Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Według raportów Modern Warfare 3 to 16-miesięczny projekt, który rozpoczął się jako wersja demonstracyjna w Meksyku.

Według raportów Modern Warfare 3 to 16-miesięczny projekt, który rozpoczął się jako wersja demonstracyjna w Meksyku.

Z nowego raportu opublikowanego w dniu premiery najnowszej strzelanki Activision wynika, że ​​tej zimy Call Of Duty: Modern Warfare 3 zostało słabo zbudowane w „mniej niż półtora roku”, a pracownicy pracowali w nadgodzinach, aby zrekompensować zmiany w połowie prac rozwojowych .

Historia pochodzi z Bloombergai rzekomo opiera się na wywiadach z kilkunastu obecnymi i byłymi twórcami Call of Duty, którzy prosili o zachowanie anonimowości. Powtarza wcześniejsze twierdzenia gazety, że tegoroczna gra Modern Warfare 3, stworzona przez Sledgehammer Games, miała początkowo stanowić rozszerzenie zeszłorocznej wersji Modern Warfare 2, a zatem przeniosła broń z poprzedniej gry. Podobno doczekała się pełnej kontynuacji po opóźnieniu kolejnej gry Call of Duty, która miała zostać wydana w tym roku.

Według Bloomberga projekt, który stał się tegorocznym Modern Warfare 3, rozpoczął życie jako mniejsza seria spin-off Modern Warfare, której akcja rozgrywa się w Meksyku. Gra o kryptonimie Jupiter została zaprojektowana tak, aby była stosunkowo ekonomiczna w tworzeniu dzięki skupieniu się na jednej lokalizacji, a nie rozproszeniu po całym świecie, jak numerowane tytuły Modern Warfare. Jednak latem 2022 roku wydawca Activision ponownie uruchomił grę jako pełną bezpośrednią kontynuację Modern Warfare 2, w której występuje złoczyńca Władimir Makarow.

Aby to osiągnąć, anonimowi programiści twierdzą, że przez około 16 miesięcy musieli pracować nocami i w weekendy, aby opracować dłuższą kampanię w różnych lokalizacjach. Twórcy twierdzą również, że musieli uporać się z tarciami z kadrą kierowniczą w Infinity Ward, głównym deweloperze serii Modern Warfare, która sprawowała nadzór wykonawczy nad pracą Sledgehammera i późno przekazywała opinie lub wprowadziła, jak Bloomberg opisuje „znaczące, a czasem niechciane zmiany”. .

W naszej recenzji kampanii Call of Duty: Modern Warfare 3 Jeremy odkrył dowody na krótszy czas tworzenia gry w momentach „nietypowego idiotyzmu… zakłócającego późniejsze operacje strzeleckie”.

„Ma się wrażenie, że mniej czasu poświęcono na poprawę tempa i dopracowanie poziomów niż w poprzednich latach” – kontynuuje. „A w serialu, który koncentruje się wokół pięknie zaaranżowanych momentów filmowych, te szczegóły mają ogromne znaczenie”.

READ  Pierogi Pierogi - Festiwal Polski 2022, Melbourne

Naturalnie Activision zaprzeczyło doniesieniom Bloomberga, a przynajmniej próbowało powtórzyć pewne aspekty zarzutów, mówiąc Bloombergowi, że Modern Warfare 3 od początku projektowano jako „grę premium”. Szef studia Sledgehammer Games, Aaron Halon, zasugerował gazecie, że wśród twórców mogło panować zamieszanie co do tego, że Modern Warfare 3 jest „nowym rodzajem bezpośredniej kontynuacji”, która przenosi wiele rzeczy z Modern Warfare 2.

Opublikowano także Halon W odpowiedzi na historię na Xitterupierając się, że nad tegoroczną grą Modern Warfare 3 powstawały lata, i broniąc jej jako „pierwszej z rzędu kontynuacji Call of Duty”.

„Jesteśmy dumni, że jesteśmy zespołem wiodącym w Modern Warfare III” – czytamy w oświadczeniu. „Ciężko pracowaliśmy, aby osiągnąć tę wizję, nad którą pracowaliśmy latami. Wszystko, co twierdzimy inaczej, jest po prostu nieprawdą – to jest nasza gra i nie możemy się doczekać, aż zagramy w nią online z wami wszystkimi.”

Activision nie są obce doniesienia o kryzysach i złym zarządzaniu. Szczególnie Call of Duty zawsze miało bardzo intensywny harmonogram prac rozwojowych, a studia zmieniały lata wydawania gier. W styczniu ubiegłego roku pracownicy studia Call of Duty: Warzone Raven Software zjednoczyli się w odpowiedzi na „nie do obrony” warunki pracy oraz „ciągłe konflikty kulturowe i etyczne toczące się obecnie w całej firmie”.

Raport Bloomberga twierdzi również, że Sledgehammer wprowadził kontynuację Call of Duty: Advanced Warfare w następstwie Call of Duty: Vanguard z 2021 roku, o kryptonimie Anvil. Zostało to jednak przełożone na korzyść nowego projektu Modern Warfare.