Internetowa firma meblarska ze sklepami w Sydney i Melbourne przeszła do administracji.
Dyrektor Richard Tucker powiedział, że firma prosperowała online podczas blokad COVID-19, potrajając wielkość, ale potem wpadła w problemy z „przepływem środków pieniężnych”.
„Firma stanęła przed wyzwaniami, gdy sprzedaż spadła po zniesieniu ograniczeń związanych z COVID-19” – powiedział Tucker.
„Wywołało to krótkoterminową presję na przepływy pieniężne po okresie gwałtownego wzrostu”.
Powiedział, że spodziewa się „dużego zainteresowania” ze strony kupujących.
Urzędnicy powiedzieli nine.com.au, że przeglądają zamówienia, za które zostały opłacone, aby ustalić, czy zapasy są dostępne.
Przyjmują również odpowiedzialność za zamówienia złożone od dzisiaj i zapewniają zwrot pieniędzy w przypadku wyczerpania zapasów.
Założona z „chęci zmiany przemysłu meblarskiego na lepsze”, firma mówi na swojej stronie internetowej, że jej celem jest sprzedaż „funkcjonalnych, designerskich mebli bez wygórowanej ceny”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Liderzy biznesu wzywają polski rząd, aby nie rezygnował z projektu „megalotniska”.
Unia Europejska może zbudowała Polskę – ale Brexit nie złamał Wielkiej Brytanii
Rezydencja za 9,5 miliona dolarów, która „zszokowała stado” Exclusive Brethren, jest wystawiona na sprzedaż