Przedstawiciele Salonickiej Organizacji Turystycznej (TTO) na spotkaniu międzybranżowym w Warszawie. Źródło obrazu: TTO.
Salonikipółnocnej Grecji został niedawno awansowany jako A Kierunek kulinarny i alternatywny do polskiego rynku turystycznego podczas wydarzenia B2B, które odbyło się w r Warszawa.
uprawniona „Greckie warsztaty turystyczne i gastronomiczneW wydarzeniu wzięło udział ponad 70 polskich touroperatorów, biur podróży, dziennikarzy i profesjonalistów z branży turystycznej z firm turystycznych, takich jak TUI, Nekera, Ecco Holidays oraz internetowych platform sprzedaży turystyki, takich jak wakacje.pl, fly.pl, e-sky. pl, fly4free.pl.
Podczas imprezy przedstawiciele m.in Organizacja Turystyczna w Salonikach (TTO) Spotkania B2B odbywały się w celach prezentacyjnych Historia, kultura i gastronomia z Salonik i udostępnienie przetłumaczonych drukowanych i cyfrowych materiałów promocyjnych w języku polskim.
Ponadto TTO również uczestniczyło w wydarzeniu Wycofanie Oferta pobytu na 2 noce w Salonikach.
Grecki zespół na Greckich Warsztatach Turystyki i Gastronomii w Polsce. Źródło obrazu: Organizacja Turystyczna w Salonikach.
Według organizacji Grecja zajmuje pierwsze miejsce na liście pięciu najczęściej odwiedzanych destynacji w Polsce, a kraj Europy Wschodniej zajmuje ósme miejsce.Dziesiąty Największa gospodarka w Unii Europejskiej obsługująca 38,5 mln potencjalnych klientów.
„Polska wykazuje jedno z najszybszych wskaźników wzrostu gospodarczego w Unii Europejskiej” – powiedział prezes TTO. Fola Batoledododając, że udane spotkania B2B, które odbyły się podczas warszawskiej imprezy, były częścią TTO Strategiczny marketing plan.
W greckich warsztatach turystycznych i kulinarnych uczestniczyło również ponad 40 przedstawicieli z różnych regionów KretaWschodnia Macedonia i Tracja Grecja Środkowa jak również Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (GNTO) polski oddział m.in.
Podczas warsztatów wszyscy uczestnicy mieli możliwość zaprezentowania swoich destynacji podczas wyjazdu GNTO Dystrybuowała powiązane materiały promocyjne i prezentowała własne kampanie wideo, takie jak „Grecja – będziesz chciał zostać na zawsze”, „GreeceNand” i „Greece Has Winter”.
Śledzić Adresy GTP w Google News Aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami dotyczącymi turystyki i podróży w Grecji.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu