Woolworths ogłosił, że niektórzy z jej pracowników będą nosić fizyczne kamery w nowym eksperymencie, aby zmniejszyć poziom znęcania się nad pracownikami.
Zgłoszenia nadużyć w sklepach Woolworths wzrosły dwukrotnie po wybuchu koronawirusa, który był świadkiem wielu walk o papier toaletowy i inne przecenione artykuły wśród klientów.
Badanie przeprowadzone przez Stowarzyszenie Pracowników Dystrybucyjnych Sklepów i Pracowników Pokrewnych ujawniło, że 85 procent pracowników Woolworths było celem traumy. Przemoc słowna, fizyczna lub seksualna w pracy.
Kamery będą noszone tylko przez starszych przełożonych, którzy będą mieli możliwość włączania i wyłączania kamer w razie wypadku. Woolworth ma nadzieję, że kamery pomogą policji w dochodzeniach po wypadkach w sklepach i będą dodatkowo odstraszać potencjalnych uczestników zamieszek.
Trzymiesięczny okres próbny jest dostępny w 11 sklepach w Nowej Południowej Walii, Wiktorii, Queensland, Australii Południowej i Australii Zachodniej.
„Testujemy kamery bezpieczeństwa zespołu w niewielkiej liczbie sklepów, aby sprawdzić, czy mogą one pomóc w zapobieganiu atakom i wykorzystywaniu członków naszego zespołu” – powiedział Rob Moffat, menedżer Woolworths. Saturday Telegraph.
Dzieje się tak po podwojeniu raportów o atakach w naszych sklepach w 2020 roku.
„Nikt nie zasługuje na złe traktowanie w pracy, dlatego ważne jest, abyśmy przyjrzeli się nowym środkom, które pomogą zapewnić bezpieczeństwo członkom naszego zespołu. Kamery te są szeroko stosowane w handlu detalicznym w całych Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii i skutecznie zmniejszają liczbę wypadków. ”.
Gigantyczny supermarket będzie przechowywać treści na serwerach o wysokim poziomie bezpieczeństwa, z ograniczonym dostępem do ekspertów ds. Bezpieczeństwa Woolworths i funkcjonariuszy organów ścigania.
„W pierwszy weekend rozprawy jeden z naszych członków powiedział, że był świadkiem znacznego spadku liczby zgłoszonych incydentów” – powiedział Bernie Smith, sekretarz Partii Akcji Demokratycznej w Nowej Południowej Walii.
„Dwukrotnie powiedzieli, że ktoś wyglądał na poszkodowanego, ale ich oczy powędrowały do kamery, a potem się zatrzymały”.
„Daje mi to większą pewność w wykonywaniu mojej pracy. Czuję się sfrustrowany i zdenerwowany, ponieważ pod koniec dnia jesteśmy tu tylko po to, aby obsługiwać klientów” – mówi pracownik Yasmine Sqwa.
„To niesprawiedliwe, że klienci nam to robią. Czasami nie rozumieją, że jesteśmy tacy jak oni”.
Kamery będą wypróbowane w następujących sklepach:
-
Wiktoria: Abbotsford, Millers Junction, St Albans, Sunshine Market Place i Hoppers Crossing
-
Nowa Południowa WaliaKempsey, Perala i Rochelle
-
wa: Cole Pelop
-
do: Randall Mall
-
QueenslandRedbank Plains
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
BHP proponuje przejęcie Anglo American za 31 miliardów funtów
Jak stabilna gospodarka Polski pozwala na rozwój przedsiębiorstw | Pierwszy na świecie
Anzac Day 2024: Kompletny przewodnik po godzinach otwarcia supermarketów Coles, Woolworths, ALDI i IGA