Południowokoreański organ antymonopolowy powiedział, że ukarze Teslę grzywną w wysokości 2,85 miliarda wonów (3,28 miliona dolarów) za to, że nie poinformowała klientów o krótszym zasięgu jej samochodów elektrycznych (EV) w niskich temperaturach.
główne punkty:
- Zasięg większości pojazdów elektrycznych spada nawet o 40 procent w niskich temperaturach
- Najbardziej cierpią samochody Tesli, które spadają aż o 50,5 proc
- Koreański regulator antymonopolowy twierdzi, że Tesla wyolbrzymił zasięgi swoich samochodów na lokalnej stronie internetowej
Koreańska Komisja ds. Sprawiedliwego Handlu (KFTC) stwierdziła, że Tesla od sierpnia na swojej oficjalnej krajowej stronie internetowej wyolbrzymia „zasięgi swoich samochodów na jednym ładowaniu, opłacalność paliwa w porównaniu z pojazdami benzynowymi, a także wydajność swoich doładowań”. 2019 do niedawna.
KFTC powiedział we wtorkowym oświadczeniu, że zasięg amerykańskich pojazdów producenta pojazdów elektrycznych jest zmniejszony w niskich temperaturach nawet o 50,5 procent w porównaniu z tym, jak są reklamowane online.
Nie udało się uzyskać komentarza Tesli.
Na swojej stronie internetowej Tesla oferuje wskazówki dotyczące jazdy zimą, takie jak wstępne kondycjonowanie samochodów z zewnętrznymi źródłami zasilania i używanie zaktualizowanej aplikacji Energy do monitorowania zużycia energii, ale nie wspomina o utracie zasięgu jazdy w temperaturach poniżej zera.
W 2021 roku organizacja Citizens United for Consumer Sovereignty, południowokoreańska grupa konsumencka, stwierdziła, że zasięg większości pojazdów elektrycznych spada nawet o 40 procent w niskich temperaturach, kiedy akumulatory muszą się rozgrzać, na czym najbardziej cierpi Tesla. . Ministerstwo Środowiska.
W zeszłym roku Federalna Komisja Handlu (KFTC) ukarała grzywną niemieckiego producenta samochodów Mercedes-Benz i jego koreańską jednostkę w wysokości 20,2 miliarda wonów za fałszywe reklamy związane z emisją gazów z samochodów osobowych z silnikiem Diesla.
Wyzwanie związane z osiągami pojazdów elektrycznych w ekstremalnych temperaturach jest powszechnie znane, chociaż pojazdy elektryczne są popularne na rynkach takich jak Norwegia, gdzie cztery na pięć samochodów sprzedanych w zeszłym roku były zasilane akumulatorami, na czele z Teslą.
Badanie 4200 połączonych pojazdów elektrycznych wszystkich marek przeprowadzone w 2020 r. przez kanadyjską firmę informatyczną Geotab wykazało, że większość modeli ma podobny spadek zasięgu w niskich temperaturach, głównie dlatego, że akumulator jest również używany do ogrzewania pojazdu dla kierowcy i pasażerów.
Badanie wykazało, że przy nieco powyżej 20 stopniach Celsjusza średnia EV była znacznie poza szacowanym zakresem, ale przy -15 stopniach Celsjusza średnia EV wynosiła tylko 54 procent szacowanego zakresu.
agencji Reutera
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu