Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Assassin's Creed Shadows eksploruje feudalną Japonię – Ubisoft wypuszcza pierwszy zwiastun w listopadzie

Assassin's Creed Shadows eksploruje feudalną Japonię – Ubisoft wypuszcza pierwszy zwiastun w listopadzie

Coś, na co warto czekać: Przez wiele lat feudalna Japonia była najbardziej poszukiwanym miejscem dla gry Assassin's Creed, a firma Ubisoft w końcu spełni te wymagania w listopadzie wraz z Assassin's Creed Shadows. Choć firma nie ujawniła jeszcze żadnego fragmentu rozgrywki, obszerne omówienie tytułu pozwala dostrzec wiele istotnych zmian w porównaniu z poprzednimi odsłonami serii.

Firma Ubisoft udostępniła zwiastun zapowiadający Assassin's Creed Shadows, kolejną ważną odsłonę swojej długiej serii historycznych gier akcji fantasy. Gra, której premiera zaplanowana jest na 15 listopada na komputery PC, Mac i konsole, przenosi graczy do Japonii końca XVI wieku.

Podczas gdy poprzednie tytuły Assassin's Creed pozwalały graczom wybierać pomiędzy dwiema postaciami, Shadows zmienia to podejście. Oba awatary są bezpośrednio powiązane z wydarzeniami historycznymi i ludźmi, a każdy z nich wykorzystuje bardzo różne style rozgrywki. Większość gry pozwala na swobodne przełączanie się pomiędzy postaciami.

Aby wziąć udział w otwartej walce podobnej do Assassin's Creed Origins lub Odyssey, gracze mogą kontrolować Yasuke – prawdziwego samuraja z Afryki, który służył pod dowództwem watażki Ody Nobunagi. Firma Ubisoft wybrała grę Yasuke, ponieważ zapewnia ona odpowiednie połączenie wielu tematów historycznych, w tym samurajów i portugalskich kupców. Gra skupiająca się na samurajach obcego pochodzenia prawdopodobnie spowoduje porównania z niedawnymi portretami urodzonego w Anglii samuraja Williama Adamsa w Nioh studia Koei Tecmo i docenionym przez krytyków serialu telewizyjnym Shogun studia FX.

Tymczasem gracze, którzy chcą powrócić do ukrytych początków Assassin's Creed, mogą wybrać Naoe, ninja i fikcyjną córkę prawdziwej postaci Fujibayashiego Nagato. Ubisoft powiedział IGN, że gra zostanie zaprezentowana System ukrywania się Opiera się na dynamicznych światłach i cieniach, podobnie jak serie Thief czy Splinter Cell firmy Ubisoft. Nowa pozycja na brzuchu pomoże graczom czołgać się do większej liczby kryjówek, a hak oparty na fizyce umożliwia wspinaczkę.

READ  Recenzja Apple iPhone 15: Co ekspert techniczny Trevor Long naprawdę myśli o iPhonie 15, jego aparacie, konstrukcji i funkcjach

ZOBACZ TAKŻE: 13 lat Assassin's Creed – od Prince of Persia po coroczną grę typu stealth z podróżą w czasie

Zmiana pór roku ma także na celu zwiększenie dynamiki rozgrywki. Każdy z czterech sezonów zmienia całą mapę, zmieniając środowisko i zachowanie postaci, aby stawić czoła innym wyzwaniom. Niektóre zadania muszą odbywać się w określonych porach roku, aby były zgodne z wydarzeniami historycznymi, ale inne mogą nastąpić w dowolnym momencie.

Co więcej, postęp w Assassin's Creed Shadows będzie w niektórych momentach nieco nieliniowy. Misje dadzą graczom większą swobodę w zakresie celów i możliwe będzie napotkanie niektórych celów zabójstwa w dowolnej kolejności, bez konieczności technicznego rozpoczynania misji.

Mapa gry, obejmująca obszar środkowej Japonii, będzie mniej więcej wielkości Egiptu z Assassin's Creed Origins. Jednakże będzie on nieco mniej intensywny ze względu na bardziej realistyczny współczynnik skali, który ma sprawić, że punkty orientacyjne, takie jak zamki i góry, będą bardziej widoczne. W przeciwieństwie do poprzednich wpisów, wspinaczka na te punkty orientacyjne nie wypełnia już mapy świata ikonami. Zamiast tego gracze muszą odkrywać interesujące miejsca w sposób organiczny.

Chociaż Assassin's Creed Shadows jest grą dla jednego gracza, strona PlayStation Store Stany Wymagana jest gra online, co sugeruje, że może to być tytuł wyłącznie online. Obecnie żadna z pozostałych platform nie wspomina o wymaganiach internetowych.

Lista podstawowych wymagań sprzętowych wskazuje, że wersja na komputery PC będzie bardziej wymagająca od poprzednich tytułów pokroju Assassin's Creed Valhalla. Shadows będzie wymagać co najmniej karty GeForce GTX 1060 lub Radeon RX 570, ale Ubisoft zaleca RTX 2070 lub RX 5700 XT. Sądząc po poprzednich wpisach, specyfikacje te prawdopodobnie dotyczą gier w rozdzielczości 1080p. Gra będzie również wymagać 100 GB miejsca na dysku.

READ  Portfel Google może powrócić na Wielkanoc

Premiera Assassin's Creed Shadows odbędzie się 15 listopada w cenie 69,99 dolarów na PlayStation 5, Xbox Series, Ubisoft Connect, Epic Games Store i Mac App Store. Wersja na komputery Mac będzie wymagać procesora Apple, ale firma Ubisoft nie podała jeszcze wymagań systemowych dla tej wersji.