Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Według raportów Modern Warfare 3 to 16-miesięczny projekt, który rozpoczął się jako wersja demonstracyjna w Meksyku.

Według raportów Modern Warfare 3 to 16-miesięczny projekt, który rozpoczął się jako wersja demonstracyjna w Meksyku.

Z nowego raportu opublikowanego w dniu premiery najnowszej strzelanki Activision wynika, że ​​tej zimy Call Of Duty: Modern Warfare 3 zostało słabo zbudowane w „mniej niż półtora roku”, a pracownicy pracowali w nadgodzinach, aby zrekompensować zmiany w połowie prac rozwojowych .

Historia pochodzi z Bloombergai rzekomo opiera się na wywiadach z kilkunastu obecnymi i byłymi twórcami Call of Duty, którzy prosili o zachowanie anonimowości. Powtarza wcześniejsze twierdzenia gazety, że tegoroczna gra Modern Warfare 3, stworzona przez Sledgehammer Games, miała początkowo stanowić rozszerzenie zeszłorocznej wersji Modern Warfare 2, a zatem przeniosła broń z poprzedniej gry. Podobno doczekała się pełnej kontynuacji po opóźnieniu kolejnej gry Call of Duty, która miała zostać wydana w tym roku.

Według Bloomberga projekt, który stał się tegorocznym Modern Warfare 3, rozpoczął życie jako mniejsza seria spin-off Modern Warfare, której akcja rozgrywa się w Meksyku. Gra o kryptonimie Jupiter została zaprojektowana tak, aby była stosunkowo ekonomiczna w tworzeniu dzięki skupieniu się na jednej lokalizacji, a nie rozproszeniu po całym świecie, jak numerowane tytuły Modern Warfare. Jednak latem 2022 roku wydawca Activision ponownie uruchomił grę jako pełną bezpośrednią kontynuację Modern Warfare 2, w której występuje złoczyńca Władimir Makarow.

Aby to osiągnąć, anonimowi programiści twierdzą, że przez około 16 miesięcy musieli pracować nocami i w weekendy, aby opracować dłuższą kampanię w różnych lokalizacjach. Twórcy twierdzą również, że musieli uporać się z tarciami z kadrą kierowniczą w Infinity Ward, głównym deweloperze serii Modern Warfare, która sprawowała nadzór wykonawczy nad pracą Sledgehammera i późno przekazywała opinie lub wprowadziła, jak Bloomberg opisuje „znaczące, a czasem niechciane zmiany”. .

W naszej recenzji kampanii Call of Duty: Modern Warfare 3 Jeremy odkrył dowody na krótszy czas tworzenia gry w momentach „nietypowego idiotyzmu… zakłócającego późniejsze operacje strzeleckie”.

„Ma się wrażenie, że mniej czasu poświęcono na poprawę tempa i dopracowanie poziomów niż w poprzednich latach” – kontynuuje. „A w serialu, który koncentruje się wokół pięknie zaaranżowanych momentów filmowych, te szczegóły mają ogromne znaczenie”.

READ  Gwiazda One Direction Liam Payne został zabrany do szpitala po tym, jak zachorował podczas podróży do Włoch

Naturalnie Activision zaprzeczyło doniesieniom Bloomberga, a przynajmniej próbowało powtórzyć pewne aspekty zarzutów, mówiąc Bloombergowi, że Modern Warfare 3 od początku projektowano jako „grę premium”. Szef studia Sledgehammer Games, Aaron Halon, zasugerował gazecie, że wśród twórców mogło panować zamieszanie co do tego, że Modern Warfare 3 jest „nowym rodzajem bezpośredniej kontynuacji”, która przenosi wiele rzeczy z Modern Warfare 2.

Opublikowano także Halon W odpowiedzi na historię na Xitterupierając się, że nad tegoroczną grą Modern Warfare 3 powstawały lata, i broniąc jej jako „pierwszej z rzędu kontynuacji Call of Duty”.

„Jesteśmy dumni, że jesteśmy zespołem wiodącym w Modern Warfare III” – czytamy w oświadczeniu. „Ciężko pracowaliśmy, aby osiągnąć tę wizję, nad którą pracowaliśmy latami. Wszystko, co twierdzimy inaczej, jest po prostu nieprawdą – to jest nasza gra i nie możemy się doczekać, aż zagramy w nią online z wami wszystkimi.”

Activision nie są obce doniesienia o kryzysach i złym zarządzaniu. Szczególnie Call of Duty zawsze miało bardzo intensywny harmonogram prac rozwojowych, a studia zmieniały lata wydawania gier. W styczniu ubiegłego roku pracownicy studia Call of Duty: Warzone Raven Software zjednoczyli się w odpowiedzi na „nie do obrony” warunki pracy oraz „ciągłe konflikty kulturowe i etyczne toczące się obecnie w całej firmie”.

Raport Bloomberga twierdzi również, że Sledgehammer wprowadził kontynuację Call of Duty: Advanced Warfare w następstwie Call of Duty: Vanguard z 2021 roku, o kryptonimie Anvil. Zostało to jednak przełożone na korzyść nowego projektu Modern Warfare.