autorytarny koszmar, który przeżywa Korea Północna. Musisz wybrać!”
Burger Urge napisał, że aby wygrać, ludzie muszą być członkami ich klubu gryzienia i kupować dowolny produkt od ich koreańskiej grupy.
W międzyczasie oznacz znajomego, którego chętnie wysłałbyś na północ, relaksując się na południu. Wybierzemy 5 zwycięzców w tym motywie, każdy za kupony na burgery o wartości 50 USD.
Firma poinformowała, że zwycięzca konkursu głównego zostanie ogłoszony 21 listopada 2022 r. na @burgerurge.
Niektórzy z ich obserwatorów w mediach społecznościowych zastanawiali się nad lokalizacjami na zdjęciu, a jeden z nich wskazał: „Najlepsze zdjęcia to Tokyo lmao”.
Inny odpowiedział: „Tokio powinno być małe w Seulu”.
Kiedy trzeci powiedział: „Nienawidzę być tym facetem, ale nie Japonią w górnej połowie, nie Koreą Południową”, Borg Org odpowiedział: „Gratulacje, jesteś pierwszą osobą, która się o tym dowiedziała. Sprawdź swój DM!”
Tymczasem jeden entuzjastyczny zwolennik napisał: „Ciesz się Koreą Północną, pomacham”.
Podczas gdy inny skomentował: „Poradzisz sobie z K-popem, będę jeździł na nartach w górach Korei Północnej”.
Firma posiada 27 sklepów w całym kraju, jak wynika z jej strony internetowej, i została uruchomiona w 2007 roku.
Niedawno wprowadziliśmy na rynek najgorętszego burgera w historii”życzenie śmierci krokodyla”, zapakowane w krokodyle, a klienci muszą podpisać zrzeczenie się oraz nosić rękawiczki i gogle.
Zawiera jedną z najostrzejszych ostrą paprykę na świecie – Trinidad Moruga Scorpion, która jest około 15 razy gorętsza od papryki ptasiej.
Jest wymieniony jako dostępny do 4 września.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Polska przyjmuje zmieniony plan wykorzystania unijnych funduszy naprawczych według Reutersa
Australijski właściciel firmy ujawnia swój tysiącletni styl zarządzania
Nastroje polskich konsumentów poprawiły się w kwietniu: Urząd Statystyczny – Sekcja Angielska