Woolworths ogłosił, że niektórzy z jej pracowników będą nosić fizyczne kamery w nowym eksperymencie, aby zmniejszyć poziom znęcania się nad pracownikami.
Zgłoszenia nadużyć w sklepach Woolworths wzrosły dwukrotnie po wybuchu koronawirusa, który był świadkiem wielu walk o papier toaletowy i inne przecenione artykuły wśród klientów.
Badanie przeprowadzone przez Stowarzyszenie Pracowników Dystrybucyjnych Sklepów i Pracowników Pokrewnych ujawniło, że 85 procent pracowników Woolworths było celem traumy. Przemoc słowna, fizyczna lub seksualna w pracy.
Kamery będą noszone tylko przez starszych przełożonych, którzy będą mieli możliwość włączania i wyłączania kamer w razie wypadku. Woolworth ma nadzieję, że kamery pomogą policji w dochodzeniach po wypadkach w sklepach i będą dodatkowo odstraszać potencjalnych uczestników zamieszek.
Trzymiesięczny okres próbny jest dostępny w 11 sklepach w Nowej Południowej Walii, Wiktorii, Queensland, Australii Południowej i Australii Zachodniej.
„Testujemy kamery bezpieczeństwa zespołu w niewielkiej liczbie sklepów, aby sprawdzić, czy mogą one pomóc w zapobieganiu atakom i wykorzystywaniu członków naszego zespołu” – powiedział Rob Moffat, menedżer Woolworths. Saturday Telegraph.
Dzieje się tak po podwojeniu raportów o atakach w naszych sklepach w 2020 roku.
„Nikt nie zasługuje na złe traktowanie w pracy, dlatego ważne jest, abyśmy przyjrzeli się nowym środkom, które pomogą zapewnić bezpieczeństwo członkom naszego zespołu. Kamery te są szeroko stosowane w handlu detalicznym w całych Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii i skutecznie zmniejszają liczbę wypadków. ”.
Gigantyczny supermarket będzie przechowywać treści na serwerach o wysokim poziomie bezpieczeństwa, z ograniczonym dostępem do ekspertów ds. Bezpieczeństwa Woolworths i funkcjonariuszy organów ścigania.
„W pierwszy weekend rozprawy jeden z naszych członków powiedział, że był świadkiem znacznego spadku liczby zgłoszonych incydentów” – powiedział Bernie Smith, sekretarz Partii Akcji Demokratycznej w Nowej Południowej Walii.
„Dwukrotnie powiedzieli, że ktoś wyglądał na poszkodowanego, ale ich oczy powędrowały do kamery, a potem się zatrzymały”.
„Daje mi to większą pewność w wykonywaniu mojej pracy. Czuję się sfrustrowany i zdenerwowany, ponieważ pod koniec dnia jesteśmy tu tylko po to, aby obsługiwać klientów” – mówi pracownik Yasmine Sqwa.
„To niesprawiedliwe, że klienci nam to robią. Czasami nie rozumieją, że jesteśmy tacy jak oni”.
Kamery będą wypróbowane w następujących sklepach:
-
Wiktoria: Abbotsford, Millers Junction, St Albans, Sunshine Market Place i Hoppers Crossing
-
Nowa Południowa WaliaKempsey, Perala i Rochelle
-
wa: Cole Pelop
-
do: Randall Mall
-
QueenslandRedbank Plains
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu