Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Avatar: Frontiers of Pandora – zapowiedź rozgrywki

Avatar: Frontiers of Pandora – zapowiedź rozgrywki

Avatar: Granice Pandory to ambitna gra przygodowa z perspektywy pierwszej osoby, której celem jest poszerzenie zasięgu ukochanej przez Disneya obraz symbolu istnienie. Jak zademonstrował twórca James Cameron na niedawnym wydarzeniu medialnym Ubisoftu, nadchodząca gra nie jest dziełem solo, ale raczej głęboką współpracą między dwoma studiami. Gra ma wyraźne związki z powieścią obraz symbolu filmów, „kanonicznej” historii, która ujawnia więcej o świecie Na’vi.

podczas Granice Pandory podgląd, a na Ubisoft Forward 2023 szerokość jego narracji – w tym jego miejsce w obraz symbolu uniwersum i jak wypełnić lukę między oryginałem obraz symbolu i jego uzupełnienie, droga wodna.

frameborder=”0″ allow=”akcelerometr; autoodtwarzanie; zapis do schowka; zaszyfrowane media; żyroskop; obraz w obrazie; udostępnianie sieci” allowfullscreen>

Rysunek cyklu

W Granice PandoryJesteś ucieleśnieniem młodego wojownika Na’vi, który został porwany ze swojego klanu przez moralnie skorumpowaną Administrację Rozwoju Zasobów (RDA) w roku 2138 i wychowany w ludzkiej kulturze, broni i wierzeniach. Na’vi – których można w pełni dostosować – są szkoleni do walki ludzką bronią, taką jak karabiny szturmowe i wyrzutnie rakiet, oraz do obrony RDA, gdy niszczą naturalny świat Na’vi.

czyta: Prince of Persia: Zaginiona Korona – Zapowiedź

Ale w roku 2154 ich świat zostaje wstrząśnięty – tak jak przedstawiona jest Bitwa w Górach Alleluja droga wodna, wymusza wycofanie RDA. Zamiast zostać wysłanym jako zhańbiony wojownik RDA, twój Na’vi zostaje uratowany i uśpiony na wiele lat.

Potem nadchodzą pamiętne i tajemnicze wydarzenia z 2169 roku, kiedy twoi Na’vi zostają obudzeni w dziwnym i nieznanym krajobrazie Zachodniej Granicy, miejscu, którego nigdy wcześniej nie widziano w … obraz symbolu wiedza.

Obraz: Ubisoft

Ten świat jest brutalny i pełen niebezpieczeństw — a kiedy po raz pierwszy otworzysz oczy, będziesz musiał odrzucić swoje ludzkie pochodzenie, nauczyć się akceptować kulturę i broń Na’vi oraz odzyskać swoje dziedzictwo. Odkrywając nowe terytoria, od Wysokich Równin z ich bujnymi polami, po Zachód, gdzie odkryjesz tajemniczy las spowity chmurami, dowiesz się także więcej o swojej przeszłości i ponownie połączysz się ze światem przyrody poprzez Na 'vi flory i fauny – w tym własnej. Akran Towarzysz, który może zabrać cię do nieba i jeszcze dalej.

Z Akrank po twojej stronie i otwartym światem na wyciągnięcie ręki, zemsta płonie w twoim umyśle. Prowadzi cię niszczycielską ścieżką, z RDA na linii ognia, gdy chwytasz nową broń i wyruszasz, by ocalić Pandorę przed zanieczyszczającym wpływem korporacji.

Warto zaznaczyć, że cel ten można realizować także w trybie kooperacji dla dwóch graczy, gdzie przygodę można rozegrać całkowicie w pojedynkę lub z równie spragnionym zemsty przyjacielem.

Wspólny świat

Podczas wydarzenia Ubisoftu Centrum gier Przyjrzał się uważnie nadchodzącemu meczowi pana Magnusa Jensena, dyrektor kreatywny ds Avatar: Granice Pandory. W naszym wywiadzie Jensen pochwalił współpracę z Disneyem nad wspólnym procesem, który pozwolił Ubisoftowi dopracować świat Camerona.

„To współtworzenie” – powiedział Jensen. „Co tydzień mamy wiele spotkań na całym świecie — od Lightstorm Entertainment w Los Angeles, od filmowców, gdy byli w Nowej Zelandii, a proces naprawdę działa na różne sposoby”.

„Czasami jest jakiś fajny projekt, fajne zwierzę lub kawałek rośliny, który stworzyli na potrzeby filmu, ale nigdy nie został użyty – więc mówią:„ Wiem, że tego szukasz ”- mówi. [or] Co powiesz na to?” Następnie dostajemy coś od dyrektorów artystycznych… Często, jeśli chodzi o tworzenie gry, mamy pewne potrzeby w rozgrywce… Czasami jest to poważna „roślina” – roślina zwierzę – i wtedy to wprowadzamy. , i wprowadzamy potrzebę, może mamy pomysł jak to będzie wyglądać, a oni mówią „okej, spoko”.

Po zakończeniu tego procesu zespół Ubisoft otrzyma informacje zwrotne od wszystkich stron, które będą iterować i dostosowywać te projekty i pomysły, aby lepiej pasowały do ​​korporacyjnego świata. obraz symbolu.

Obraz: Ubisoft

Zespół co tydzień współpracuje z projektantami produkcji filmowej i dyrektorami artystycznymi, pracując nad ostatecznym celem, jakim jest stworzenie gry, która dorówna wspaniałemu dziedzictwu filmu. obraz symbolu franczyzowa. Lightstorm oczekuje i zachęca nas do robienia tego z jakością, jakby to było w filmach – wkraczając w ten sposób w sferę obraz symboliczny,— powiedział Jensen. „To trafia do nauki, staje się kanonem”.

czyta: Assassin’s Creed Mirage to powrót do kultowej epoki

To przyczynia się do presji na zespół – ale według Jensena jest to mile widziana presja, którą przyjął Ubisoft. Najlepszą praktyką, jeśli chodzi o jakąkolwiek licencję, jest nie opowiadanie dokładnie wydarzeń z filmu czy książki, ale zrobienie czegoś w świecie, w duchu fana – ale nowej przygody, nowych odkryć, nowych doświadczeń i poczucie zachwytu.

Jeśli chodzi o scenę audiowizualną, obraz symbolu Tam na górze. Abyśmy starali się być na tym poziomie innowacyjności, najlepszym, dalej gra wideo Poza tym to nas napędza każdego dnia, powiedział Jensen. z Silnik Przebiśnieg, a także z zespołem i nową generacją konsol, aby naprawdę posunąć rzeczy do granic immersji. „

„Immersyjność to „prawie prawdziwe” uczucie. To właśnie technologia pozwoliła Pandorze być, cała kreatywność i jakość wykonania projektu.

To pragnienie stworzenia wysokiego poziomu immersji, zapraszając graczy do świata obraz symbolu W konkretny sposób doprowadziła do decyzji deweloperskiej Granice Pandory Jako przygoda z perspektywy pierwszej osoby. Wczesne zrzuty ekranu gry ujawniły, jak wygląda Far cry– jak doświadczenie, w którym gracze odkrywają ogromny świat, z szeroko otwartymi oczami i na siedzeniu kierowcy.

Jestem wielkim fanem [first person] Perspektywa” — powiedział Jensen. „Od samego początku wszyscy zgodziliśmy się – jest to gra, która pozwala przejść do Pandory, poruszać się po srebrnym ekranie i wchodzić w interakcje z Pandorą, patrzeć na nią pod dowolnym kątem, powąchać ją, dotknąć … podejść do czegoś tak blisko, jak to możliwe, z wyciągniętymi rękami I ty istnienie Tam jak najbliżej. Jest to zanurzeniowy sposób ucieczki.

Przestań być ambitny

Chociaż trafiłem na kilka opóźnień Avatar: Granice Pandory W okresie poprzedzającym premierę Jensen uważa, że ​​może to być tylko dobra rzecz – ponieważ pozwoliło to zespołowi złożyć i dopracować świat gry oraz wzmocnić jego związek z obraz symbolu istnienie.

„Chodzi o jakość” – powiedział Jensen o późnej fazie gry. Kiedy podejmujemy decyzję, zawsze kierujemy się jakością. Od samego początku w przypadku Livestorm i Disneya wszyscy doskonale się dogadywali — z tego samego powodu [we said] „Zróbmy oryginalną historię, zróbmy oryginalną obsadę, zróbmy oryginalne terytorium” – chodzi o dążenie do jakości.

„Jakość wymaga czasu, a my dążymy do tego, co najlepsze. Najlepsze efekty wizualne, najlepsza historia i najbardziej niesamowita jazda”.

Gracze wreszcie będą mogli zobaczyć zakres tych ambicji, kiedy Avatar: Granice Pandory Działa na PlayStation 5, Xbox Series X/S i PC 7 grudnia 2023 r.

GamesHub udał się do Los Angeles w USA jako gość Ubisoftu, aby wziąć udział w pokazach przedpremierowych i wywiadach z programistami Ubisoftu.

READ  Sandra Bullock żałuje, że zrobiła Speed ​​2